Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.
Vajad abi?
Otsing Created with sketchtool.

Numbripõhise keelevaliku seadistamine Tele2 iseteeninduses

 

Tele2 iseteenindusse sisselogimine 

  1. Mine aadressile https://minu.tele2.ee/  

  1. Vali sobiv meetod sisselogimiseks (Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaart) 

  1. Sisselogimise järgselt jõuad iseteeninduse avalehele 

Ligipääs Tele2 numbrile 

Ligipääs numbrile tekib järgnevalt:  

  • Tele2 eraklient: ligipääs numbrile tekib sisselogimisel automaatselt. 

  • Tele2 ärikliendi esindaja äriregistri andmete kohaselt: ligipääs numbrile tekib sisselogimisel automaatselt 

  • Tele2 ärikliendi teenuse kasutaja (nt ettevõtte töötaja) ligipääsu saamiseks: 

  1. mine menüü kaudu vaheleheleSeaded“ – Kontod ja ligipääsud“;

  2. sisesta Tele2 võrgus olev telefoninumber, mida kasutad;

  3. sulle saadetakse SMS, mis sisaldab kontrollkoodi;

  4. juhtmevaba interneti korral PUK kood;

  5. sisesta korrektne kood ja ligipääs ongi loodud! 

 
 
 


Numbripõhise keelevaliku seadistamine
:
 

  1. mine menüü kaudu vaheleheleSeaded“ – „Kontaktandmed“;

  2. vahelehel näed pealkirjaNumbripõhine keelevalik“;

  3. vali enda numbri juures rippmenüü kaudu eelistatud keel;

  4. vajuta nuppuSalvesta muudatused“. 

 
 

Lepingulised kliendid 

Eraklient: 

  • numbripõhine keelevalik tehakse lepingu sõlmimisel;
  • iga numbri keelevalikut saab lisaks iseteenindusele, muuta Tele2 esinduses, kodulehe vestlusaknas, ning e-maili või telefoni teel (ennast autentides). 

    https://tele2.ee/kontaktid 

Äriklient: 

  • numbripõhine keelevalik tehakse lepingu sõlmimisel;
  • iga numbri keelevalikut saab ettevõtte peakasutaja/volitatud isik/seaduslik esindaja muuta lisaks iseteenindusele ka Tele2 esinduses, kodulehe vestlusaknas ning e-maili või telefoni teel (ennast autentides)

    https://tele2.ee/kontaktid 

 

Kõnekaardiga kliendid: 

Kõnekaardi aktiveerimisel saab keelevaliku teha kodulehel info järgnevalt: 

Kõnekaardi puhul on vaikimisi keelevalik eesti keel, seda saab pärast kõnekaardi aktiveerimist muuta valides: 

  • Eesti keel *109*0#OK (helistamise klahv 

  • Vene keel *109*1#OK (helistamise klahv 

  • Inglise keel *109*2#OK (helistamise klahv 

Võrgukeele valimine ja muutmine on tasuta.