Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Mõistlik hind tõi Tele2le 9600 uut klienti, enim on kasvanud netiteenuste kasutamine


Tele2 põhiteenuste kliendibaas kasvas aasta esimese kolme kuuga 9600 kliendi võrra, samas jäi lõpptarbija teenuste tulu võrreldes eelmise aastaga sarnasele tasemele ning ärikasum vähenes 4,5%. Põhjuseks on muu hulgas kiire sisendkulude kasv ja erakliendi käibemaksutõusu ettevõtte kanda võtmine, selgus Tele2 esimese kvartali majandustulemustest.

Selle aasta esimeses kvartalis vähenes kogu Tele2 kliendibaas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 0,2%, kuna langes kõnekaardi kasutajate hulk, mis on eelkõige tingitud geopoliitilisest olukorrast. Ettevõtte põhiteenuste kasutajate arv kasvas aga ligi 9600 kliendi võrra, ulatudes pea 434 000 kasutajani. “Vaadates meie peamiste teenuste kasutajaid, on rõõm näha 2,2% kliendibaasi kasvu, kusjuures enim on seda märgata just erakliendi püsiühenduste ning kodu- ja kontoriinterneti segmentides,” ütles Tele2 Eesti juht Margus Nõlvak.

Klientide arvu tõusu taga on Tele2 mõistlikud hinnad ning tipptasemel klienditeenindus. “Hiljutisest Kantar Emori uuringust selgus, et oleme juba neljandat aastat järjest enim soovitatud mobiilioperaator Eestis, omades seejuures konkurentidega võrreldes ainsana positiivset soovitusindeksi skoori (NPS),” lisas Nõlvak. Väga heale klienditeenindusele andis tänavu lisaks tunnustust Parima Teenindaja konkurss, kus Tele2 töötajad võitsid taas kaks esimest kohta. “Õnnitlen ja kiidan meie töötajaid äärmiselt tubli tulemuse puhul, samuti tänan kliente tunnustuse eest. Klienditeenindus on Tele2-s väga olulisel kohal, sest just need inimesed kujundavad meie ettevõtte nägu ning hoiavad meile üliväärtuslikke kliendisuhteid,” lisas ta.

Vaatamata põhiteenuste kliendibaasi kasvule jäi ettevõtte lõpptarbijate teenuste tulu võrreldes eelmise aasta sama perioodiga sarnasele tasemele, ulatudes 14,91 miljoni euroni. Põhjuseks on Nõlvaku sõnul üldisem majanduslik olukord ühiskonnas, mis on pannud tugevama hinnasurve ka telekomi teenustele. “Inimesed vaatavad oma kulusid kriitiliselt üle ja tulemusena on vähenenud näiteks seadmete müük. Otsustasime võtta käibemaksutõusu erakliendi teenuste osas Tele2 kanda ega tõstnud alates 1. jaanuarist pakettide hinda 2% võrra. Arusaadavalt väljendub see ka tulemustes ehk meie teenuste hinnad ei ole tõusnud kuludega sarnases tempos,” kommenteeris ta.

Telekomisektori üldiseks väljakutseks on järjest suurenevad sisendkulud ja investeeringute maht. “Inflatsioon mõjutab kõiki Eesti ettevõtteid ning meie sektor ei jää sellest kuidagi puutumata. Kasvav nõudlus teenuse mahtude osas ning 5G võrgu arendamine tähendavad suuremaid elektrikulusid ning samuti käib inflatsiooniga kaasas personalikulude kasv,” ütles ta. 

Tele2 ärikasum langes tänavu esimeses kvartalis võrreldes 2023. aasta sama perioodiga 4,5%, ulatudes 5,92 miljoni euroni. “Meie sektor tegi eelmisel ning teeb ka sel aastal väga mahukaid ja vältimatuid investeeringuid. Näiteks investeeris Tele2 esimeses kvartalis 3,5 miljonit eurot 5G seadmetesse, võrgu moderniseerimisse, toimepidavusse ning tugisüsteemide arendustesse, et tagada aina parem kliendikogemus,” ütles Nõlvak.