Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Tele2 Eesti majandustulemused: mõistlik hind ja parim teenindus tagasid kliendibaasi kasvu


Hoolimata keerulisest majandus
- ja konkurentsikeskkonnast keskendus Tele2 efektiivsuse tõstmisele ning kasvatas investeeringuid klientide rahulolu ja tehnoloogilise arengu tagamiseks.
Ettevõte lõpetas 2024. aasta tugeva neljanda kvartaliga, aga aasta kokkuvõttes Tele2 kasum vähenes 

Üha suurenevate sisendkulude tõttu kasvatas Tele2 küll 2024. aastal lõppteenuse tarbijate tulu 2,8% võrra, aga ettevõtte kasum oli aastases võrdluses 1,3%-lises languses. Tele2 tegevjuht Margus Nõlvaku sõnal peegeldavad möödunud aasta tulemused selgelt keerukat majandusolukorda. Kvaliteedi tagamiseks ja aina kasvavate andmemahtude tingimustes peame jätkama investeeringutega, mis omakorda tähendab, et peame tegema raskeid otsuseid efektiivsemalt toimetamiseks, näiteks tööjõukulude vähendamise ning hinnastamise osas. Oleme Tele2s pühendunud sellele, et pakkuda klientidele ka just raskemal ajal parimat kogemust ja mõistlikku hinda,“ lisas ta. 

Parima kliendikogemuse ja kvaliteetsete teenuste pakkumiseks jätkas Tele2 investeerimist oma võrkude arendamisse, sh 5G tehnoloogiasse. “Oleme Eestis suuruselt kolmas telekom, aga investeerime väga hea hinna ja kvaliteedi suhtega teenuste tagamiseks jätkuvalt enim. Sellega tagame toimepidavuse ja tugisüsteemide arendamise,” täpsustas Nõlvak. 2024. aasta kokkuvõttes investeeris ettevõtte ligi 15 miljonit eurot ehk 17% ettevõtte käibest. 

Tele2 kasvatas 2024. aastal oma 5G võrku 100% ning tuli turule uute, 5G võimekusega neti- ja mobiilipakettidega, mis tagavad varasemast veelgi kiirema ning stabiilsema ühenduse. „Meie eesmärk on pakkuda kaasaegset ja usaldusväärset teenust, mis vastab klientide kasvavatele nõudmistele. Mobiilside valdkond areneb väga kiiresti ja meil tuleb sellega sammu pidada. See tähendab pidevalt kasvavaid kulutusi – 5G võrgu arendus nõuab suuri investeeringuid ja võrgu ülalpidamine on energiakulukam,“ selgitas Nõlvak. 

Tele2 sihikindlus pakkuda klientidele taskukohaseid ja kvaliteetseid teenuseid tõi kaasa ka klientide tunnustuse. Uuringufirma Dive andmetel on ettevõte neljandat aastat järjest Eesti parima teenindusega telekom. Lisaks saavutas Tele2 töötaja esikoha Eesti Parim Teenindaja 2024 konkursil. Kliendikeskse lähenemise tulemusena kasvatasime aastaga oma kliendibaasi ligi 9500 kliendi võrra. Lisaks säilitasime telekomide seas kõrgeima brändi soovitusindeksi (NPS) skoori Eestis, mis kajastab meie klientide rahulolu ja lojaalsust, lisas Nõlvak. 

Rasketes ja muutlikes oludes panustas Tele2 varasemast veelgi enam ka töötajate vaimse tervise toetamisse. Tele2le omistati vaimset tervist väärtustava ettevõtte kuldmärgis. Lisaks saavutas ettevõte CV Keskuse "Ihaldusväärseima tööandja" konkursil 12. koha, mis näitab, et Tele2 on hinnatud tööandja. Tele2 panustas ka projekti "Minu parem Eesti" raames koos ettevõtetega Bolt, TKM Grupp ja LHV kokku 100 000 eurot noorte vaimse tervise toetamisse.