Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.
Vajad abi?
Otsing Created with sketchtool.

Tele2 teenuste kasutamise üldtingimused ärikliendile

Tele2 teenuste kasutamise üldtingimused ärikliendile (kehtib alates 01.07.2025)

Tingimused kehtivad alates 01.07.2025 ja muudavad kehtetuks eelnevad versioonid. Tõlgime lepinguid ja üldtingimusi erinevatesse keeltesse, kuid peamised on eestikeelsed versioonid. Lepingute täitmisel lähtume Eestis kehtivatest seadustest. Kui seadus vahepeal muutub või mõni lepingu osa muutub kehtetuks, jätkame lepingu täitmist kehtivas osas.

Teenuste kasutamisel lähtutakse järgmistest dokumentidest:

1. Tele2 ja kliendi vahel sõlmitud sideteenuse leping ja Paketi tingimused;

2. Juhendid ja muud tüüptingimused (nt privaatsuspoliitika, mõistliku kasutamise põhimõte jt);

3. Tele2 teenuste kasutamise üldtingimused ja hinnakiri.

1. LEPINGU SÕLMIMINE

Ärikliendi lepinguid on võimalik sõlmida esinduses, e-kanalis või telefoni teel. Lepingu sõlmimiseks on vajalik tutvuda ja nõustuda lepingutingimustega, sh käesolevate üldtingimustega, esitada vajalikud andmed ning volitused lepingu sõlmimiseks. Meil on õigus keelduda lepingu sõlmimisest, kui klient esitab meile valeandmed, kui meil ei ole tehniliselt võimalik teenust osutada, klient on jätnud varasemalt arved tasumata, Tele2 krediidipoliitika kohaselt ei ole võimalik kliendile soovitud viisil ja/või mahus teenuseid osutada või klient on meie usaldust muul viisil kuritarvitanud või on alus eeldada selle kuritarvitamist tulevikus.

Kui kliendil on olemasolev telefoninumber, mida soovitakse Tele2-s edasi kasutada, siis on võimalik see mugavalt tuua Tele2 võrku ning operaatorit vahetada. Kliendile saadetakse sõnum, kui kõik on korras ja on võimalik teenust kasutama hakata.

Tele2-s sõlmitakse kliendiga teenuse kasutamiseks tavapäraselt tähtajatu leping. Tähtajatuna sõlmitud lepingut on kliendil võimalik üles öelda igal ajal olenemata põhjusest.

Lepingus kokkulepitud tingimustel võidakse sõlmida tähtajaline leping. Tähtajalist lepingut on võimalik enne tähtaega üles öelda lepingus, tingimustes või õigusaktides toodud korras. Lepingu ennetähtaegsel ülesütlemisel on klient kohustatud tasuma Tele2-le hüvitise, käsitlustasu ja/või muu kulu vastavalt lepingus kokkulepitule, millega hüvitatakse Tele2-le tähtajalise lepingu alusel saadud seadme maksumus ja/või muu saadud soodustus. Tähtajalise lepingu lõppemisel muutub leping tähtajatuks, kui lepinguga ei ole ettenähtud teisiti. Tähtajatuks muutumisel võivad kliendi poolt kasutatavate teenuste ja teenuspaketi suhtes hakata kehtima hinnad ja mahud tavakorras vastavalt Tele2 tingimustele.

2. ANDMEKAITSE

Tele2 peab privaatsust, andmete turvalistust ja konfidentsiaalsust väga oluliseks. Klientide sõnumite sisu, vorm, saatmise aeg ja viis on kaitstud ning salajane. Samuti hoiame saladuses andmeid, mis on meile teatavaks saanud teenuste osutamise käigus. Kogu vajalik teave isikuandmete töötlemise kohta on avaldatud Tele2 Privaatsuspoliitikas.

Kliendil on kohustus kasutada Tele2 poolt pakutavaid Teenuseid turvaliselt ja vajaliku hoolsusega. Antud kohustus hõlmab nõuet hoida teiste isikute eest saladuses seadmete (telefonid, arvutid, Wi-Fi seadmed jms), teenuse või e-keskkondadega seotud PIN-koodid, salasõnad, kasutajatunnused ja paroolid või muu identifitseerimiseks kasutatava info (nt ID-kaardi, SMART ID ja Mobiil-ID kasutajatunnused ning paroolid).

