Garantiivälise remondi info
Kuhu viia seade remonti?
Seadet saab remonti viia nii tootja poolt määratud ametlikku hoolduskeskusesse kui ka Tele2 esindusse. NB! Kui Su seadmel on Tele2 poolne seadmekindlustus, siis too see kindlasti Tele2 esindusse, sest teised hoolduskeskused kindlustust arvesse võtta ei saa.
Omalt poolt soovitame seadme alati enne remonti toomist varundada, et ükski mälestus või tähtis dokument kaotsi ei läheks. Samuti on mõistlik eemaldada kõik SIM-kaardid ja juurde lisatavad mälukaardid.
Vajadusel võid küsida Tele2 esindusest endale asendustelefoni. Üritame alati kliendile asendustelefoni võimaldada, kuid me ei saa lubada, et asendustelefon on samaväärne Sinu enda telefoniga. Tele2 on seadmete edasimüüja ning seadme remondi eest vastutab tootja, seega asendustelefoni pakkumine on lihtsalt üks väike lisahüve, mida soovime oma klientidele ebamugavuste vältimiseks pakkuda.
Seadme hooldusesse või remonti saatmisel teeb Tele2 koostööd tootjate poolt volitatud hoolduskeskusega:
- Smart Master – www.smartmaster.ee
Tootja poolt volitatud hoolduskeskusega koostööd tehes kehtib tööle 3 kuud garantiid või taastub tootjapoolne garantii (ostuarve alusel), oleneb kumb on pikem.
Seadme remondi ja hooldustööde hinnakirjaga saad tutvuda SIIN.