Mobiil-ID PIN ja PUK-koodid
Teenuse kasutamiseks on Sul vaja kolme koodi:
Mobiil-ID PIN1 - isikutuvastuseks ehk sisselogimiseks;
Mobiil-ID PIN2 - digitaalallkirja andmiseks ehk tegevuste kinnitamiseks;
Mobiil-ID PUK - lukustunud PIN koodide avamiseks (PIN kood lukustub 3 vale sisestuse tagajärjel);
NB! PUK-koodi kolmekordsel järjestikul valesisestusel blokeerub SIM-kaardi Mobiil-ID funktsionaalsus. Teenuse uuesti kasutamiseks pöördu lähimasse Tele2 esindusse, kus väljastame Sulle uue SIM-kaardi.
Mobiil-ID koodid on ununenud või kadunud
Kui oled unustanud PIN1 ja/või PIN2-koodi ning ei tea oma PUK-koodi, on ainus viis mobiil-ID kasutamise jätkamiseks tellida Tele2 esinduses omale uus SIM-kaart.
Kui Sul on PUK-kood alles, saad PIN-koode taastada ja vahetada oma telefonis asuva mobiil-ID menüü kaudu. NB! PUK-kood lukustub kolme järjestikuse vale sisestuse korral. Lukustunud või kaotatud PUK-koodi korral tuleb samuti Mobiil-ID kasutamise jätkamiseks SIM-kaart välja vahetada.
iOS seadmetes Mobiil-ID PIN-koodide muutmine
iPhone´s saab Mobiil-ID PIN-koode muuta telefoni seadetes:
- Settings -> Mobile data -> Data plans -> SIM applications
Android seadmetes Mobiil-ID PIN-koodide muutmine
Android seadmes saab Mobiil-ID PIN-koode muuta telefoni rakenduste all oleva äpi kaudu:
- Ava rakendused -> Mobiil-ID või Tele2 Menu äpp (mõnikord on äpp nimega "SIM-i tööriistad/ SIM toolkit")