Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Tele2 blogi
Ükskõik, kas oled köögilaua taga oma ühe-mehe-äriga värskelt startimas või tegutsed kindla visiooni ja kümnete töötajatega turul juba aastaid – head mõtted ei lähe kunagi raisku. Eriti need, mis aitavad sul oma äri mugavamalt, turvalisemalt ja kvaliteetsemalt juhtida. Järgnevalt seletame sulle paari minuti ja nelja tugeva argumendiga, miks on just Tele2 IT-teenuste kasutamine hea mõte. Sisuliselt on see Tele2 IT-teenuste liftikõne, aga – sinusugusele ambitsioonikale ettevõtjale kohaselt – natuke kõrgemas majas.
Tänapäeva ärimaailmas ei ole enam küsimus selles, kas ettevõte vajab IT-lahendusi, vaid milliseid neist valida, et tagada turvaline ja tõhus äri. Alates väikestest ettevõtetest kuni suurfirmadeni – kõigil on ühine baasvajadus IT-teenuste järele. Seda selleks, et kaitsta andmeid, majutada veebilehte ja hoida tööprotsesse sujuvana. Tele2 IT-teenuste laiast valikust leiab sobivaimad lahendused, et saaks turvaliselt ja mugavalt põhiärile keskenduda.
Iga ettevõtte jaoks on oluline, et tööprotsessid sujuksid ja andmed oleksid turvaliselt hoitud. Kui IT-probleemid hakkavad igapäevatööd segama, on aeg otsida usaldusväärne partner, kes aitab keerulised tehnilised küsimused lahendada. Kvatro kinnisvarahaldus leidis toimiva koostöö Tele2-st. Kuidas aitasid Tele2 IT-teenused viia ettevõtte infrastruktuuri uuele tasemele, selgitas Kvatro Lõuna-Eesti piirkonna juht Hannes Tõugjas.
Hakkiv Teamsi kõne, igavesti avanev Outlook või programmid, mis poole töö peal kinni jooksevad… ei, aitäh! Probleemid internetiühendusega pärsivad töötajate produktiivsust, tekitavad stressi ja võivad sind äripartnerite ees piinlikku olukorda jätta. Selleks, et töö lendaks, tasub netilahendus võtta usaldusväärselt pakkujalt, kelle valikus on tipptasemel teenused ja seda mõistlike hindadega.
Unusta mikromanageerimine ning muretsemine selle pärast, kas su dokumendid ikka erinevate süsteemidega ühilduvad. Võta Tele2 Tõhusa Tiimi ärikombo ja hinga vabalt, hallates oma meile ja dokumente Microsoft 365 pilvesüsteemis! Nii garanteerid, et ükski tarkustera pole seotud vaid ühe töötaja arvutiga ning pääsed dokumentidele turvaliselt ligi igal ajal ja kõikjalt.
Kiire ja tõhus suhtlus klientidega on oluline igale ettevõttele, kuid õige platvormi leidmine selleks võib olla keeruline. Multi-SMS ehk automaatne sõnumite hulgi saatmise teenus pakub ideaalset lahendust, võimaldades ettevõtetel luua kiireid, isikupäraseid ja turvalisi teavitusi, mis jõuavad otse sihtgrupini. Multi-SMS teenuse eeliseid aitab selgitada Tele2 ärikliendi tehniliste lahenduste spetsialist Marko Murdjõe.
Ärikliendid peavad saama oma asju ajada võimalikult tõhusalt ja selles on abiks iseteenindus. Selle aasta suvel koostöös Norstatiga läbi viidud uuringust selgus, et 75% ettevõtteid kasutab telekomiteenuste raames iseteenindust ning 72% jaoks on iseteenindus eelistatuim info saamise kanal. Aeg on väärtuslik ressurss, mistõttu me kõik hindame mugavust, kiirust ja alati kättesaadavat teenust.
Möödunud kuul, 14.-15. septembril, toimus Itaalias, Bolognas ja Maranellos Bitdefender Telco partnerite konverents. Konverentsi eesmärgiks oli anda ülevaade arengutest, mis ootavad ees nii Bitdefenderit kui ka laiemalt küberkaitsemaastikku 2024. aastal. Eestist osales sündmusel Tele2 IT teenuste valdkonnajuht Janek Jaago.
Kvaliteetne klienditeenindus on üks äriklientide lojaalsuse ja rahulolu olulisemaid komponente. Tele2 on viimased aastad võtnud väga tugevalt fookusesse suurepärase klienditeeninduse. Oleme sellesse kõvasti panustanud ning uhkusega saame kinnitada, et erinevad küsitlused selle panuse tasuvust ka kinnitavad. Oleme enim soovitatud operaator juba kolmandat aastat järjest ning meie juures töötavad Eesti parimad klienditeenindajad (Parima Teenindaja 2023 konkursi kolmikvõit). Kuid millega me siis eristume teistest?