Tele2 töötleb isikuandmeid lepingu täitmiseks või õigustatud huvi alusel ise või kaasates selleks partnereid, kes on andmete volitatud töötlejad. Isikuandmeid töödeldakse ilma eraldi nõusolekuta näiteks järgmisteks tegevusteks:

  • Isiku tuvastamine;

  • Lepinguga seotud arvete ja teadete koostamine ja edastamine;

  • Klienditeenindus, rikketeadete vastuvõtmine, kõrvaldamine ja sellest teada andmine;

  • Tele2 poolt pakutava või arveldatava teenuse osutamine, ka toote tarnimine või hooldus- ja remonttööde pakkumine;

  • Lepingute või andmete edastamine nii nagu seaduses ette nähtud (näiteks lepingu täitmise tagamiseks, vaidluste lahendamiseks, rikkumise asjaolude väljaselgitamiseks ja tõendamiseks või muul seadusest tuleneval põhjusel).

Tagamaks lepingus võetud kohustuste täitmise võimekust, on Tele2’l õigus kontrollida kliendi ja kliendiga seotud ettevõtte(te) andme(i)d krediidivõimelisuse hindamiseks mõeldud andmebaaside pidajate kaudu. Kui klient ei täida lepingut vastavalt lepingu tingimustele, nt leping lõpetatakse seoses võlgnevusega, edastab Tele2 vajadusel lepinguid ja andmeid kolmandatele isikutele, sh advokaadi-, õigus- ja inkassobüroodele ning ka maksehäire registri pidajale.

Tellides või kasutades Tele2 vahendusel kolmandate osapoolte teenuseid, nõustub klient, et teenuse osutamiseks on vajalik ka kliendi andmete edastamine neile teenusepakkujatele. Helistades hädaabinumbrile "112", määrame ilma nõusolekuta helistaja asukoha ja muud andmed, mis seadusest tulenevad. Edastame need andmeid seaduse alusel selleks õigustatud isikutele.

3. ARVE

Tele2 koostab ja edastab kliendile kuu alguses arve eelneva kalendrikuu kohta. Arve koostatakse vastavalt kliendiga sõlmitud lepingu, täiendavalt tellitud teenuste (näiteks m-parkimine, tasulised artiklid, annetuskõned ja muud samalaadsed tasulised teenused), kliendile vahendatud rändlusteenuste ja Tele2 hinnakirja alusel.

Hindadele lisandub käibemaks (KM) seaduses toodud määras. Käibemaksu määra muutudes rakendab Tele2 hindadele automaatselt uut käibemaksu määra ilma eelneva teavituseta.

Rändlusteenuse hinna arvutamise ja arve esitamise aluseks on rändlusteenuse kasutamise ajal kehtinud vastava välisoperaatori hinnakiri. Kui Tele2-st sõltumatutel põhjustel laekub teave välisoperaatori hinnakirja muudatusest Tele2-le viivitusega või on toimunud muudatus valuutakursis, ei vastuta Tele2 rändlusteenuse tasu vastavuse eest Tele2 kodulehel kättesaadavaks tehtud rändlusteenuse hindadele. Tele2 arvutab kasutatud rändlusteenuste maksumuse pärast välisoperaatorilt andmete laekumist, mistõttu ei pruugi jooksva kuu saldo ning kõneeristus kajastada välisriigis tehtud kõnede ja teenuste maksumust.

Kliendil on kohustus andmete muutumisel sellest Tele2-te teavitada. Kui klient muudab oma andmeid ja jätab Tele2 sellest teavitamata, siis edastatud arved kuuluvad siiski tasumisele. Kui kuuarvel ei kajastu kõik tarbitud teenused, siis Tele2-l on õigus need kliendiga tulevikus arveldada.

Kui klient ei ole nõus esitatud arvega, siis ei ole klient kohustatud seda vaidlustatud teenuste summa ulatuses tasuma seni, kuni vaidlus on lahendatud. Kliendil on kohustus arvega mittenõustumisel võtta Tele2-ga ühendust enne maksetähtaega. Kui arve vaidlustamine on alusetu, siis on Tele2-l õigus küsida viivist 0,15% iga viivitatud päeva eest. Lepingu lõpetamisel jõuab lõpparve kliendini hiljemalt 3 kuu jooksul.

