Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Tele2 blogi
Kvaliteetne klienditeenindus on üks äriklientide lojaalsuse ja rahulolu olulisemaid komponente. Tele2 on viimased aastad võtnud väga tugevalt fookusesse suurepärase klienditeeninduse. Oleme sellesse kõvasti panustanud ning uhkusega saame kinnitada, et erinevad küsitlused selle panuse tasuvust ka kinnitavad. Oleme enim soovitatud operaator juba kolmandat aastat järjest ning meie juures töötavad Eesti parimad klienditeenindajad (Parima Teenindaja 2023 konkursi kolmikvõit). Kuid millega me siis eristume teistest?
1. Personaalne lähenemine. Alustame sellest, et kutsume oma ärikliente sõpradeks ning seda ka igapäevases majasiseses suhtluses. See loob juba psühholoogiliselt teistsuguse suhtumise klientidesse ning mentaliteedi, et tegutse nii nagu Sa kohtleksid oma sõpra.
Iga ärisõber on erinev ja vajab unikaalset lähenemist. Kõik algab suurepärasest kuulamisoskusest ning õigete küsimuste küsimisest, olgu see siis läbi telefoni või kohtumisel. Ainult selliselt saame kaardistada ärisõbra tõelised vajadused, mille alusel luua neile personaalne ja just nende ettevõttele sobilik terviklahendus. Eesmärk on saavutada pikaajaline usalduslik koostöö. See kõik nõuab paindlikkust, kiiret tegutsemisvalmidust, kokkulepetest kinnipidamist, siirast huvi ning avatud suhtlust.
2. Läbimõeldud tugisüsteem. Oleme teinud uue ärisõbra maandumise Tele2-s võimalikult pehmeks. Meie professionaalsed müügiinimesed aitavad step-by-step vahetusprotsessi läbi teha nii, et ettevõtte töövoog seisma ei jääks ja uued lahendused kohe töötaksid. Optilise kaabli puhul käivad meie tehnikud kohapeal ilma lisatasuta ühendamas ning peale seda on olemas 24/7 monitooring, mis igakülgselt aitab. Suurematele ärisõpradele pakub parimat klienditeenindust nende isiklik haldur, kes hoiab aastaringselt kätt pulsil ning on alati olemas. Ka väiksemad ärisõbrad on meile sama olulised ning võtame nendega korra aasta jooksul ühendust, et vaadata olemasolevad lahendused üle ning tutvustada uusi. Lisaks ei maksa unustada tänuväärset ärikliendi infoliini 1205, kust leiab abi tööpäeviti 9.00-18.00.
Tegelikult saab enamus tegevusi meie ärisõber ka iseteeninduses ära teha. Saime see aasta oma iseteeninduskeskkonna eest telekommunikatsiooni maastikul kõrgeima soovitusindeksi. See on meile oluline tunnustus, mis samas ei lase jääda loorberitele puhkama.
3. Töötajate koolitus ja pühendumine. See on lausa üks Tele2-e strateegiatest – Parem mina, parem Tele2. Pöörame väga suurt rõhku oma inimeste pidevaks koolitamiseks ja treenimiseks. Kui tele2lased on endaga heas kohas, siis on nende töömotivatsioon ning pühendumine kõrgem ning läbi selle saavad pakkuda ka klientidele paremat teenust. Olles juba viimased 3 aastat Dive uuringute järgi nr 1 teenindusega, siis võiks ju mõelda, et kõik ongi valmis. Kuhu edasi? Viimane väga põnev projekt, millega alustasime on klientidele DISC-i põhine lähenemine. Lühidalt tähendab see seda, et võime jagada inimesed isiksusetüüpide põhjal 4 kategooriasse, kus iga tüüp vajab veidi erinevat lähenemist. Võib öelda, et see on juba teeninduse tippklass, nö peenhäälestamine.
Kokkuvõttes anname Tele2-s oma parima, et pakkuda äriklientidele parimat teenindust läbi personaalse lähenemise, suurepärase tugisüsteemi ning tipptasemel töötajatega. Leiame uusi innovaatilisi viise, kuidas oma teenindust veelgi suurematesse kõrgustesse viia.
#põhjusegamässajad
Tiina Kala
B2B tiimijuht