Kõnelevi
Milline on Tele2 levi?
Tele2 teeb pidevalt tööd oma levi tipptasemel hoidmiseks ja edasiarenduseks ning meil hoiab pidevalt silma peale Tehnilise Järelvalve Amet, kes koostab kõikide sideteenuse osutajate kohta iga-aastaselt raporteid. Neid saad lugeda siit.
Raportitest selgub, et Tele2 levi on tipptasemel ning 99% Eestist on kaetud! Internetikiirustelt oleme Eestis tublil teisel kohal ning kogu maailmaga võrreldes võivad eestlased eriti uhked olla, sest nii hea levi ning nii suurte internetikiirustega pole isegi paljud suurriigid
Millal võib kõnelevi kehv olla?
Kui hetkeliselt on kõnelevi kehv, siis sellel võib mitmeid põhjuseid olla.
- Kui oled liikumises, siis tugijaamade vahetusel võib kõnelevi korraks hakkida, kuigi üldiselt see nii ei tohiks olla.
- Väga vana või kahjustatud SIM tekitab leviprobleeme. Kui on kahtlus, et leviprobleemi põhjuseks on SIM, tasub teha SIM-i vahetus.
- Piirkondades, kus lihtsalt ei ole tugijaama läheduses.
- Majades/sõidukites, mis on ehitatud materjalidest, mis levi takistavad.
- Seadmest tulenevad põhjused: erinevatel telefonidel on erinevalt ehitatud antennid. Tänapäevastel telefonidel pole antenni näha, need on peidetud telefoni sisse. See, kus see antenn täpselt asub ja kui kvaliteetselt ta on tehtud sõltub telefonist. Näiteks võib juhtuda, et enda teadmata hoiad kõne ajal kätt antenni peal ja see võib suurendada kõne katkemise riski.
Seadmete võrdlust on väga hea teha, kui kaks Tele2 võrgus olevat seadet on lähestikku. Sel juhul on seadmetel sama levi ja kõik erinevused tulenevad seadmest endast.
Sellist varianti, et mitte kuskil pole levi või igal pool kõned katkevad tegelikult olla ei saa. Tele2 on katnud 99% Eestist leviga (vaata lähemalt TJA raportitest), seega kui tõepoolest kuskil levi pole, on asi kindlasti seadmes.
Kuidas leviprobleemist teada anda?
Kui Sulle tundub, et ehk on Sinule lähimas tugijaamas mõni rike, siis tasub sellest kindlasti teada anda, et asi saaks võimalikult ruttu parandatud.
Selle jaoks on meil vaja teada järgmiseid andmeid, mille saad esitada Tele2 klienditeenindusele.
- Telefoninumber, millega probleem esineb
- Täpne kuupäev, millal probleem algas (kas esineb ainult hommikuti/õhtuti/nädalavahetustel vms)
- Täpne aadress, kus probleem esineb
- Mitmes korrus (kui tegemist on kortermajaga)
- Seadme mark ja mudel (nt: Samsung Galaxy S5)
- Mitut levipulka näitab telefon?
- Rikke tüüp, näiteks levi puudub, kõned katkevad, siselevi kehv vms
- Rikke lühikirjeldus (võrk, milles probleem esineb 2G/3G/4G):
- Kontaktisik ja -number