Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Tele2 blogi
Iga ettevõtte jaoks on oluline, et tööprotsessid sujuksid ja andmed oleksid turvaliselt hoitud. Kui IT-probleemid hakkavad igapäevatööd segama, on aeg otsida usaldusväärne partner, kes aitab keerulised tehnilised küsimused lahendada. Kvatro kinnisvarahaldus leidis toimiva koostöö Tele2-st. Kuidas aitasid Tele2 IT-teenused viia ettevõtte infrastruktuuri uuele tasemele, selgitas Kvatro Lõuna-Eesti piirkonna juht Hannes Tõugjas.
Hakkiv Teamsi kõne, igavesti avanev Outlook või programmid, mis poole töö peal kinni jooksevad… ei, aitäh! Probleemid internetiühendusega pärsivad töötajate produktiivsust, tekitavad stressi ja võivad sind äripartnerite ees piinlikku olukorda jätta. Selleks, et töö lendaks, tasub netilahendus võtta usaldusväärselt pakkujalt, kelle valikus on tipptasemel teenused ja seda mõistlike hindadega.
Unusta mikromanageerimine ning muretsemine selle pärast, kas su dokumendid ikka erinevate süsteemidega ühilduvad. Võta Tele2 Tõhusa Tiimi ärikombo ja hinga vabalt, hallates oma meile ja dokumente Microsoft 365 pilvesüsteemis! Nii garanteerid, et ükski tarkustera pole seotud vaid ühe töötaja arvutiga ning pääsed dokumentidele turvaliselt ligi igal ajal ja kõikjalt.
Kiire ja tõhus suhtlus klientidega on oluline igale ettevõttele, kuid õige platvormi leidmine selleks võib olla keeruline. Multi-SMS ehk automaatne sõnumite hulgi saatmise teenus pakub ideaalset lahendust, võimaldades ettevõtetel luua kiireid, isikupäraseid ja turvalisi teavitusi, mis jõuavad otse sihtgrupini. Multi-SMS teenuse eeliseid aitab selgitada Tele2 ärikliendi tehniliste lahenduste spetsialist Marko Murdjõe.
Ärikliendid peavad saama oma asju ajada võimalikult tõhusalt ja selles on abiks iseteenindus. Selle aasta suvel koostöös Norstatiga läbi viidud uuringust selgus, et 75% ettevõtteid kasutab telekomiteenuste raames iseteenindust ning 72% jaoks on iseteenindus eelistatuim info saamise kanal. Aeg on väärtuslik ressurss, mistõttu me kõik hindame mugavust, kiirust ja alati kättesaadavat teenust.
Möödunud kuul, 14.-15. septembril, toimus Itaalias, Bolognas ja Maranellos Bitdefender Telco partnerite konverents. Konverentsi eesmärgiks oli anda ülevaade arengutest, mis ootavad ees nii Bitdefenderit kui ka laiemalt küberkaitsemaastikku 2024. aastal. Eestist osales sündmusel Tele2 IT teenuste valdkonnajuht Janek Jaago.
Kvaliteetne klienditeenindus on üks äriklientide lojaalsuse ja rahulolu olulisemaid komponente. Tele2 on viimased aastad võtnud väga tugevalt fookusesse suurepärase klienditeeninduse. Oleme sellesse kõvasti panustanud ning uhkusega saame kinnitada, et erinevad küsitlused selle panuse tasuvust ka kinnitavad. Oleme enim soovitatud operaator juba kolmandat aastat järjest ning meie juures töötavad Eesti parimad klienditeenindajad (Parima Teenindaja 2023 konkursi kolmikvõit). Kuid millega me siis eristume teistest?
Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu sõnul kehtib nendepuhul mentaliteet „work hard, play harder“ ning peavad üksteist ja nimetavad ka oma kliente sõpradeks ning seega on kogu Tele2 brändikeel ja kommunikatsioon lihtne ning selge, justkui lahe suhtlus sõbraga.