52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Äriklient, teeninda end kiirelt ise!
Avaldatud:
Uuendatud:
Autor:

Ärikliendid peavad saama oma asju ajada võimalikult tõhusalt ja selles on abiks iseteenindus. Selle aasta suvel koostöös Norstatiga läbi viidud uuringust selgus, et 75% ettevõtteid kasutab telekomiteenuste raames iseteenindust ning 72% jaoks on iseteenindus eelistatuim info saamise kanal. Aeg on väärtuslik ressurss, mistõttu me kõik hindame mugavust, kiirust ja  alati kättesaadavat teenust. 

Iseteenindus peab olema toeks tervel klienditeekonnal, jäädes samas arusaadavaks ja müravabaks. Sealjuures ei ole iseteenindus kunagi valmistoode – see kasvab ja muutub samamoodi nagu seda teevad kasutajate ootused ja vajadused. Sellel aastal viisime Tele2 iseteeninduse tagatubades läbi olulised muudatused, mille käigus sai mobiilinumbripõhisest iseteenindusest isikupõhine. See annab meile kasutajast parema ülevaate, võimaldades pakkuda personaalsemat sisu ja lahendusi ning lisaks võimaldab iseteenindust laiendada toodete ja teenuste võrra, mida ei piira numbripõhine lähenemine. 

Muudatuse käigus avasime iseteeninduse uksed kõikidele huvilistele – igaühel on võimalus mugavalt registreerimata Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaardi abil siseneda ja tutvuda, milliseid võimalusi portaal pakub. Tele2 kliendi ehk sõbrana näeb sisselogimisel korraga nii enda era- kui äriteenuseid. Kõikide oma Tele2 teenuste haldamine käib seega ühest kohast! Sisselogituks jääb kasutaja ka kodulehel ja e-poes surfates.  

Kuna äriteenus on ettevõtte nimel, siis ligipääsu saamiseks peab esmasel sisselogimisel oma numbri iseteeninduse kontole ise paari klikiga lisama. Ole sa ettevõtte esindaja, töötaja, raamatupidaja või mõni muu asjapulk – sisesta number, kinnita see kontrollkoodiga ja ongi ligipääs olemas. Uue aasta esimeses pooles on plaanis äriregistri abil ligipääsu veelgi lihtsustada ja automatiseerida. Lisaks soovime täiendada ka volituse andmise võimalust.  

Nagu mainitud, siis iseteeninduse teeb põnevaks kestev areng ning uude aastasse jagub põnevaid arenguplaane mitmeid. Tahame pakkuda oma sõpradele võimalust lisaks mobiilsetele teenustele hallata ka oma püsinetti ja ruuterit, genereerida kõneeristusi just endale huvipakkuva perioodi ja filtrite alusel, hallata era-äri arveid ja palju muud. Oma arendusplaanis oleme paindlikud, et kohaneda jooksvalt muutuvate ootuste ja vajadustega.  

Tagasisidel ja parenduskohtade kaardistamisel on Tele2s väga suur roll. Kogume sisendit küsitlustega, mõõdame, kui palju võetakse meiega pärast iseteeninduse kasutust ühendust, viime läbi intervjuusid ja disainisprinte ning testime hüpoteese kasutajatestidega. Kõige tulemusena joonistuvad välja peamised murekohad ja sünnivad uuendused. Olgu selleks siis uus funktsionaalsus, parem leitavus või vingem visuaal.  

Mida ärisõber täna iseteeninduses näeb ja kogeb? Administraatori rollis kasutajana saad korraga ülevaate kõikidest konto alla kuuluvatest numbritest – pakett ja selle tingimused, SIMi andmed, jooksva kuu kasutus, krediidilimiit ning tegevuste ajalugu. Võimalik on tellida juurde lisateenuseid ja seada piirangud, sõlmida ja lõpetada Mobiil-ID lepinguid, tasuda arveid avatud panganduse makselahenduse kaudu ning saada detailset infot kasutuste ja kulude kohta arvete ja kõneeristuste abil. Ühtlasi lisandus sel suvel uus vaheleht, milles administraator näeb ülevaatlikku pilti kõigist teenuse kasutajatest ning saab ligipääse hallata. Kasutajatele on võimalik anda iseteeninduse piiratud kasutusõigused, mis tähendab, et ülevaade oma teenusest ja selle kasutusest on olemas, aga muudatusi ja uusi tellimusi saab teha üksnes administraator.  

Tele2 iseteenindus pöörab järgmisel aastal pilgu veelgi rohkem just ärisõprade vajaduste ja ootuste suunas. Ikka selleks, et kõik vastused saadaks kiirelt kätte ja toimingud tehtud ühes kohas. Just kiirus on ärisõprade teenindamisel esmaoluline – mida rohkem toiminguid saab kontakti võtmise asemel teha iseseisvalt veebist, seda operatiivsemat ja kvaliteetsemat tuge saab pakkuda klienditeenindus keerulisemates ja nõustamist vajavates olukordades. Ja ärisõbral jääb aega muu kiire ning olulise jaoks. 

 
Tairi Sääsk 

Tele2 iseteeninduse vahva tootejuht 

Autor
 Tele2
Tele2
Tele2
See artikkel on valmis küpsetatud suure hoole ja armastusega tele2laste või meie koostööpartnerite poolt. Loodame, et said väärt infot!