Kuidas iseteenindusse sisse logida?

- Logi sisse Tele2 iseteenindusse minu.tele2.ee
- Vali endale sobiv auntentimisviis. Saad valida nelja valiku vahel:
- Telefoninumber ja parool (vajalik registreerimine)
- Smart-ID
- Mobiil-ID
- ID-kaart
Äriklientidel isikukoodipõhise sisselogimise korral peab olema varasemalt telefoninumber isikukoodiga seotud. Selleks peab:
- Sisse logima ettevõtte admin-numbri ja parooliga minu.tele2.ee
- Avama seaded (hammasratas üleval paremal)
- Klikkama "Seo isikukoodiga"
- Lisa isikukood
NB! Kui ettevõtte admin-numbrid pole "käeulatuses", siis saame lepingu omanikku aidata ise isikukoodi lisamisel. Selleks on vaja oma halduri poole pöörduda ja aitame kiirelt välja:)
Mida teha, kui iseteeninduse parool on ununenud?
- Kui unustasid oma iseteeninduse parooli, vajuta “Unustasid parooli?” valikule.
- Seejärel sisesta see sama mobiilinumber, millega soovid sisse logida ning Sulle saadetakse sellele numbrile SMS ajutise koodiga.
- Sisesta ajutine kood ning vali endale uus parool.
Kui sisestad ajutist koodi 4 korda valesti, siis on vaja uus kood tellida. Ajutist koodi saab tellida ühe korra 15 minuti jooksul. Ikka selleks, et ligipääs turvalisem oleks.