UUDISED
Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!
Tele2 otsustas ära jätta oma traditsioonilise jõulukampaania ja toetada hoopis kogu meeskonnaga neid, kes on kogu COVID-19 kriisi vältel ennastunustavalt tööd teinud. Nii kaasati Tele2 töötajad ka koroonaviiruse infotelefonile 1247 vabatahtlikku tööd tegema.
See ei ole ühekordne algatusega – ettevõtte töötajad käivad infotelefoni 1247 töötajatel abiks detsembri algusest märtsini. Nii kingitakse igale töötajale, keda asendatakse, üks vaba päev.
“Kriis on kestnud juba kaua ja neid, kes igapäevaselt ühiskonnaelu toimimisse ennastunustavalt panustavad, on väga palju. Õed, hooldustöötajad, kogu meditsiiinipersonal, aga ka 1247-infotelefonile vastajad. Need inimesed väärivad tunnustust – ja kõige enam just puhkust. Leidsime ettevõttena, et saame neid kõige paremini aidata, vähendades nende igapäevast koormust,” avaldas Tele2 turundusdirektor Ines Estrin, kes ka ise infotelefonil abiks käis. “Detsember on meie sektoris ilmselt üks kiiremaid aegu. Ometi tulid väga paljud algatusega kaasa ja veedavad terveid päevi 1247-infotelefonil abiks olles. See näitab, et elame kogu organisatsioonina oma väärtuste järgi – julgus, hoolivus, kirg ja usaldus. Need pole pelgalt sõnad meie kodulehel.”
Lisaks 1247 infotelefoni algatusele toetas Tele2 Eesti tervishoiusüsteemis töötavate õdede ja hooldustöötajate toetuseks loodud PAI algatust seni suurima ühekordse annetusega: 55 000 eurot. Lisaks avas Tele2 aasta lõpuni töötavad tasulised annetustelefonid, mille kaudu kutsub üles oma kliente ja partnereid PAI algatust toetama, et selle kaudu õdesid ja hooldustöötajaid tänada.
“Et ka kõik inimesed saaksid võimalikult lihtsalt ja mugavalt õdesid ja hooldustöötajaid toetada, avasime kolm annetusliini vastavalt summadega 5, 10 ja 50 eurot. Annetusliinile saavad helistada kõigi operaatorite kliendid,” lisas Estrin.
Annetusliinide numbrid:
9000030 – 5 €/kõne;
9000031 – 10 €/kõne;
9000032 – 50 €/kõne