Neljapäeval, 1. oktoobril avas Tele2 Tartus Lõunakeskuses uue kontseptsiooniga esinduse. Avamise puhul pakutakse heade hindadega seadmeid ja kutsutakse seismajäänud mobiiltelefone esindusse tagastama

„Avamisnädalal on plaanis erinevad hinnaüllatused, mitmedki populaarsed mobiiltelefonid on tavapärasest märksa soodsamate hindadega - seda nii Tele2 klientidele kui ka teiste sideoperaatori klientidele. Samuti kutsume kõiki inimesi tagastama Tele2 esindusse vanu või kapinurka seisma jäänud telefone. Töökorras telefonid suuname uuele ringile kasutusse, katkistest telefonidest saavad aga vajalikud varuosad. Kliendile anname uue seadme soetamisel lisasoodustust,“ ütles Tele2 turundusdirektor Ines Estrin. „Mida paremas töökorras on tagastatav telefon, seda suurem on ka soodustus.

Estrini sõnul on Tele2 viimastel aastatel oluliselt muutunud ja seepärast on praegu õige aeg muuta ka esindusi. „Tahame pakkuda parimat kliendikogemust – seepärast soovime liikuda klassikalisest üle leti teenindusest kaasaegse ja avatud side-by-side teeninduse poole,“ avas Estrin uue kontseptsiooni põhimõtteid.

„Meil on hea meel, et Lõunakeskuse pikaajalised üürnikud oma kontseptsioone uuendavad, et pakkuda külastajatele jätkuvalt head teenindust ja meeldejäävat ostukogemust. Hindame Tele2 panust eriti praegusel keerulisel ajal ja usume, et kohalik klient tunneb kindlasti uuendustest rõõmu. Hea on ka tõdeda, et Tele2 kannab meiega samu väärtusi ja on keskendunud taasavamiskampaanias keskkonnale ning taaskasutusele,“ sõnas Lõunakeskuse tegevjuht Marju Jeedas.

Tele2 Lõunakeskuse esinduse avamine on osa Tele2 esinduste uuendamise programmist, mille käigus viiakse kõik esindused senisest veelgi interaktiivsemale ning modernsemale tasemele. Tartu Lõunakeskuse uue kuue saanud esindus on viies uue kontseptsiooniga kaasaegne telekomiesindus, mille uksed sel aastal avatud on.