Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Tänases muutuvas maailmas on ettevõtetele oluline iga kulutatud euro. Samas peab kokkuhoiu arvelt säilima toote või teenuse kvaliteet. Seda, kuidas majanduslanguses paremini ellu jääda räägib pikemalt järgnevas arvamusloos Tele2 IT-teenuste juht Janek Jaago.
Käin aeg-ajalt koolides esinemas. Reeglina gümnasistidele, aga viimati sattusin Tabasalus saalitäie algkoolilaste ette. Ja läks raskeks, et mitte öelda piinlikuks. Küsisin laste käest, milline aine neile kõige vähem meeldib. „Matemaatika!“ kõlas kui ühest suust.
Märts on hea teeninduse kuu, kuid teenindajate tunnustamine ja teeninduskultuuri arendamine on oluline ka ülejäänud 11 kuul aastas. Tele2 müügikoolitaja Veiko Reimandi sõnul on klienditeenindajad ettevõtte visiitkaardid – nendest peegeldub ettevõtte juhi suhtumine oma töötajatesse. Paraku näitab uuringufirma Norstati hiljutine uuring, et Eesti klienditeeninduse olukord on viimase kolme aasta jooksul halvenenud.
Kas tundub nagu mure, mis just iga päev ei teki? Kui sulle meeldib piiramatult internetis surfata, siis Tele2ga võib kord aastas raha ülejäämise mure siiski tekkida. Umbes täpselt sellise summa võidad, kui su piiramatu neti pakett on Tele2s, aga mitte nende kahe TEISE telekomioperaatori juures.