Vajad abi?
Esmakordne SIM kaardi aktiveerimine
Uus SIM kaart olemasolevale numbrile
Kui tellid iseteenindusest või esindusest uue SIM kaardi olemasolevale numbrile, siis pole aktiveerimiseks tarvis mingeid lisategevusi teha. SIM kaart aktiveerub automaatselt.
Uus SIM uuele numbrile
- Kui teed liitumise e-poest, siis saadetakse Sulle aktiivne SIM-kaart ning saad seda kohe kasutama hakata.
- Kui teed liitumise telefoni teel, siis aktiveeritakse SIM niipea, kui kuller on andnud Tele2-le teada, et SIM on kohale toimetatud. Tavaliselt annab kuller meile kohe teada, kuid võib ka juhtuda, et Sinu SIMi aktiveerimiseks võib kuluda peale kättesaamist kuni tund.
- Kui teed liitumise esinduses, siis aktiveerib teenindaja Sulle SIMi kohapeal ning see hakkab 15 minuti jooksul tööle.
Väga harva võib juhtuda ka tehnilisi vigu. Kui Sinu teada peaks olema SIM aktiivne, aga pärast SIM-kaardi oma seadmesse panemist ja PIN-koodi sisestamist ei leia seade levi u 30 sekundi jooksul, siis tehke oma seadmele restart. Kui ka pärast restarti seade levi ei leia, siis pöördu helista infotelefonil 686 6866 ning koos saame SIM-kaardi kindlasti aktiveeritud.
Uus SIM, kui tuled teise operaatori juurest oma numbriga Tele2-te
Kui oled tulnud Tele2-te oma numbriga (loe numbriliikuvusest lähemalt ülevalt poolt), siis selle üle toomine võtab aega 6 tööpäeva. Sulle saadetakse juba varem mitteaktiivne SIM-kaart ning SIM aktiveeritakse 7ndal päeval. Senikaua pakub Sulle teenust Sinu endine operaator ning Sinu vana SIM-kaart töötab. Kui on aeg SIM-kaarti vahetada, siis saadab Tele2 Sulle sõnumi. Aktiveerimine toimub öösel ning hommikul SIM-kaarti sisestades on see juba aktiivne. Kui panid SIM kaardi seadmesse eelmisel õhtul, siis on vaja hommikul restart teha.
Väga harva võib juhtuda ka tehnilisi vigu. Kui Sinu teada peaks olema SIM aktiivne, aga pärast SIM-kaardi oma seadmesse panemist ja PIN koodi sisestamist ei leia seade levi u 30 sekundi jooksul, siis tehke oma seadmele restart. Kui ka pärast restarti seade levi ei leia, siis helista infotelefonil 686 6866 ning koos saame SIM-kaardi kindlasti aktiveeritud.
Väga harva võib juhtuda ka tehnilisi vigu. Kui Sinu teada peaks olema SIM aktiivne, aga pärast SIM-kaardi oma seadmesse panemist ja PIN koodi sisestamist ei leia seade levi u 30 sekundi jooksul, siis tehke oma seadmele restart. Kui ka pärast restarti seade levi ei leia, siis helista infotelefonil 686 6866 ning koos saame SIM-kaardi kindlasti aktiveeritud.
Seotud artiklid