52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Miks on kasulik oma kodulehte omada?
Avaldatud:
Uuendatud:
Autor:

Kui vahepeal oli maailmas ettevõtete veebilehtede loomine Facebooki ärilehtede (business page) tuleku tõttu pigem langustrendis, siis pandeemia aastatest alates on kodulehtede loomine taas tõusuteel. Facebooki lehe kõrval on ettevõtted uuesti fookusesse võtnud oma kodulehe ja domeeni omamise, millel on mitmeid plusse.

Rahvusdomeeni, “.ee”-lõpuliste internetiaadresside registreerimine on tegelikult aastast aastasse olnud kasvutrendis. Veebilehtede loomise koguarv langes ajal, kui mitmed väikeettevõtjad said aru, et Facebooki lehe loomine on lihtne, kiire ja see töötab edukalt ettevõtte kodulehena. Atraktiivseks faktoriks globaalne haare ning ka miljardid aktiivsed kasutajad, kes juba igapäevaselt sotsiaalmeediaplatvormil liiklevad. Tegelikult on oma ettevõtte kodulehe ja domeeni omamisel mitmeid põhjusi, miks ettevõte peaks seda vajama sama palju kui Facebooki lehte, kui mitte rohkem.

Professionaalne üldmulje ja usaldusväärsus
Hästi kujundatud veebileht toimib ettevõtte visiooni, väärtuste ja teenuste laiendusena. See mitte ainult ei anna külastajatele väärtuslikku teavet, vaid aitab neil ka teie ainulaadsust mõista ja müügiprotsessi paremini juhtida. Muidugi saab ettevõte Facebookis muuta oma lehe taustafotot ja kujundada disainnägu, aga päeva lõpuks näeb leht välja samasugune nagu teistel ettevõtetel – Facebooki nägu. Parem on luua kasvõi lihtne koduleht, mis püsib üleval ja millel on ettevõtte nägu, mis eristab teda konkurentidest. Kui Facebook peaks maas olema, siis oma veebilehega ei kannata sellest sinu äri leitavus.

Kontroll on ettevõtte käes
Sotsiaalmeediaplatvormidel tegutsedes ei saa teie ettevõtte lehe ilmes, kasutajakogemuses ja üldistes lehe tingimustes kaasa rääkida. Iga mööduva aasta jooksul muudab Facebook oma tingimusi, milleks ta ei pea kelleltki luba küsima. Vahel juhtub seda isegi mitu korda aasta jooksul. Kui muutuste juures on midagi, mis näiteks teile ei meeldi, siis ainuke võimalus nendega mitte kaasa minna on loobuda lehe kasutamisest. Oma kodulehega on kontroll lehe ilmes, ülesehituses ja kasutajakogemuses ettevõtte käes. Avatud platvormidel (nagu näiteks Wordpress) alustamine on tänapäeval tänu majutust pakkuvatele ettevõtetele muutunud väga lihtsaks. Siin on heaks näiteks veebimajutus.ee, kelle juures on Tele2 kliendile oma domeeni registreerimine ja veebilehe majutus esimesed 6 kuud tasuta.

Kliendikontakti saamine
Umbes 40% eestlastest ei kasuta sotsiaalmeediat, seega paljud inimesed ei jõuagi seetõttu ettevõtete Facebooki “kodulehtedeni” ja see võib tähendada potentsiaalsete klientide kaotamist. Kuigi Facebook on ideaalne uute potentsiaalsete klientide meelitamiseks, ei paku see kõike, mida võib vaja minna müügistükli lõpuliviimiseks. Nii jääb saamata potentsiaalse kliendi e-post või potentsiaalne müük internetipoe kaudu. Küll aga on sotsiaalmeedia heaks suunajaks edasise soovitud tegevuseni ettevõtte isiklikult veebilehel. 
 
Koduleht võiks olla ettevõtte põhikanal, sest see on ettevõtte nägu ja visiitkaart. Lisaks ei sõltu see oma ilmes ja funktsionaalsuses kolmandast osapoolest ja saab üles ehitada ärivajadustest lähtuvalt. Sotsiaalmeedia võiks jääda kohaks, kus saab toetada oma ettevõtte kuvandit, teha häid reklaamikampaaniaid, inspireerida ja juhatada uusi kliente isiklikule kodulehele.

 

Autor: Janek Jaago

Autor
 Tele2
Tele2
Tele2
See artikkel on valmis küpsetatud suure hoole ja armastusega tele2laste või meie koostööpartnerite poolt. Loodame, et said väärt infot!