52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Tele2 Eesti majandustulemused: teine tugev kasvuaasta
22.04.2021

Tele2 Eesti tegi aasta esimesel kvartalil tugeva kasvu: lõpptarbija teenustulu kasvas 2020. aasta sama perioodiga võrreldes 8 protsenti, ulatudes kokku 12,9 miljoni euroni, EBITDAal ehk kasum enne kulumit suurenes 2020. aasta esimese kvartaliga võrreldes 9%, ulatudes tänavu esimeses kvartalis 4,4 miljoni euroni.

Lisaks headele finantstulemustele on operaator kasvatanud oma NPS-soovitusindeksit 19 punkti võrra, mis on telekomisektori parim tulemus.  „Esimese kvartali majandustulemused ning meie soovitusindeksi tõus annavad kinnitust klientide usaldusest ja näitavad, et valitud strateegia, mille keskmes on parim klienditeenindus, kvaliteetne teenus ja mõistliku hinnaga piiramatud paketid, on end õigustanud. Jätkame samal kursil,“ kommenteeris tulemusi Tele2 Eesti tegevjuht Chris Robbins.

Operaator on näidanud tugevat kasvu soovitusindeksis, mis mõõdab kliendirahulolu ning lojaalsust teenusepakkujale. Kantar Emori poolt läbiviidud uuringu kohaselt on Tele2 viimase aasta jooksul kasvatanud oma soovitusindeksit 19 punkti, mis on parim tulemus telekomisektoris ning kolme parima seas kõigi Eesti ettevõtete võrdluses. Teiste operaatoritega võrreldes tõid uuringus osalejad esile emotsionaalse rahulolu – Tele2 kiiruse ning kompetentsuse erinevate probleemide lahendamisel, klientide muredest arusaamise ning tunde, et neid kliendina väärtustatakse. Tele2 on oma fookusesse võtnud südamega teeninduse. "Mõned kahtlevad meis. On neid, kes peavad meid hulludeks. See kõik on aga kompliment kirele, millega kõigutame hoogsalt teeninduse tänaseid sammaldunud standardeid ehk kõike seda, mis on Eesti teenindusmaailmas harjumuspärane ning tavaline. Me tahame ning julgeme oma teenindusega erineda," kirjeldas südamega teenindust tegevjuht Robbins.

Eelneva aasta sama ajaga võrreldes kasvas Tele2 Eesti ärikliendibaas 12% võrra. "Äriklient on tihtipeale nõudlikum kui eraklient – tema vajadused on äri iseloomust tulenevalt spetsiifilisemad ning ootused teenusepakkujale seda kõrgemad. Seepärast loome järjepidevalt uusi lahendusi, kuidas pakkuda äriklientidele tema äri vajadustele vastavaid lahendusi ning olla tema jaoks rohkem kui lihtsalt sideoperaator," kommenteeris Robbins. 2021. aasta esimese kvartali jooksul on Tele2 koos mitmete oma valdkonna juhtivate ettevõtetega arendanud oma äriklientide jaoks välja partnerteenuste paketi, mis pakub nii tulemüüri, dokumendihalduse, turvaauditi, IT-halduse, veebimajutuse kui küberturvalisuse alast tuge.

Lisaks kvaliteetsetele mobiiliteenuste pakkumisele võimaldab ettevõte interneti püsiühendust rohkem kui 20 000 aadressile.