Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Lühi- ja teenusnumbrid

Meie võrgus on võimalik avada 800-ga (tasuta) või 900-ga (eritariifne) algav number või kolme- kuni viiekohaline lühinumber. Sissetulevate kõnede kõne- ja minutihinnad saad oma numbrile ise määrata ning kõneteenusnumbreid saab kasutada ka annetusnumbritena.

Teenusnumbri avamine
1. Taotle number TTJAst.

Enne taotluse esitamist teosta numbrikuuluvuse päring, kontrollimaks kas soovitud number ei ole juba kasutuses. Numbriloa taotluse saab vormistada TTJA veebilehel. Numbriluba antakse numeratsiooni kasutajale hiljemalt 10 (kümne) tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, kui numeratsiooni kasutaja on eelnevalt tasunud riigilõivu. Lühi- ja teenusnumbrite avamisega kaasnevate riigilõivudega saab tutvuda TTJA veebilehel. 

2. Suhtlus Tele2ga.

Lepingu sõlmimiseks Tele2-ga peab teenusepakkuja saatma taotluse aadressile number@tele2.ee numbri avamiseks.

Lepingu sõlmimiseks on vaja järgmist informatsiooni: 

  • Ettevõtte nimi, registrikood ja aadress
  • TTJA poolt kinnitatud numbrid
  • Iga numbri kohta ka tariif (kõne hind lõpptarbijale iga numbri kohta KM-ga ja KM-ta)-
  • Teenuse kirjeldus (see ilmub kliendi kõneeristusel ja arvel) 
  • Lepingu allkirjastaja (nimi, e-mail, telefon) 
  • Tehniline kontakt – kui on (nimi, e-mail, telefon) 
  • Aktiveerimise kuupäev
  • Alusnumber ja alusnumbri pakkuja
3. Tarfiifi teavituse automaatvastaja.

TTJA nõude kohaselt tuleb lühinumbrile üles seada ka tarfiifi teavituse automaatvastaja. Piisab kui teed selle teavituse vaid ühe operaatori juures. Selleks tuleb edastada e-mailile number@tele2.ee kuni 10s kestusega helifail, kus teavitatakse helistajat kõne hinnast ja pakutavast teenusest.

Teavituse ajal ei ole lubatud sisuteenuse hinda rakendada. Hinnateavituse nõuet ei pea rakendama reaalajas meedia vahendusel läbiviidava hääletuse, võistluse, tarbijamängu või annetuse kogumise korral, mille hind on helistajale vahetult teatavaks tehtud koos teenusnumbriga sama meedia vahendusel.

4. Tehtud!

Peale lepingu sõlmimist avab Tele2 numbri sisuteenuse pakkuja ja Tele2 vahelise lepingu alusel.

Lühi- ja teenusnumbrite tüübid

Sisuteenuse pakkujal on võimalus valida Eesti numeratsiooniplaanist teenuse osutamise numbriks kas lühinumber, 800-number või 900-number.

  • Lühinumber on kolme- kuni viiekohaline kümnendnumber, mida võib kasutada kõne või SMS teenuse osutamiseks, sideettevõtja või muude adressaatide, sealhulgas hädaabiteenistuse lihtsustatud valimiseks (näteks: 1182 infotelefon; 15158 helinad, mängud; 1205 Tele2 äriklienditeenindus)
  • 800-number on ettenähtud tarbijale maksuvabade kõneteenuste osutamiseks (näiteks: 8008888 Prisma infotelefon, 8004444 Tolliameti vihjetelefon)
  • 900-number on ettenähtud tarbijale tasuliste kõneteenuste osutamiseks (näiteks: 9007705 TÜK Lastefondi annetus, 9007001 Laululahingu hääletus, 9008855 vestlusliin)
Eritariifsete numbrite hinnastamine
Lühinumbri kõneteenus
  • Numbrile, millel sisuteenuse pakkuja osutab oma teenust, rakendub esimesel 10 sekundil proportsionaalselt operaatori hinnakirja järgne tasu 0.23 EUR/ minut + käibemaks. Alates 11-ndast kõnesekundist rakendub teenusnumbrile helistamisel pakutava sisuteenuse hind. Sisuteenuse hinna määrab teenuse pakkuja.
  • Sisuteenuse pakkujale eritariifsele numbrile helistatud kõnede eest maksumäära arvestamine algab alates 11-ndast kõnesekundist.
  • Tasulist sisuteenust, mille teenusnumbrile helistamise hind on miinimumhinnast kõrgem, osutav sisuteenuste pakkuja on kohustatud kõne algusest 10 sekundi jooksul teavitama klienti kõneminuti hinnast ja pakutava teenuse sisust.
  • Eritariifse numbri teenuse osutamisel Tele2 võrgus lisandub sisuteenuse pakkujale kuutasu kõneteenuse korral 15.95 € + käibemaks. Numbri avamine Tele2 võrgus maksab 30.00 €, millele lisandub käibemaks.
  • Kõneteenuslepingute ja alusnumbrite muutmise tasu on 15.95 €. Summale lisandub käibemaks.
Kõneteenus
  • 800-numbri puhul on teenus lõpptarbijale tasuta, Tele2 koostab sisuteenuse pakkujale arve hinnaga 0.23 € km.-ga/minut.
  • Annetusnumbrite ja teiste 900-numbrite puhul määrab hinna teenuse pakkuja ise. Eritariif lisandub tavahinnale 11. sekundist. Kõne kümne algussekundi jooksul teavitab teenuse osutaja helistajat pakutavast teenusest ja eritariifist. Hinnateavituse nõuet ei pea rakendama reaalajas meedia vahendusel läbiviidava hääletuse, võistluse, tarbijamängu või annetuse kogumise korral, mille hind on helistajale vahetult teatavaks tehtud koos teenusnumbriga sama meedia vahendusel.
SMS-teenus
  • Eritariifse numbri teenuse osutamisel Tele2 võrgus lisandub sisuteenuse pakkujale sms-teenusel ühekordne liitumistasu 50.00 € ja kuutasu 35.00 €. Summadele lisandub käibemaks.
Tariifi teavituse automaatvastaja hinnastus

Aktiveerimistasu on 20 €, mis tuleb tasuda ühel korral.

Teenuse kuutasu on 12 € + km (sisaldab kõnesid ja kõne hinna teavitust).

Teenusnumbrite vahendajad

Ettevõtted, kes ei soovi endale ise eritariifset lühinumbrit tellida või mobiilside operaatoritega lepinguid sõlmida, võivad pöörduda vahendajate poole, kellel on lepingud kõigi Eesti operaatoritega.

  • Ericsson IPX Indrek Petersoo +372 512 2954
  • Mobi Solutions OÜ Janek Pello +372 5666 8968
  • Link Mobility Madars Sondors +371 2945 7587
Avatud lühi- ja teenusnumbrite hinnakiri

Hinnakirjaga saad tutvuda SIIT

Kõneteenusnumbri üldtingimused

Kõneteenusnumbri üldtingimused leiad SIIT