ARVE MITTE-TÄHTAEGNE TASUMINE

Kui klient jätab arve tähtaegselt tasumata, siis on Tele2-l õigus küsida tasumata summalt viivist 0,15 % iga viivitatud päeva eest. Kui klient ei ole arvet saanud, siis on kliendil kohustus meid sellest teavitada kuu 10. kuupäevaks. Väljastatud arve mittesaamine ei vabasta arve tasumise kohustusest.

Piirame kliendile osutatavaid teenused, kui klient on tasumisega viivitanud üle 14 päeva või ületanud krediidilimiiti. Teavitame klienti piirangust ette SMS-i ja/või e-kirjaga. Kui klient tasub arve peale teenuste piiramist, on Tele2-l õigus lisada järgmisele arvele piirangu eemaldamisega seotud kulud.

Kui teenus on piiratud üks kuu on meil õigus leping üles öelda. Kui lõpetame lepingu võlgnevuse tõttu, loovutame nõude inkassofirmale ja võime edastada teabe võlgnevuse kohta maksehäire registrile. Klient on kohustatud hüvitama kõik võlgnevuse sissenõudmisega seotud kulud.

4. LEPINGU MUUTMINE

Nii kliendil kui Tele2-l on õigus lepingut muuta. Lepingu muutmiseks peab klient oma soovist Tele2-le teada andma või teostama muudatused iseteeninduses. Lepingu muutmisel lähtutakse  hinnakirjas avaldatud teenustasudest.

Tele2 saab muuta lepingut, kui see tuleneb seadusest ja/või esineb mõni järgnev olukord:

  • kui vajadus selleks tuleb muudatustest seadustes või kui pärast lepingu sõlmimist muutuvad lepingu sõlmimise aluseks olnud asjaolud ja sellega kaasneb Tele2-l lepingu täitmise kulude suurenemine;

  • kui vajadus selleks tuleneb valdkonna või teenuste tehnilisest või sisulisest arengust (näiteks lahenduse kasutamisest loobumine, muutmine, uuendamine või asendamine), teenuste kasutamiseks täiendavate või paremate võimaluste loomisest või vajadusest täpsustada teenuste osutamise või kasutamisega seonduvat, sh muudatused ärikeskkonnas, sisendkulude muutumine või muud olulised asjaolud;

  • kui vajadus selleks tuleneb õigusaktidest, järelevalve- või kohtupraktikast;

  • Tele2 võib muuta  hinnakirja, kui hinnakirjas olevad tasud ja tingimused on nende kehtestamise ajaga võrreldes muutunud. Hinnad võivad muutuda tarbijahinnaindeksi, tööjõu- või muude sisendkulude, teenuse ulatuse, -parameetrite või muu sarnase muutumisega.

Tele2 teatab kliendile muudatusest ette 1 kuu enne nende jõustumist. Muudatustest teavitame klienti e-keskkonna (näiteks iseteenindus), arve, SMS-i või e-kirja teel. Kõnekaardi kasutajaid teavitame muudatusest SMS-iga ja teatega Tele2 kodulehel.

Kui klient ei soovi muudetud tingimustel jätkata Tele2 teenuste kasutamist, tasub klient lahkumisel tarbitud teenuste eest. Lepingu ülesütlemise korral võib kliendil olla hüvitise maksmise kohustus kliendile jääva seadme eest. Kui muutunud tingimused on sobivad, siis ei pea klient sellest eraldi teada andma – muudatused jõustuvad automaatselt.

Kui lepingu muudatus on üksnes halduslikku laadi ja see ei mõjuta klienti negatiivselt või juhul, kui  sideteenuse lepingu tingimusi muudetakse tulenevalt õigusaktidest, võib Tele2 kliendi poolt algatatud  lepingu ülesütlemise korral nõuda lepingu lõpetamisega seonduvate lisakulude ja lepinguga kokkulepitud kulude tasumist.

Tele2-l on õigus ühepoolselt muuta kliendi poolt kasutatavat teenust, teenuspaketti või selle tingimusi (sh lõpetada või muuta teenuse komponente), kliendi numbrit või numbri valimise korda, vahetada kliendi poolt kasutatav teenus ja teenuspakett välja uue teenuse ja teenuspaketi vastu, kui Tele2 on alustanud sama või seda asendava sarnase teenuse ja/või teenuspaketi pakkumist uutel alustel ja tingimustel või kui teatud piirkonnas või aadressil muudetakse teenuse pakkumiseks kasutatavat tehnilist lahendust.

