Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Tele2 kliendibaas tegi viimaste aastate suurima kasvu


Tele2 Eesti põhiteenuste kliendibaas kasvas selle aasta teises kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 15 000 kliendi võrra, jõudes ligi 507 000 kliendini. Klientide arvu kasvu taga on jätkuvalt mõistlik hind ja uued 5G teenused, selgus Tele2 teise kvartali majandustulemustest.

Eelmise aasta lõpus tuli ettevõtte esimese telekomina Eestis välja 5G kõnekaardiga ja see tõi teises kvartalis juurde ligi 4% võrra enam kasutajaid. “Soovime oma klientidele alati parimaid teenuseid pakkuda, olenemata sellest, kas nad kasutavad meie teenuspakette või kõnekaarte. Pea igal uuel nutiseadmel on tänapäeval 5G võimekus ja seetõttu peame oluliseks, et ka meie kõnekaartide kasutajad saaksid mugavalt ning mõistliku hinnaga ülikiiret netti nautida,” ütles Tele2 Eesti juht Margus Nõlvak. 

Ettevõtte lõpptarbija teenuste tulu kasvas teises kvartalis 1,1% võrra ja seda peamiselt kliendibaasi kasvu arvelt. “Kliendibaasi kasv on näitaja, mille üle oleme Tele2s äärmiselt uhked. Sellele tulemusele on ühelt poolt kaasa aidanud telekomide turul toimunud hinnamuutused, mille järel oleme jätkuvalt parima hinna pakkujad. Teisalt on aga nii meie olemasolevate klientide kui ka uute liitujate jaoks oluline tipptasemel klienditeenindus ning pidev teenuste ja toodete arendamine. Turu kolmanda telekomina pingutame esikoha vääriliselt, et tarbijate ootustega mitte ainult käia kaasas, vaid neist sammu võrra ees olla,” ütles Nõlvak. 

Teises kvartalis hakkas Tele2 ainsa operaatorina pakkuma internetiteenuse juurde 5G seadmeid, mis aitavad kasutada modernseid lahendusi, vabastada võrgu ressurssi ning parandada levikvaliteeti ka piirkondades, kus hetkel on veel kasutusel 4G võrk. “Alles hiljuti tõusetus avalikkuses taas arutelu Eesti internetiteenuste kvaliteedi ja hinnataseme üle. Tele2s mõistame tarbijate muret ja soovitame alati võrrelda kõigi turul tegutsevate operaatorite lahendusi. Nii meie mobiilne internet kui ka püsiühendus ei eristu teistest mitte ainult mõistliku hinna poolest, vaid pakuvad ka 5G võimekusega lahendusi,” ütles ta.

Turu väikseima tegijana investeerib Tele2 oma käibest proportsionaalselt enim võrgu arendusse ja kulude kasv mõjutab meid teistest telekomidest rohkem. “Näiteks teises kvartalis investeeris Tele2 lausa 4,4 miljonit eurot ehk ligi 21% käibest teenuste kvaliteedi parandamisse ja 5G võrgu laiendamisse. Eesti tarbijad ootavad kiiret internetti ja piiramatut andmemahtu, mistõttu peame operaatorina üha rohkem panustama. Võrdluseks olid meie varasemate aastate tavapärased investeeringumahud ligi kaks korda väiksemad, moodustades käibest ca 10-12%,” selgitas Nõlvak. 

Vaatamata kliendibaasi märkimisväärsele kasvule vähenes ettevõtte ärikasum (EBITDA) teises kvartalis aastatagusega võrreldes 6% võrra. Tele2 äri kasumlikkust mõjutavad energiakulude kasv, mis on tingitud üha suuremast interneti kasutusest ja energiamahuka 5G võrgu levikust ning IT-süsteemide tugiteenuste hinnatõus. Samuti on arvestatavaks mõjutajaks tööjõuturul toimuv ja Tele2 soov enda heade inimeste hoidmisesse ning arendamisse iga aastaga veelgi enam panustada. “Kulude kasvust olenemata pakume jätkuvalt turu kõige parema hinnatasemega mobiili- ja netiteenuseid ning parimat klienditeenindust ja jätkame oma toodete ning teenuste arendamisega,” ütles Nõlvak.