Numbripõhise keelevaliku seadistamine Tele2 iseteeninduses
Tele2 iseteenindusse sisselogimine
-
Mine aadressile https://minu.tele2.ee/
-
Vali sobiv meetod sisselogimiseks (Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaart)
-
Sisselogimise järgselt jõuad iseteeninduse avalehele
Ligipääs Tele2 numbrile
Ligipääs numbrile tekib järgnevalt:
-
Tele2 eraklient: ligipääs numbrile tekib sisselogimisel automaatselt.
-
Tele2 ärikliendi esindaja äriregistri andmete kohaselt: ligipääs numbrile tekib sisselogimisel automaatselt
-
Tele2 ärikliendi teenuse kasutaja (nt ettevõtte töötaja) ligipääsu saamiseks:
-
mine menüü kaudu vahelehele „Seaded“ – „Kontod ja ligipääsud“;
-
sisesta Tele2 võrgus olev telefoninumber, mida kasutad;
-
sulle saadetakse SMS, mis sisaldab kontrollkoodi;
-
juhtmevaba interneti korral PUK kood;
-
sisesta korrektne kood ja ligipääs ongi loodud!


Numbripõhise keelevaliku seadistamine:
-
mine menüü kaudu vahelehele „Seaded“ – „Kontaktandmed“;
-
vahelehel näed pealkirja „Numbripõhine keelevalik“;
-
vali enda numbri juures rippmenüü kaudu eelistatud keel;
-
vajuta nuppu „Salvesta muudatused“.


Lepingulised kliendid
Eraklient:
- numbripõhine keelevalik tehakse lepingu sõlmimisel;
- iga numbri keelevalikut saab lisaks iseteenindusele, muuta Tele2 esinduses, kodulehe vestlusaknas, ning e-maili või telefoni teel (ennast autentides).
https://tele2.ee/kontaktid
Äriklient:
- numbripõhine keelevalik tehakse lepingu sõlmimisel;
-
iga numbri keelevalikut saab ettevõtte peakasutaja/volitatud isik/seaduslik esindaja muuta lisaks iseteenindusele ka Tele2 esinduses, kodulehe vestlusaknas ning e-maili või telefoni teel (ennast autentides)
https://tele2.ee/kontaktid
Kõnekaardiga kliendid:
Kõnekaardi aktiveerimisel saab keelevaliku teha kodulehel info järgnevalt:
Kõnekaardi puhul on vaikimisi keelevalik eesti keel, seda saab pärast kõnekaardi aktiveerimist muuta valides:
-
Eesti keel *109*0#OK (helistamise klahv)
-
Vene keel *109*1#OK (helistamise klahv)
-
Inglise keel *109*2#OK (helistamise klahv)
Võrgukeele valimine ja muutmine on tasuta.