Numbri ümbervormistamine iseteeninduses
Numbri üleandmine
Iseteeninduses lehel Numbrite ülevaade saab olemasolevat mobiilinumbrit anda üle teisele kliendile. Ümbervormistamine tähendab, et number liigub ühelt kliendilt teisele.
Võimalikud variandid:
-
era-/ärikliendilt olemasolevale erakliendile;
-
era-/ärikliendilt uuele eraisikule (kes ei ole veel Tele2 klient);
-
era-/ärikliendilt olemasolevale ärikliendile.
NB! Numbrit ei saa iseteeninduses üle anda ettevõttele, kes ei ole veel Tele2 klient.
Numbri üleandmise juhend:
-
Logi sisse iseteenindusse minu.tele2.ee
-
Ava menüüs vaheleht „Numbrite ülevaade”
-
Vali sobiv number
-
Klikka nupule „Numbri üleandmine”
-
Märgi, kas number läheb eraisikule või Tele2 ärikliendile
-
Sisesta numbri vastuvõtja isikukood või registrikood ning e-maili aadress
-
eraisiku puhul isikukood
-
ärikliendi puhul registrikood
-
Tutvu olulise infoga ja kinnita nõusolek
NB! Numbri üleandja ei pea iseteeninduses ümbervormistuse dokumenti allkirjastama. Piisab nõusoleku andmisest, mis logitakse süsteemi poolt.
Kui numbri vastuvõtja lõpetab omalt poolt toimingud 10 päeva jooksul, liigub number uuele kontole, muidu tühistatakse toiming automaatselt.


Numbri vastuvõtmine
Kui keegi on alustanud numbri üleandmist sinu nimele, saad selle kohta teavituse e-kirjaga. Klikka e-kirjas olevale iseteeninduse lingile ja logi sisse. Pärast sisselogimist näed lehel Numbrite ülevaade pooleliolevat ümbervormistamist. Kui soovid numbri vastu võtta, järgi juhiseid.
Numbri vastuvõtmise juhend:
-
Klikka poolelioleva toimingu juures nupule „Võta vastu”
-
Vali sobiv pakett
-
Nüüd suunatakse sind tellimus lõpuni vormistama ostukorvis
Samm 1: Vali SIM-kaardi tüüp. Soovi korral saad märkida, et uut SIMi pole vaja. Määra ka administraatori staatus, kasutajanimi ja salasõna
Samm 2: Täienda ja kinnita kontaktandmed
Samm 3: Tutvu ja kinnita nõusolekud
Samm 4: Vaata üle tellimus ja kinnita
Lepingu vormistamine
Lepingu sõlmimine sõltub numbri vastuvõtja tüübist:
Variant 1: Eraklient või ärikliendi ainuesindaja
-
Allkirjasta leping veebis
-
Number lisandub uuele kontole
Variant 2: Pole allkirjaõigust või pole võimalik allkirjastada ainuisikuliselt
-
Sisesta allkirjastaja andmed
-
Leping saadetakse allkirjastamiseks 1 tööpäeva jooksul
Leping vaadatakse üle ja numbri üleandmine aktiveeritakse


NB! Ümbervormistamise protsess võtab kokku aega kuni 90 minutit - selle aja jooksul liigub number ühelt kontolt teisele ning värskenevad kõikide iseteeninduses tehtavate päringute andmed — see tähendab, et iseteeninduse kasutus on nii numbri üleandja kui saaja jaoks selleks ajaks piiratud.
Numbri üleandmisest loobumine
Kui kumbki osapool ei soovi numbri üleminekuga lõpuni minna, saab toimingu katkestada.
Kui oled numbri üleandja:
-
Ava leht „Numbrite ülevaade”
-
Leia number, millel on pooleliolev ümbervormistamine
-
Vajuta katkestamise nupule
-
Kinnita otsus ning seejärel katkestatakse toiming ja vastuvõtja seda enam ei näe
Kui oled numbri vastuvõtja:
-
Ava leht „Numbrite ülevaade”
-
Leia number, millel on pooleliolev ümbervormistamine
-
Vajuta nupule „Keeldu”
-
Kinnita otsus ning seejärel katkestatakse toiming ja üleandja seda enam oma iseteeninduses ei näe

