Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Märts on hea teeninduse kuu, kuid teenindajate tunnustamine ja teeninduskultuuri arendamine on oluline ka ülejäänud 11 kuul aastas. Tele2 müügikoolitaja Veiko Reimandi sõnul on klienditeenindajad ettevõtte visiitkaardid – nendest peegeldub ettevõtte juhi suhtumine oma töötajatesse. Paraku näitab uuringufirma Norstati hiljutine uuring, et Eesti klienditeeninduse olukord on viimase kolme aasta jooksul halvenenud.
Uue töötaja onboardimisest ehk ettevõttesse pardale võtmisest sõltub nii tema uude rolli sisseelamise kiirus kui ka rahulolu. Ausus, avatus ja toetus on seejuures võtmesõnad. Väga hea onboardingu süsteemi loomise ja arendamise kogemust jagavad Tele2 personaliarenduse ekspert ning coach Mihkel Joasoo ja talendikogemuse spetsialist Rebeka Dronia.
Aastane katsetus, mille jooksul haarasid 24 vaprat telehypelast sotsiaalmeedia kanalites ohjad ja hakkasid Tele2 loodud projektis enda persoonibrändi üles ehitama, on lõppenud. Miks riskisid projekti eestvedajad, Tele2 sisuturunduse projektijuht Karina Auli ja sisekommunikatsiooni projektijuht Liisi Siil, võimalusega, et nende ägedad töötajad võivad selle käigus silma jääda ka teistele tööandjatele?