5. TEATED

Kui kliendi lepinguga seotud kontaktandmed muutuvad, siis on kliendil kohustust sellest koheselt teavitama Tele2-te. Seni kuni Tele2-te ei ole teavitatud muudatustest, eeldame, et kliendi kontaktid on kehtivad ja kliendile saadetud teated on kätte saadud. Eeldatakse, et klient on saanud Tele2 poolt saadetud teated kätte 2 kalendripäeva möödumisel teate või arve väljastamisest, SMS-iga saadetud teate aga samal päeval.

Vajalikud Tele2 kontaktid leiad siit: https://tele2.ee/kontaktid#arikliendi-kontaktid

5.1 PUUDUSED TEENUSEL / TOOTEL

Kui klient ei ole rahul Tele2 teenustega või Tele2-st ostetud kaubal esineb puudus, kohustub klient sellest Tele2-te teavitama viivitamata peale puuduse avastamist. Vastame Kliendi pöördumisele samadele kontaktidele ja samal viisil. Seadmetega seotud probleemide lahendamiseks on vajalik säilitada ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Tele2-st.

Kui klient leiab, et Tele2 on rikkunud lepingut on kliendil õigus enda kaitseks tugineda seadusele  - öelda leping üles, nõuda kohustuse täitmist, taganeda lepingust või nõuda viivist. Tele2 soov on kliendiga erimeelsused lahendada. Kui me omavahel kokkuleppele ei jõua, on kliendil õigus pöörduda erimeelsuse lahendamiseks Harju maakohtusse.

5.2 RIKKEST TEATAMINE

Rikkest on vajalik Tele2-te teavitada koheselt. Tele2 võtab vastu rikketeated Tele2 infotelefoni 1205 kaudu (vajadusel saab ühendust võtta ka Tele2 sotsiaalmeedias või kodulehe vestlusaknas). Tele2 kõrvaldab Tele2 sidevõrgu rikke ühe tööpäeva jooksul pärast sellest teadasaamist (kui tegemist ei ole vääramatu jõu olukorraga).

Suuremahulistest Tele2 sidevõrgu riketest või Tele2-le teadaolevatest tehnilistest häiretest teatame kodulehe kaudu, samuti ajakirjanduse ja sotsiaalmeedia vahendusel. Sidevõrgu plaanilistest hooldus- ja remonttöödest teavitame kliente ette võimaluse korral 5 tööpäeva.

Kui teenuse kasutamine on häiritud meist tulenevalt süülisel põhjusel (mitte vääramatust jõust tingitud), kompenseerime kliendi kirjaliku avalduse alusel kliendile proportsionaalselt kuutasu aja eest, mil teenuste kasutamine ei olnud võimalik.

6. ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

6.1 KLIENDI ÕIGUSED:

Kliendil on õigus kasutada Tele2 poolt pakutavaid teenuseid vastavalt lepingule. Jooksva kalendrikuu jooksul paketis sisalduvate teenuste tarbimise mahtu (näiteks internet, kõne, SMS) on võimalik jälgida iseteeninduses. Soovi korral on kliendil võimalik taotleda pakutavate teenuste piiramist.

Hädaabinumbrile „112“ helistamine on alati tasuta. 112 saab helistada ka siis, kui telefonis ei ole SIM-kaarti. Inimesed, kellel ei ole võimalik teha harilikku hädaabikõnet, saavad kasutada tasuta hädaabisõnumi SMS-112 teenust. Hädaabinumbrile SMS-ide saatmiseks tuleb luua kasutajakonto internetis.

Erivajaduse korral oleme valmis  pakkuma lepingueelset teavet ja lepingu lühikokkuvõtet kliendile sobivas formaadis.

6.2 KLIENDI KOHUSTUSED:

Teenuste kasutamisel on kliendil kohustus jälgida krediidilimiiti ja teosta vajadusel ettemakseid. Enne välismaale minekut on vajalik kontrollida limiite, et vältida teenuste piiramist.

Olukorras, kus telefon või SIM kaart on varastatud või kadunud, on kliendil kohustus Tele2-te koheselt teavita edasise kahju ära hoidmiseks ning teenuste peatamiseks.  Kasutatud teenuste eest tuleb kliendil tasuda seni, kuni klient on Tele2-te intsidendist teavitanud ning Tele2 on teenused piiratanud.

