Apple Store ostud
Kuidas kontrollida, mida oled Apple Store´st ostnud (nt rakendused, muusika, filmid või muu sisu)?
Selleks on 2 võimalust: vaata ostude ajalugu iPhone telefonist või veebilehelt.
Ostude ajaloo vaatamine iPhone telefonist
- Vali Settings > ava Apple ID > Subscriptions
Subscriptions lehelt näed enda telefoniga oma Apple ID alt ostetud tellimusi: aktiivsed tellimused (Active) ja aegunud tellimused (Expired). Tellimusele vajutades näed tellimuse sisu sh kas tegemist on ühekordse või igakuise maksega.
Lisaks on võimalik oste kontrollida ka valiku alt Media&Purchases (Vana nimega iTunes & App store).
- Vali Settings > ava Apple ID konto > vali Media & Purchases > View Account > Purchase History
Purchase History on koht, kust saab vaadata nt üksikuid tellitud tasulisi rakendusi või mängude siseseid oste.
Ostude ajaloo vaatamine veebilehelt
- Ostuajaloo vaatamiseks ava veebisait reportaproblem.apple.com
- Logi oma Apple’i ID-ga sisse.
- Kuvatakse ostude loend. Pereliikmete ostude vaatamiseks vali Apple’i ID nupp ja vali pereliige.
- Kogu kviitungi (sealhulgas maksu) kuvamiseks puuduta või klõpsa kuupäeval. Ühe tasu alla võib olla koondatud mitu ostu, sealhulgas tellimused.
Kui tasu on võetud tellimuse eest, mida enam ei soovi, saad tellimuse tühistada.
Lisainfo Apple kodulehel
Kui ostuajaloos ei kuvata otsitavat toodet
Kas te ei leia otsitavat toodet? Kui teil on rohkem kui üks Apple’i ID, võite olla toote ostmisel olnud sisse logitud teise Apple’i ID-ga. Logige sisse teise Apple’i ID-ga ja kontrollige uuesti oma ostuajalugu.
Kui saite ostu kohta e-postiga kahtlase teate, ei pruugi meil pärineda Apple'ilt ega kajastada teie kontolt võetud tegelikke tasusid. Uurige, kuidas tuvastada App Store’i või iTunes Store’i e-kirjade autentsus.
Kui leiate tundmatuid oste või ootamatuid tasusid
- Lugege, kuidas tagasimakset taotleda.
- Kui leiate oma ostuajaloost tooteid, mille ostmist te ei mäleta, küsige pereliikmetelt, kas nemad ostsid selle toote. Kui pereliikmetel on seadmele juurdepääs, tasub kaaluda iga ostu korral parooli küsimist. Kui teie Apple’i ID-d ja parooli kasutab veel keegi, siis muutke oma Apple’i ID parooli.
- Ühele arvele võidakse koondada mitu ostu ja tellimust. Vaadake, kuidas App Store’i ja iTunes Store’i ostude eest arveldatakse.
- Lugege, mida teha, kui leiate panga või finantsasutuse väljavõttest tundmatu tasu.
Teavet toodete kohta, mida Apple pole tootnud, või sõltumatuid veebisaite, mida Apple ei kontrolli või pole testinud, pakutakse ilma soovituse või heakskiiduta. Apple ei võta kolmanda osapoole veebisaitide või toodete valiku, toimivuse või kasutamise eest mingit vastutust. Apple ei anna kolmanda osapoole veebisaidi täpsuse või usaldusväärsuse kohta mingeid tagatisi. Lisateabe saamiseks võtke ühendust pakkujaga.