52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.
Vajad abi?
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

Google Play makse

Kuidas osta Android telefoniga?

  1. Ava Google Play app

  2. Vali menüüst (vasakul üleval nurgas olev nupp) "Konto"

  3. Vali "Makseviisid"

  4. Vali "Kasuta Tele2 arveldust" ning täida avanenud blanketil vajalikud väljad ning vajuta "Salvesta"

Juhend Google Play kodulehel

 

Makseviiside lisamine, muutmine ja kustutamine

  • Kui sul on admin õigused või piiramatu ligipääsuga kasutajaõigused, siis saad lisada, muuta ja kustutada makseviise, mis on seotud Sinu Google Play kontoga.
    - oma makseviiside vaatamiseks logi sisse Makseviisid.

  • Vaata aktsepteeritud maksmise võimalusi SIIT 


Makseviisi lisamine 

Maksmise võimalused: krediitkaart , deebetkaart või Kasuta Tele2 arveldust.

  1. Kontrolli, et Sinu pangakaart või pangakonto, mida soovid lisada on järgmises nimekirjas > Makseviisi lisamine.

  2. Logi sisse Makseviisid.

  3. Vali Lisa makseviis

  4. Sisesta makse andmed ning järgi järgmist:

    - Kui lisad pangakaardi: võid näha oma kontol väikest broneeritud summat, mis aitab meil tuvastada Sinu pangakaarti. Broneeritud summa vabastatakse hiljem (st tasu ei võeta). 

    - Kui lisad USA pangakonto: võidakse küsida kinnitust vt siit.

  5. Vali Salvesta

Makseviisi uuendamine

Sul on võimalus uuendada pangakaardi või panga andmeid nimekirjast eemaldamata.

  1. Logi sisse Makseviisid.

  2. Vali makseviis, mida soovid kustutada, vajuta Parandamine.

Makseviisi kustutamine

  1. Logi sisse Makseviisid.

  2. Vali makseviis, mida soovid uuendada, vajuta Eemalda.

Probleemid

Kui Sul on mure Google Play teenusega, siis võta ühendust klienditoega.

1. Logi sisse oma gmail.com kontole

2. Ava lehekülg: https://support.google.com/googleplay#topic=3364260
3. Vajuta lehe lõpus "Võtke meiega ühendust" ja täida ankeet (otselink: https://support.google.com/googleplay/gethelp )

 

Vältimaks soovimatuid oste, määra Google parool ning ära märgi linnukest valiku ette "Ära enam kunagi küsi"
https://support.google.com/googleplay/answer/1626831?hl=et%E2%80%8B 

 

 

Mida teha, et kui ei saa kasutada telefonis Google Play poes Tele2 arvega tasumise võimalust.
Tele2 arvega tasumine on võimalik ainult kasutades mobiilset andmesidet. Kui telefon on ühendatud wifi võrku, siis Tele2 arvega tasumise võimalust kasutada ei saa.

Kui mobiilse andmeside sisse lülitamisel Tele2 arvega tasumise võimalust ei teki, siis:
1. Ühenda seade laadijaga

2. Vaata üle seadistused:
- Google’i kasutajakontol peab olema kasutajariigiks Eesti
- Seadmes peab asukohariigiks olema valitud Eesti
- Seadmes peab olema aktiivne Tele2 sim kaart ja toimiv mobiilne andmeside

Kui Sa ei soovi enam krediitkaardiga teenuseid osta, siis eemalda krediitkaardi andmed.

 

Mida teha kui Google Play kontot on kuritarvitatud või tegemist on tundmatu tehinguga?

Tundmatu tehing on makse, mida Sa ei näe oma Google konto all, kuid näed näiteks: krediitkaardi väljavõttel, mobiilioperaatori arvel või PayPali kontol. Enne Google poole pöördumist vaata üle, kas ja millised tehingud oled teinud siit: https://pay.google.com/

Tundmatutest maksetest teavitamiseks:

  • Ava Google Play klienditoe leht, loe läbi juhised ja täida ankeet: https://support.google.com/googleplay/answer/2851610

    NB! Ankeedis küsitakse tehingu korrelatsiooni ID numbrit (correlation ID) - selle numbri saad meie klienditeenindusest. Kõige kiirem viis, kirjuta meie kodulehel olevasse chatti.