Teenusepakkujad, kes soovivad Tele2 klientidele osutada tasulisi teenuseid, saavad seda teha, avadaes eritariifse lühinumbri või kasutades veebi teel hinnastamist.
Enne taotluse esitamist teosta numbrikuuluvuse päring, kontrollimaks kas soovitud number ei ole juba kasutuses. Numbriloa taotluse saab vormistada TTJA veebilehel. Numbriluba antakse numeratsiooni kasutajale hiljemalt 10 (kümne) tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, kui numeratsiooni kasutaja on eelnevalt tasunud riigilõivu. Lühi- ja teenusnumbrite avamisega kaasnevate riigilõivudega saab tutvuda TTJA veebilehel.
Lepingu sõlmimiseks Tele2-ga peab teenusepakkuja saatma taotluse aadressile number@tele2.ee numbri avamiseks.
Taotluses peavad sisalduma:
TTJA nõude kohaselt tuleb lühinumbrile üles seada ka tarfiifi teavituse automaatvastaja. Piisab kui teed selle teavituse vaid ühe operaatori juures. Selleks tuleb edastada e-mailile number@tele2.ee kuni 10s kestusega helifail, kus teavitatakse helistajat kõne hinnast ja pakutavast teenusest.
Teavituse ajal ei ole lubatud sisuteenuse hinda rakendada. Hinnateavituse nõuet ei pea rakendama reaalajas meedia vahendusel läbiviidava hääletuse, võistluse, tarbijamängu või annetuse kogumise korral, mille hind on helistajale vahetult teatavaks tehtud koos teenusnumbriga sama meedia vahendusel.
Peale lepingu sõlmimist avab Tele2 numbri sisuteenuse pakkuja ja Tele2 vahelise lepingu alusel.
Sisuteenuse pakkujal on võimalus valida Eesti numeratsiooniplaanist teenuse osutamise numbriks kas lühinumber, 800-number või 900-number.
Aktiveerimistasu on 20 €, mis tuleb tasuda ühel korral.
Teenuse kuutasu on 12 € + km (sisaldab kõnesid ja kõne hinna teavitust).
Ettevõtted, kes ei soovi endale ise eritariifset lühinumbrit tellida või mobiilside operaatoritega lepinguid sõlmida, võivad pöörduda vahendajate poole, kellel on lepingud kõigi Eesti operaatoritega.
Hinnakirjaga saad tutvuda SIIT