Kui klient võimaldab mõnel kolmandal isikul tarbida teenuseid Tele2-ga sõlmitud lepingu alusel, jääb klient Tele2 ees vastutavaks kõikide selle isiku poolt teenuse kasutamisel tehtud toimingute eest.

Kliendil on kohustus Tele2-te koheselt teavitada kliendi ettevõtte suhtes pankroti-, likvideerimis- või sundlikvideerimise menetluse algatamisest, juriidilise isiku lõpetamisest ja muudest asjaoludest, mis võivad takistada või teha võimatuks lepingu täitmise.

6.3 KEELATUD TEGEVUSED

Kliendil on kohustus kasutad teenuseid vastavalt lepingus kokkulepitule mõistlikult ning sihtotstarbeliselt. Sideteenuse puhul loetakse mõistlikuks ja sihtotstarbeliseks tarbimiseks teenuse tavamahus kasutamist, kõneside puhul inimeste vahel suhtlemise eesmärgil. Mis tahes muud kasutusviisid loetakse Teenuste ebamõistlikuks kasutamiseks.

Tele2 teenuseid on keelatud kasutada lepingu, seaduste või heade tavadega vastuolus olevate tegevuste toimepanemiseks, nende propageerimiseks, kaasaaitamiseks või toimepanemise võimaldamiseks. Eeltoodud tegevusi peame oluliseks lepingurikkumiseks, mille korral piirame sideteenused ja  kliendil on kohustus tekitatud kahjud hüvitada. Lisaks kahju hüvitamisele on klient kohustatud meile tasuma leppetrahvi kuni 3200 eurot ja rikkumise viivitamatult lõpetama.

Sellistest tegevusteks võivad olla näiteks järgmised olukorrad (nimekiri ei ole ammendav, monitoorime oma sidevõrgu tööd pidevalt ning hindame igat juhtumit eraldi):

  • Tele2 või teiste sidevõrkude töö häirimine rikkis või muudetud terminalseadme ühendamisega. Samuti sidevõrgu või sellega ühendatud seadmete funktsionaalsuse häirimine või piiramine arvutiviiruste, programmide või muu vastava tarkvara kasutamisega, levitamisega või ohu tekitamisega;

  • Ilma Tele2 nõusolekuta meie teenuste kolmandatele isikutele osutamine (müümine, vahendamine, kättesaadavaks tegemine). See on ka kõne/internetiteenuse pakkumine või vahendamine ärilisel eesmärgil kasutades selleks Tele2 sidevõrku, SIM-kaarti (ka eSIM-i) või meie kaubamärki;

  • Kõnede ja/või SMS-ide kunstlik või automaatne tekitamine (ka M2M suhtlus) eesmärgiga toime panna (või sellele kaasa aidata või võimaldada) kelmus või sellise tegevusega Tele2 või teiste sidevõrkude töö häirimine;

  • Tasuta või tasuliste numbrite kuritarvitamine;

  • Mis tahes tegevuste tegemine, andmete või materjalide töötlemine, mis tekitavad serveritele või sidevõrgule tavapärasega võrreldes järsu koormuse tõusu;

  • Teiste teenuse kasutajate häirimine, sh võrkturustus- ja telemarketingikõnede tegemise teel;

  • Soovimatute sõnumite saatmine või selle võimaldamine. Soovimatuks sõnumiteks loetakse muulhulgas anonüümsete või võltsitud saatjarekvisiitide või parodeeritud ning ähvardavate sõnumite, reklaammaterjalide, autoriseerimata kuulutuste vms saatmist elektroonilisel teel adressaatidele, kes ei ole antud sõnumite saamiseks andnud nõusolekut;

  • Sellise teabe levitamine või selle levitamisele kaasa aitamine, mis ei ole kehtivate õigusaktidega kooskõlas või on solvava, sündsusetu, laimava, ähvardava, teiste privaatsusesse tungiva, rassiliselt, etniliselt või muul viisil ründava, kuritahtliku, füüsilist või psüühilist vägivalda õhutava, ebaseaduslikku tegevust propageeriva jms iseloomuga;

  • Helistaja ja/või SMS saatja numbri, isiku või seadme IMEI omavoliline muutmine eesmärgiga toime panna pettus, kelmus või muu ebaseaduslik tegevus.

