Mobiil-ID teenusega liitumine
Teenusega saad liituda iseteeninduses või Tele2 esinduses kehtiva ID-kaardi, Eesti passi või kehtiva elamisloa alusel. Vaata, milline Mobiil-IDd väljastav esindus on sulle kõige lähemal siit.
Mobiil-ID teenusega saab liituda alates 7. eluaastast (alaealisega Mobiil-ID lepingu sõlmimise korral peab allkirjastama lepingu ka seaduslik eestkostja). Teise isiku nimel k.a volituse alusel, ei saa Mobiil-ID lepingut sõlmida.
Kui Sul puudub võimalus külastada meie esindust ega saa seda teha ka iseteeninduses, siis soovitame proovida Smart-ID teenust.
Mobiil-ID vormistamine Tele2 iseteeninduses
Olles iseteenindusse sisse loginud, vali: Numbrite ülevaade ->
Mobiil-ID lepingu saab sõlmida admin õigustega kasutaja. Lepingu sõlmimiseks vali vastava numbri juures “Sõlmi Mobiil-ID leping”. Seejärel suunatakse Sind Mobiil-ID lepingu vormistamise lehele.
Iseteeninduses Mobiil-ID vormistamiseks peavad olema täidetud järgnevad nõuded:
-
Sul on admin õigused.
-
Sul on Mobiil-ID toega SIM-kaart, millega pole varasemalt Mobiil-ID teenust olnud.
-
Allkirjastad Mobiil-ID lepingu ID-kaardiga.
Mobiil-ID lepingu edukal sõlmimisel saadetakse Sulle vastav teavitus ka lepingu sõlmimisel sisestatud e-maili aadressile. Teenus ja vastavad sertifikaadid aktiveeruvad 15 minuti jooksul, pärast mida saad seda kohe kasutama hakata.
Kui Mobiil-ID lepingu sõlmimine ei õnnestu, teavitatakse Sind sellest SMSiga numbrile, millega Mobiil-ID teenust siduda prooviti.
Võimalikud põhjused, miks Mobiil-ID lepingu sõlmimine ei õnnestunud:
-
SIM-kaardil, millega püüad teenust siduda, on varasemalt Mobiil-ID juba olnud. Telli endale mugavalt Mobiil-ID toega SIM-kaart e-poest või pöördu lähimasse Tele2 esindusse.
-
Mobiil-ID taotleja on alaealine või eestkostetav. Pöördu Mobiil-ID vormistamiseks Tele2 esindusse. Vaata, millistes esindustes on võimalik Mobiil-ID teenust vormistada siit.
-
Lepingu allkirjastamine ebaõnnestus. Juhul, kui püüad lepingut allkirjastada juba olemasoleva Mobiil-IDga, veendu, et see väljastati füüsilise isikutuvastuse alusel. Kui allkirjastamiseks kasutatud Mobiil-ID on veebi teel väljastatud, siis kasuta allkirjastamiseks ID-kaarti.
-
Tegemist on süsteemipoolse veaga. Palun pöördu Mobiil-ID vormistamiseks Tele2 esindusse või proovi hiljem uuesti. Vaata, millistes esindustes on võimalik Mobiil-ID teenust vormistada siit.
-
Mobiil-ID vormistamise nupp puudub iseteeninduses. Oled sisse loginud kasutajana, kellel on piiratud õigused. Pöördu oma numbri admini poole, kes saab sulle vajadusel õiguse lisada.