Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Aasta Turundustiim 2022 nominent Tele2 Eesti: peame oma kliente sõpradeks
Avaldatud:
Uuendatud:
Autor:

Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu sõnul kehtib Tele2 turundustiimi puhul mentaliteet „work hard, play harder“ ning kuna nad peavad üksteist ja nimetavad ka oma kliente sõpradeks, on kogu Tele2 brändikeel ja kommunikatsioon lihtne ning selge, justkui lahe suhtlus sõbraga.

Küsimusele, millega on Tele2 Eesti tiim Aasta Turundustiim 2022 nominatsiooni ära teeninud ja millega nende endi hinnangul enim silma paistnud, vastas Tiina Mall Vannastu, et Tele2 turundus- ja kommunikatsioonitiim ehk marcoms’i liikmed on Põhjusega Mässajad, kes toimetavad kirglikult ning julgelt nii meie kampaaniate kui ka sise- ja väliskommunikatsiooniga. "Peame üksteist ja nimetame ka oma kliente sõpradeks ning sellest tulenevalt on kogu meie brändikeel ja kommunikatsioon lihtne ning selge, justkui lahe suhtlus sõbraga – bürokraatlik ega korporatiivne stiil ei ole meie jaoks!" selgitas ta ja lisas, et mässajalikule suhtumisele lisaks hoolivad nad Tele2s päriselt nii iseendast, üksteisest kui ka oma sõpradest.

Vannastu märkis, et nende jaoks on oluline eesmärgistatud tegutsemine ehk see, et ei rapsitaks niisama, vaid et tegudel oleks ka turunduses ja kommunikatsioonis alati põhjus. „Näiteks alustasime möödunud aastal mässamist interneti turvalisusega ja jätkame sellel rindel kirglikku tegutsemist ka sel aastal,“ sõnas ta ja lisas, et nende tiim aitab Tele2l seista selle eest, et kasvaks teadlikkus interneti turvalisusest ja et see ei oleks luksus, vaid mõistliku hinnaga teenus, mis on kättesaadav kõikidele. 

Vannastu sõnul paistavad turunduskommunikatsiooni tiimi töö tulemused väga selgelt välja just ettevõttest väljapoole, aga usuvad siiralt, et kõik algab just majast seest ehk kõik Tele2 suuremad kampaaniad ja meedias kajastust leidev saab korraliku ning eriti ägeda stardipaugu alati just sisekommunikatsioonist ja seda live’ide ehk esitluste-üritustena. „Näiteks meie viimast talvist kampaaniat tutvustas tele2lastele Grinch isiklikult (loe: Tiina-Mall Vannastu),“ sõnas ta ja lisas, et talvekampaania raames kutsusid nad kõiki enda tervist turgutama ehk avasid suplushooaja, mille raames korraldasid ürituse, kuhu tulid kohale tele2lased, era- ja ärisõbrad ning partnerid – koos käidi saunas, jääkülmas meres sulpsamas ja kuulati soojatünnidest Gram of Fun’i kontserti.

Vannastu sõnul kehtib nende kohta mentaliteet „work hard, play harder“ – Tele2 peod on juba legendaarsed ja sinna on alati oodatud ka kõik nende aju- ja käepikendused ehk agentuurid – koos tööd tehes tuleb ka koos tähistada. Ta tõi veel välja, et oma tiimiga tähistavad nad ka väikeseid võite ja just see aitab hoida väga tugevat ning ühtset hundikarja efekti – koos ollakse kõigeks valmis ning võimelised! „Grinch on vaid üks näide sellest, et meie tiimi rollid ei ole meie fantaasiale ega tegemistele piiriks,“ märkis ta ja lisas, et marcoms’i liikmed on omamoodi brändisaadikud ja panustavad erinevates projektides nii Tele2 sees kui ka väljaspool. Näiteks tõi ta välja, et mitmed nende seast on liitunud telehype’laste sisemise programmiga, mille käigus kasvatavad sotsiaalmeedia talente ja seda nii inimeste enda kui ka Tele2 ägedate tegemiste jagamiseks.

Lisaks osalevad nad Vannastu sõnul erinevatel valdkondlikel ja teistel inspireerivatel üritustel ning jagavad hea meelega enda kogemusi. Näiteks tõi ta välja, et on selles osas koostööd teinud TULI Alibi ja TÜga, samuti võõrustavad ja tutvustavad oma ägedat tööd nii Tele2 praktikantidele kui ka üliõpilastele, kes neil külas käivad.

Küsimusele, millised olid eelmisel aastal suurimad muudatused ja väljakutsed, vastas Vannastu, et eelmise aasta alguses oli lisaks jätkuvale koroonakriisile kindlasti üheks suurimaks väljakutseks säilitada rahu ja hoida nii enda kui ka terve tiimi vaimset tervist. „Sõda ja kõik sellega seonduv tekitas meis kõigis segaseid tundeid, kuidas teha edasi tööd, kui kuskil ja veel nii lähedal variseb samal aja kõik kokku,“ kirjeldas Vannastu keerulist perioodi ja lisas, et seejärel tabas kõiki energiakriis, mis tekitas omakorda ebakindlust ja ärevust. Katsumused ja väljakutsed on aga tema sõnul just need, mis kas viivad tiimid veelgi enam kokku või rebivad lahku. Neil õnnestus üksteist toetades ja ausalt üksteist toetades ja ausalt suheldes sellest kõigest ühiselt ja üksteisele toetudes väljuda. 

Samas nentis Vannastu, et pidid kõigest eelnevast tulenevalt ka mingil määral oma töö ringi mõtestama. „Püüdsime negatiivse kõrval näha ka positiivset ja nii palju kui võimalik omalt poolt kuidagigi ühiskonnas kaasa aidata,“ sõnas ta ja lisas, et inflatsioonist ja just hinnatõusust tulenevalt seadsid nad ettevõttena veelgi tugevamalt fookusesse mõistlike hindade ning parima klienditeeninduse pakkumise. „Just nagu ollakse raskel ajal oma lähedastele toeks, püüdsime olla üheks stabiilseks ja hoolivaks sambaks oma klientidest sõpradele,“ märkis ta.

Vaatamata süngele pilvele, mis 2022 kohal hõljus, suutsid nad Vannastu sõnul siiski oma kampaaniatesse ja sõnumitesse peita ka huumorit ning seeläbi loodetavasti inimestele ägedaid hetki ja naeratusi pakkuda. Ta avaldas lootust, et noortepakett Spiido, turvaliste pakettide kampaania ja muidugi ka talisuplusest inspireeritud jõulukingitus on need, mis nende sõpradele möödunud aastast enim meelde jäävad.


Algselt avaldatud portaalis Bestmarketing.ee.

Autor
 Tele2
Tele2
Tele2
See artikkel on valmis küpsetatud suure hoole ja armastusega tele2laste või meie koostööpartnerite poolt. Loodame, et said väärt infot!