6.4 TELE2 ÕIGUSED:

Tele2-l on õigus sulgeda IMEI koodi blokeerimise teel ette teatamata seadmed, mis on varastatud, kadunud või muudetud viisil, mis häirivad sidevõrgu tööd ja/või on muul põhjusel vastuolus tingimuste või seadustega.

Tele2-l on õigus uuendada ja muuta meile kuuluvat sidevõrku ja teenuste osutamiseks kasutatavaid tehnoloogiaid ja tehnilisi lahendusi, sh teha neis teenuste kasutamist mõjutavaid muudatusi. Tele2-l on õigus rakendada teenuse kvaliteedi tagamiseks tehnilisi meetmeid, mis ei võimalda enam jätkata teenuse kasutamist tehniliselt ebasobivate (nt aegunud) seadmete vahendusel. Kui muudatused eeldavad kliendile kuuluvate või kliendi valduses olevate (sh Tele2 poolt lepingu alusel kasutusse antud) seadmete ümbervahetamist, tarkvara uuendamist, seadistamist või muude  sarnaste muudatuste tegemist, kannab sellega seotud kulud klient.

Tele2-l on õigus piirata sideteenuseid vastavalt seadusele või tingimustes toodule. Piirangu põhjuste kõrvaldamisel on Tele2-l õigus kliendilt nõuda teenuse kasutamise võimaluse taastamiseks tehtud kulude hüvitamist. Kui teenus on piiratud kliendist tulenevalt kauem kui üks kuu, on Tele2-l õigus öelda leping ilma eelneva etteteatamiseta üles.

Tele2-l on õigus piirata teenuste osutamist, kui see on vajalik sidevõrgu seadme paigaldamiseks, hooldamiseks või vahetamiseks.

6.5 TELE2 KOHUSTUSED:

Info Tele2 poolt osutatavate teenuste kvaliteedi kohta on avaldatud meie kodulehel. Tele2 rakendab sidevõrgu ja teenuste turvalisust ohustavate riskide maandamiseks asjakohaseid tehnilisi ja organisatsioonilisi meetmeid, lähtudes seejuures õigusaktidest, Tele2 sisemistest turvareeglitest ja ISO 27001 infoturbe juhtimissüsteemist.

7. VASTUTUS

Mõlemad lepingu pooled vastutavad oma kohustuste täitmise ja täitmata jätmise eest, välja arvatud kui rikkumine on vabandatav vääramatu jõu tõttu. Vääramatu jõu all mõeldakse ettenägematut olukorda, mille üle poolel kontroll puudub ja mõistlikkuse põhimõttest lähtudes ei saanud poolelt oodata, et ta selle asjaoluga arvestaks või seda väldiks või takistava asjaolu või tagajärje ületaks. Vääramatu jõu asjaoludena võivad esineda muuhulgas (kuid mitte ainult) näiteks tulekahju, loodusõnnetus või loodusnähtus (sh ilmastikuolud), plahvatus, sõda, elektrikatkestus ja häired elektrivarustuses, streik, liiklusummikud, sidekaablite ja seadmete füüsiline rikkumine kolmandate isikute poolt, rikked kolmandatele isikutele kuuluvates sidevõrkudes või sideliinides või muu tahtest sõltumatud asjaolud, mis muudavad võimatuks lepingust tulenevate kohustuste täitmise. Kahju tekkimise ennetamiseks, on kliendil kohustus võtta tarvitusele meetmed, mis aitavad kahju ära hoida ja/või seda vähendada.

Klient vastutab Tele2-ga sõlmitud lepingust tulenevalt enda lepinguliste kohustuste täitmise või täitmata jätmise eest. Kui Tele2 on süüliselt rikkunud kliendiga sõlmitud lepingut, on kliendil õigus nõuda vastava rikkumisega tekitatud otsese varalise kahju hüvitamist. Tele2 ei ole vastutav muude tekkida võivate kahjude eest ning ei ole muuhulgas kohustatud hüvitama saamata jäänud tulu, katkenud äritegevusega seotud kulu või kasumi vähenemist, äriühingu osa või aktsia või ettevõtte väärtuse vähenemist või muid seonduvaid või sarnaseid kahjusid.