Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.
Vajad abi?
Otsing Created with sketchtool.

Numbri peatamine või sulgemine iseteeninduses

Iseteeninduses lehel Numbrite ülevaade saab numbreid peatada ehk pausile panna. Ärikliendina lisaks ka numbrit sulgeda. Peatamise korral saab numbrit tulevikus uuesti kasutada, sulgemise korral mitte.

Peatamise juhend:

  • Logi sisse iseteenindusse minu.tele2.ee
  • Ava menüüs vaheleht „Numbrite ülevaade“
  • Vali number
  • Klikka nupule "Toimingud numbriga"
  • Tutvu kirjeldusega ja tingimustega
  • Salvesta

Hea teada peatamise kohta:

Peatamine tähendab, et numbri kasutamine piiratakse täielikult sinu poolt valitud perioodiks (maksimaalselt 12 kuud). Kui numbriga on seotud Go3 TV-teenus, siis see lõpetatakse. Peatamise perioodil ei rakendu kuutasu. Kui periood lõppeb, saadetakse teavitav SMS ja avatakse number automaatselt. Kui soovid, saad numbri ise avada ka varem. 

Numbrit saavad peatada/taasavada ainult admin õigustega kasutajad. Tähtajatut liitumislepingut saab peatada piiramatu arv kordi, kuid kahe peatamise vahele peaks jääma vähemalt 2 kuud.



Sulgemise juhend ärikliendile:

NB! Numbrit saavad iseteeninduses sulgeda hetkel üksnes ärikliendid. 

  • Logi sisse iseteenindusse minu.tele2.ee
  • Ava menüüs leht „Numbrite ülevaade“
  • Otsi vajalik number
  • Klikka nupule "Toimingud numbriga"
  • Sulge number (punane nupp)
  • Tutvu tingimustega ja vali sulgemise põhjus
  • Salvesta

Hea teada sulgemise kohta:
Iseteeninduses saad sulgeda numbreid, millel pole tähtajalist piirangut ja kui see pole lepingu ainus number. Teenus aktiveerub 15 minuti jooksul ja seda saab teha ainult admin õigustega kasutaja.
Kui soovid lepingu lõpetada, siis võta meiega ühendust.