Vajad abi?

Go3 kasutaja loomine, parool ja PIN kood

Mis on minu parool?

Salasõnaks on sinu valitud parool, mille seadistasid emailile tulnud registreerimise kinnituse kaudu. Kui kinnitust ei ole tulnud või oled parooli unustanud, saad selle lähtestada siin: https://go3.tv/subscriber/password/request

Kuidas lähtestada parooli?

Parooli saab lähtestada selle lingi kaudu: https://go3.tv/subscriber/password/request

Mida teha, kui registreerimise kohta ei ole meilile kinnitust tulnud?

1) Kontrolli iseteenindusest (https://minu.tele2.ee/), millisel emailil on sinu Go3 kasutaja;

2) Kontrolli emaili kõiki kaustasid (ka rämpsposti);

3) Seadista parool selle lingi kaudu: https://go3.tv/subscriber/password/request.

Mida teha, kui kustutasid registreerimisemaili?

Mida teha kui kasutajanimi ja parool ei tööta?

Kui kasutajanimi ja parool ei tööta:

  • Veendu, et Caps Lock ei ole sisse lülitatud;
  • Veendu, et sisestatud email ning parool on korrektsed;
  • Veendu, et seadmel on toimiv internetiühendus. Kui ei ole, siis ühenda internetiga.

Kui internetiühendus on olemas, siis:

Mis on minu PIN kood?

Vaikimisi on PIN koodiks määratud 1234 ning see on vajalik vanusepiiranguga sisu vaatamiseks.

Kuidas muuta PIN koodi?

PIN koodi muutmiseks ava veebilehitsejas https://go3.tv/, logi kasutajasse sisse ning vali Minu konto – Vahetage PIN-koodi.

PIN koodi küsimist ei ole võimalik maha võtta ning seda küsitakse iga kord, kui soovid alustada vanusepiiranguga sisu vaatamist.

Unustasin PIN koodi – mida teha?

PIN koodi muutmiseks ava veebilehitsejas https://go3.tv/, logi kasutajasse sisse ning vali Minu konto – Vahetage PIN-koodi.

Mis on PIN koodi ja parooli vahe?

PIN kood on vajalik vanusepiiranguga sisu vaatamiseks. Parool on vajalik platvormile sisselogimiseks.