52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Tele2 Eesti kasvatas 2020. aastal müügitulu 78 miljoni euroni
02.02.2021

Operaator on näidanud kuuendat kvartalit järjest stabiilset kasvu – lõpptarbija teenustulu kasvas 2019. aastaga võrreldes 6%, ulatudes 2020. aastal kokku 47,9 miljoni euroni. Eelmise aasta EBITDA ehk ärikasum enne kulumit kasvas 2019. aastaga võrreldes 6%, ulatudes 22,6 miljoni euroni. Koroonapandeemia mõjuta oleks teenustulude kasv hinnanguliselt 10% ehk 49,7 miljonit eurot ning EBITDA tõus olnuks eelneva aastaga võrreldes ca 16%, ulatudes 24,7 miljoni euroni. Kokku teenis telekomifirma 2020. aastal müügitulu 78,1 miljonit eurot ehk 2% võrra rohkem kui 2019. aastal.

„Sulgesime märtsis proaktiivselt oma esindused, et kaitsta oma töötajate ning klientide tervist ning aidata kaasa olukorra kiirele normaliseerumisele riigis. Samal ajal kasvas aga jõuliselt nõudlus internetiühenduste, tahvelarvutite, kõrvaklappide ning muu kodukontori jaoks vajaliku järgi. Lisaks hästitoimivale e-poele pidasime oluliseks võtta kiirelt kasutusele kliendikeskseid innovatiivseid lahendusi, et tulla toime kasvanud tarnemahtude ning kontaktivaba kullerdamisega. Nii alustasime vaid loetud päevadega koostööd näiteks idufirmaga ZITICITY, et suuta kiirkullerite abil pakid ühe tunniga kontaktivabalt klientideni toimetada,“ kommenteeris tulemusi ettevõtte juht Chris Robbins.

Eelneva aastaga võrreldes kasvas Tele2 Eesti ärikliendibaas 2020. aastal 13% võrra. See annab tunnistust sellest, et kliendid hindavad operaatori tööd pakkuda ka siinsetele väike- ja mikroettevõtetele nende spetsiifikat ning eripära arvestavaid lahendusi. „Eriolukorra esimesel päeval helistasime rohkem kui sajale ärikliendile, et uurida, kas saame neid aidata tiimide coaching’uga või mõnel muul viisil toetada nende üleöö muutunud ärikorraldust. Me ei taha olla vaid operaatorfirma, vaid pakkuda esmaklassilist teenust – meil on palju ettevõttesiseseid praktikaid ning teadmisi, mida hea meelega klientidega jagame. Tagasiside klientidelt oli väga positiivne ning viisime kiirelt ellu mitu seminari äriklientidele,“ kirjeldas Robbins. Muuhulgas võimaldas Tele2 kevadise karantiini ajal oma äriklientidele piiramatut internetimahtu, et ükski tehing ei jääks tegemata ning töö saaks kodukontoris tõrgeteta jätkuda.

Internetiga tuldi appi ka pea kolmesajale kooliõpilasele üle Eesti, kellele anti algatuse „Igale koolilapsele arvuti!“ vahendusel tasuta taskuruutereid ja internetikaarte, tagamaks korralikud e-õppe võimalused ka neile õppuritele, kel kodus püsiv internetiühendus puudus.

Klientide muutuvaid harjumusi võttis teleoperaator arvesse ka teenusearenduses. „Oleme teinud sihipärast tööd, et muuta oma teenuseid klientide reaalsetest vajadustest lähtuvaks – olgu selleks ärihoonete varustamine valguskaabliga, uued IT-teenused väikeettevõttest klientidele, koostöö Elektrileviga või juhtmevaba teleteenus Go3. On rõõm, et asukohast sõltumatu teleteenusega, mis võimaldab nautida meelelahutust ükskõik millisest seadmest, on tänaseks liitunud juba üle 5000 kliendi,“ lisas Robbins.

2020. aasta viimases kvartalis töötas ettevõttes kokku 317 inimest. Lisaks uuendas ettevõte möödunud aastal oma töötajate motivatsioonipaketti, tuues sinna sisse ka näiteks võimaluse piiramatult puhata. Motivatsioonipaketi osana lisandus ka 350-eurone toetus kodukontori sisseseadmiseks, eesmärgiga muuta töötajatele kaugtöö tegemine võimalikult mugavaks.

Tele2 Eesti tasus 2020. aastal riiklikeks maksudeks kokku 15,9 miljonit eurot, sealhulgas tööjõumakse 5 miljonit eurot.