
UUDISED
Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Kahetsusväärselt peavad teenindajad puutuma sageli kokku ebaviisakate märkuste või lausa sõimusõnadega. Tele2 algatus “Ole inimlik” juhib tähelepanu klienditeenindajate halvale kohtlemisele.
Eelmisel aastal läbiviidud Norstati uuring näitas, et Eesti klienditeenindajate töökeskkond on viimase kolme aasta jooksul halvenenud. Kolmandik teenindajatest tunneb, et nende tööd ei väärtustata piisavalt ning 39% tajub klientide suhtumise halvenemist. “Näeme murettekitavat trendi – kui 2023. aastal tõi 45% teenindajatest välja klientide negatiivse suhtumise, siis 2024. aastal tõusis see osakaal juba 51%,” ütles Tele2 teeninduscoach Liis Jäger.
Šokeerivad lood teenindajatelt
Tele2 korraldas kampaania, kus paluti teenindajatel jagada negatiivseid kogemusi. “Tulemused olid šokeerivad. Teenindajad saavad solvanguid näiteks siis, kui nad ei oska vene keelt, kui kliendil pole piisavalt raha ostu tegemiseks või isegi täiesti suvaliselt,” ütles Jäger.
Eriti häirivad on seksuaalse alatooniga kommentaarid. “Uskumatu, et keegi peab oma töös taluma selliseid märkusi. Seksuaalne ahistamine ei kuulu ühegi ameti juurde. Sellistes olukordades tuleks kohe teavitada juhti ja leida lahendusi, et töötajat kaitsta,” lisas ta.
Et probleemile tähelepanu juhtida, kleebiti kampaania raames teenindajate saadetud solvangud Tallinna tänavatele. “Soovime panna inimesi mõtlema inimlikkusele. Teenindajad on samamoodi inimesed, kes väärivad lugupidavat ja heatahtlikku suhtumist,” ütles Jäger.
Teenindajate vaimne tervis peab olema prioriteet
Teenindustöö on keeruline – see nõuab pidevat empaatiat ja probleemide lahendamist. See võib mõjutada vaimset tervist, mistõttu on oluline, et ettevõtted oma töötajaid toetaksid. “Kutsun kõiki ettevõtteid üles hoolima oma teenindajatest,” rõhutas Jäger.
Tele2 panustab oma inimeste heaolusse mitmel viisil. Töötajatel on võimalus võtta lisapuhkust vaimse tervise toetamiseks ning kasutada tasuta psühholoogiteenuseid. Samuti on loodud juhtidele juhend, kuidas märgata läbipõlemise märke ja pakkuda tuge.
Sel aastal stardib Tele2 Teenindusliiga neljas lend, kus teenindus- ja müügispetsialistid saavad arendada oma oskusi ning panustada nii isiklikku kui ka professionaalsesse kasvu. “Meie eesmärk on hoida oma inimesi. Kui meie töötajad tunnevad end hästi, peegeldub see ka klientide kogemuses,” ütles Jäger.