52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.
Vajad abi?
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

Garantiivälise remondi info

Kuhu viia seade remonti?

Seadet saab remonti viia nii ametlikku hoolduskeskusse kui ka Tele2 esindusse.

Kui tood telefoni remondi jaoks Tele2 esindusse, siis on remondiaeg veidi pikem, sest Tele2 peab saatma seadme esindusest hoolduskeskusesse. 

Vajadusel võid küsida Tele2 esindusest endale asendustelefoni. Üritame alati kliendile asendustelefoni võimaldada, kuid me ei saa lubada, et asendustelefon on samaväärne Sinu enda telefoniga. Tele2 on seadmete edasimüüja ning seadme remondi eest vastutab tootja, seega asendustelefoni pakkumine on lihtsalt üks väike lisahüve, mida soovime oma klientidele ebamugavuste vältimiseks pakkuda.

Kui Sul on see võimalus, siis soovitame seadme remonti viia ametlikku hoolduskeskusesse, sest siis saad selle tagasi veidi kiiremini - ka Tele2 saadaks toote sinna. Kui viid oma telefoni ise hoolduskeskusesse, siis võta kindlasti kaasa oma ostuarve.

NB! Kui Su seadmel on Tele2 poolne seadmekindlustus, siis too see kindlasti Tele2 esindusse, sest hoolduskeskus kindlustust arvesse võtta ei saa.

Seadme hooldusesse või remonti saatmisel teeb Tele2 koostööd ainult tootjate poolt volitatud hoolduskeskustega:

Seadme remondi ja hooldustööde hinnakirjaga saad tutvuda SIIN