Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.
Vajad abi?
Otsing Created with sketchtool.

Mobiil-ID vormistamine ja lõpetamine iseteeninduses

Mobiil-ID saad vormistada ka Tele2 iseteeninduses

Olles iseteenindusse sisse loginud, vali: Numbrite ülevaade ->
Mobiil-ID lepingu saab sõlmida admin õigustega kasutaja. Lepingu sõlmimiseks vali vastava numbri juures “Sõlmi Mobiil-ID leping”. Seejärel suunatakse Sind Mobiil-ID lepingu vormistamise lehele.

Iseteeninduses Mobiil-ID vormistamiseks peavad olema täidetud järgnevad nõuded:

  • Sul on admin õigused.
  • Sul on Mobiil-ID toega SIM-kaart, millega pole varasemalt Mobiil-ID teenust olnud.
  • Allkirjastad Mobiil-ID lepingu ID-kaardiga.

Mobiil-ID lepingu edukal sõlmimisel saadetakse Sulle vastav teavitus ka lepingu sõlmimisel sisestatud e-maili aadressile. Teenus ja vastavad sertifikaadid aktiveeruvad 15 minuti jooksul, pärast mida saad seda kohe kasutama hakata.
Kui Mobiil-ID lepingu sõlmimine ei õnnestu, teavitatakse Sind sellest SMSiga numbrile, millega Mobiil-ID teenust siduda prooviti.
Võimalikud põhjused, miks Mobiil-ID lepingu sõlmimine ei õnnestunud:

  • SIM-kaardil, millega püüad teenust siduda, on varasemalt Mobiil-ID juba olnud. Telli endale mugavalt Mobiil-ID toega SIM-kaart e-poest või pöördu lähimasse Tele2 esindusse.
  • Mobiil-ID taotleja on alaealine või eestkostetav. Pöördu Mobiil-ID vormistamiseks Tele2 esindusse. Vaata, millistes esindustes on võimalik Mobiil-ID teenust vormistada siit.
  • Lepingu allkirjastamine ebaõnnestus. Juhul, kui püüad lepingut allkirjastada juba olemasoleva Mobiil-IDga, veendu, et see väljastati füüsilise isikutuvastuse alusel. Kui allkirjastamiseks kasutatud Mobiil-ID on veebi teel väljastatud, siis kasuta allkirjastamiseks ID-kaarti.
  • Tegemist on süsteemipoolse veaga. Palun pöördu Mobiil-ID vormistamiseks Tele2 esindusse või proovi hiljem uuesti. Vaata, millistes esindustes on võimalik Mobiil-ID teenust vormistada siit.
  • Mobiil-ID vormistamise nupp puudub iseteeninduses. Oled sisse loginud kasutajana, kellel on piiratud õigused. Pöördu oma numbri admini poole, kes saab sulle vajadusel õiguse lisada.

Mobiil-ID teenuse lõpetamine iseteeninduses

Olles iseteenindusse sisse loginud, mine vahelehele Numbrite ülevaade ning seejärel vali vastava numbri juures "Lõpeta teenus". Sind suunatakse Mobiil-ID lõpetamise lehele. Lõpetamist saab teostada ainult teenuse omanik. 

Teenuse lõpetamiseks pead ennast autentima, kinnitama e-maili aadressi, kuhu saadetakse lõpetamise teavitus, tutvuma lõpetamise lepingu tingimustega ning selle allkirjastama. Mobiil-ID lepingu edukal lõpetamisel saadetakse e-mailile vastav teavitus.