52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Kuidas väikeettevõttena kliendi usaldus võita?
Avaldatud:
Uuendatud:
Autor:

Usalduse loomine on oluline, aga kui ettevõte on veel vähetuntud, tuleb enamasti klientide usalduse loomiseks kõvasti vaeva näha. Arhitektibüroo Control AB OÜ juhataja Toivo Vaher annab nõu, mil viisil väikeettevõtjana klientide usaldust võita.

Vaheri sõnul nõuab klientide usalduse võitmine aega ja kannatust – seega tasub igapäevaselt kliendisuhtesse investeerida ja selle kallal tööd teha. Kui paljudel suurtel ettevõtetel aitab usaldust luua brändi nimi ja eelnev kogemus, siis alustava väikeettevõtjana on vaja selle nimel teadlikult vaeva näha.

controlab

Professionaalne meeskond

Vaheri sõnul aitab usaldust luua professionaalne meeskond. Kui näiteks koduleheküljel on välja toodud tiim ja nende pädevus, siis näeb klient, et ettevõte suudab talle kvaliteetset teenust pakkuda. See omakorda aitab tõsta ka ettevõtte mainet.

„Arhitektuuribürooga alustades teadsin, et projektide tervikliku kvaliteedi saavutamiseks on vaja koondada projekteerimise, inseneeria ja muinsuskaitse valdkonna spetsialistide teadmised ja oskused. Seda otsustasin ka teha ja näen, et see on end õigustanud,“ rääkis Vaher.

Suhtle rohkem

Klientide usalduse võitmine algabki sageli just avatud ja personaalsest suhtlusest. Mida rohkem klientidega rääkida, seda parem. „Selleks, et mõistaksime klientide soove ja vajadusi, suhtleme nendega väga aktiivselt,“ ütles Vaher, kelle sõnul toimub tema ettevõttes suhtlus enamasti telefoni teel.

„Kuna helistamist on palju, siis paisusid meie telefoniarved alguses väga suureks. Sageli välismaal lähetuses olles ei saanud meie töötajad keskenduda oma tööle, vaid pidid pidevalt mõtlema telefonikõne hinnale,“ selgitas Vaher, kelle sõnul vajati paketti, mis oleks taskukohane ja võimaldaks muretult rääkida. „Meie vajadustele vastas Tele2 pakett „Piiramatu Äri“ Euroopas, mis lubab meil klientidega suhelda Eestis ja välismaal täpselt nii palju, kui on vaja.“

Ole läbipaistev

Läbipaistvus on oluline märksõna iga ettevõtte jaoks. „Kliendid on nutikad ja saavad aru, kui ettevõte üritab vassida. Oluline on olla aus ja läbipaistev,“ tõi ta näite.

Aus tuleb olla ka siis, kui on tehtud vigu. Ent siis ei tohiks olukorda kinni jääda vaid pakkuda lahendusi olukorra lahendamiseks. „Ausus on see, mis loob usalduse,“ lisas Vaher.

Vaheri sõnul nõuab klientide usalduse võitmine aega ja kannatlikkust, aga see on investeering, mis tasub end kuhjaga ära. Seega tasub alustada juba täna.

Autor
 Tele2
Tele2
Tele2
See artikkel on valmis küpsetatud suure hoole ja armastusega tele2laste või meie koostööpartnerite poolt. Loodame, et said väärt infot!