52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Tele2 Eesti kasvatas 2019. aastal müügitulu 76,8 miljoni euroni
03.02.2020

Tele2 Eesti neljanda kvartali müügitulu oli 21,2 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 5% ning ulatudes 2019. aastal kokku 76,8 miljoni euroni.  2019. aasta võrreldav EBITDA ehk orgaaniline ärikasum enne kulumit kasvas 2018. aastaga võrreldes 2% võrra, ulatudes 16,2 miljoni euroni. 

Eelmise aasta viimase kvartali kasvu vedas tugevalt äriklientide internetilahenduste müük, mis kasvas 2018. aasta sama ajaga võrreldes 32%. „Meie jaoks on suured ning väikesed ettevõtted võrdselt tähtsad – oleme 2019. aasta jooksul teinud tõsist tööd selleks, et pakkuda väikeettevõtetele meie juures nende spetsiifikat ning eripära arvestavaid lahendusi,“ kommenteeris Tele2 Eesti tegevjuht Chris Robbins. 

Tele2 kliendibaas kasvas 2019. aastal enam kui 2500 kliendi võrra. „Mul on hea meel, et kliendid liituvad meiega meie personaalse teeninduse ning kvaliteedi, mitte letialuste telefonihindade või üleostmiste tõttu. Seejuures suudame neile pakkuda kiiret ja piiramatut mobiilse interneti leviala Euroopa ühe taskukohasema hinna eest. Teeme selle tagamiseks järjepidevalt tööd – investeerisime 2019. aastal Eestisse enam kui 8 miljonit eurot ning viisime lõpule 341 tugijaama ehituse. 2020. aasta fookusesse oleme võtnud internetikiiruste suurendamise maanteedel ning väiksemates asulates. Lisaks avame tugijaamasid paljudes uutes maakondades,“ lisas Robbins. 

Klienditeeninduse osas on Tele2 üks lähiaastate olulisimaid eesmärke kasvada Eesti parima klienditeenindusega ettevõtteks. „Meie eesmärgiks on olla klienditšempionid ja pakkuda üllatavat, positiivset ning kliendi huvidest lähtuvat teenindust. Selle saavutamiseks viime 2020. aastal teenindusmudelis läbi mitmeid muudatusi – loome majasisese kõnekeskuse, et hallata kõiki oma kliendisuhtluse kanaleid ise ning ühtlustada seeläbi kanaliteülest kliendikogemust. 

Lisaks startis jaanuaris Tele2’s teenindusguru, kelle eesmärgiks on luua Tele2’s siinse telekomituru parim klienditeeninduse standard. Tahame oma kliente positiivselt üllatada ning panna neid eriliselt tundma – nii said näiteks detsembris kõik meie kliendid tasuta Tallinna ning Tartu uisuplatsidel uisutada. Meil on hea meel, et seda võimalust kasutas ligi 15 000 kliendi, kes tundsid uiskudel liueldes rõõmu piiramatust värskest õhust,“ ütles Robbins.