Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Uuring: Tele2 on jätkuvalt enim soovitatud telekommunikatsiooni ettevõte Eestis

Tele2 on teist aastat järjest enim soovitatud telekommunikatsiooni ettevõte Eestis. Lisaks on Tele2 võrreldes eelmise aastaga liidrina oma tulemust jõuliselt parandanud, selgub uuringufirma Kantar Emori Eestis tegutsevate suurimate teenindusettevõtete uuringust.

Telekommunikatsiooni ettevõtete seas on Tele2 oma liidripositsiooni tugevdanud, olles tänavu isegi kõrgema soovitusindeksiga kui 2021. aastal. Kui eelneval aastal oli Tele2 soovitusindeks 15, siis tänavu on see lausa 20 – tulemus paneb Tele2 kindlale esikohale telekommunikatsiooni ettevõtete seas. Telekommunikatsiooni ettevõtete pingereas on teisel kohal Telia ning kolmandal positsioonil Elisa. Kui Telia soovitusindeks jäi tänavusega võrreldes samaks, siis Elisa oma on märkimisväärselt langenud. 

Tele2 personali- ja klienditeeninduse direktor Sirli Seliov näeb edu taga järjekindlat tööd, mis on suunatud tele2laste pideva arengu tähtsustamisele, aga ka hüvedele ja piiramatule puhkusele. „Teeme iga päev selle nimel tööd, et olla homme veel paremad kui oleme täna. Enim soovitatud ettevõtte positsiooni telekommunikatsiooni sektoris aitab meil tugevdada keskendumine klienditeenindajate väärtustamisele ja nende heaolule. Pakume kõigile tele2lastele, sealhulgas klienditeenindajatele, võimalust piiramatult puhata ning teeme kõik, et meie inimesed oleks hoitud. Lähtume seisukohast “parem mina, parem Tele2”, mistõttu peame väga oluliseks enesearengu koolitusi. Koolitused keskenduvad emotsioonide juhtimisele ja eneseteadlikkusele, sest usume, et inimene on tervik – nii tööl kui kodus,“ selgitas Seliov. 

Kõigi Eesti suurimate ettevõtete võrdluses on esikohal Cinamon, teisel kohal on Smartpost Itella ning kolmandal kohal Rahva Raamat. 

Soovitusindeks NPS on lihtne tööriist, mis mõõdab klientide lojaalsust ettevõttele ja tema poolt pakutavatele teenustele, lähtudes eeldusest, et olles valmis ettevõtet/toodet/teenust soovitama, ollakse valmis ka ise kasutamist jätkama. Teiselt poolt aitab see tooteid ja teenuseid vastavalt klientide soovidele ja vajadustele edasi arendada.

„Suurem fookus suurepärase teeninduse pakkumisele algas kolm aastat tagasi, kui muutsime oma strateegiat. Sõnastasime selgelt, et Tele2 tahab saada Eesti parimaks teenindusettevõtteks ning meie kliendid on meie sõbrad. Meil töötavad tele2lased, kes armastavad teenindada ja müüki teha ning saavad aru selle omavahelisest seosest. Suur rõhk on inimese arengul ning usume, et seeläbi areneb ka Tele2 tervikuna. See suund on kasvatanud heaolutunnet ettevõtte sees, samuti on hüppeliselt kasvanud klienditeeninduse tase,“ selgitas Seliov. 

Kantar Emori Eesti suurimate teenindusettevõtete soovitusindeksi NPS (net promoter score) uuring mõõdab reaalsetel kogemustel põhinevat soovitushinnangut. Uuringus mõõdeti sel aastal 75 ettevõtet. Uuring toimus 21.02.–08.03.2022 ja selles osales 2121 Eesti elanikku vanuses 15–74 eluaastat.