Salasõnaks on sinu valitud parool, mille seadistasid emailile tulnud registreerimise kinnituse kaudu. Kui kinnitust ei ole tulnud või oled parooli unustanud, saad selle lähtestada siin: https://go3.tv/subscriber/password/request
Parooli saab lähtestada selle lingi kaudu: https://go3.tv/subscriber/password/request
1) Kontrolli iseteenindusest (https://minu.tele2.ee/), millisel emailil on sinu Go3 kasutaja;
2) Kontrolli emaili kõiki kaustasid (ka rämpsposti);
3) Seadista parool selle lingi kaudu: https://go3.tv/subscriber/password/request.
Kui kasutajanimi ja parool ei tööta:
Kui internetiühendus on olemas, siis:
Vaikimisi on PIN koodiks määratud 1234 ning see on vajalik vanusepiiranguga sisu vaatamiseks.
PIN koodi muutmiseks ava veebilehitsejas https://go3.tv/, logi kasutajasse sisse ning vali Minu konto – Vahetage PIN-koodi.
PIN koodi küsimist ei ole võimalik maha võtta ning seda küsitakse iga kord, kui soovid alustada vanusepiiranguga sisu vaatamist.
PIN koodi muutmiseks ava veebilehitsejas https://go3.tv/, logi kasutajasse sisse ning vali Minu konto – Vahetage PIN-koodi.
PIN kood on vajalik vanusepiiranguga sisu vaatamiseks. Parool on vajalik platvormile sisselogimiseks.