Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.
Vajad abi?
Otsing Created with sketchtool.

Smart-ID konto sulgemine

Smart-ID kontod on seadmepõhised ja SIM-kaardi tõstmisel ühest telefonist teise ei tule Sinu Smart-ID kaasa. Kui soovid Smart-ID konto sulgeda, tuleb kustutada kõik Smart-ID kontod, mida sa enam ei kasuta.

  • Kui sul on ligipääs oma nutiseadmele, saad konto kõige kiiremini kustutada otse Smart-ID rakendusest – ava äpp, kliki lahti menüü ning selle all on link „kustuta konto“.
  • Teie võimalus on üleliigsed kontod eemaldada Smart-ID iseteenindusest: iseteenindusse võid Smart-ID kontole lisaks sisse logida ka ID-kaardi või Mobiil-IDga.
  • Juhul, kui sa ei pääse internetti, Sinu mobiiltelefon on kadunud või varastatud, siis võta ühendust Smart-ID klienditeenindusega  telefonil +3727151606 või help.ee@smart-id.com ja palu oma konto kustutada. 
  • Lisaks saad oma Smart-ID konto tühistada ka pangakontorit külastades.

 

Kui Su mobiiltelefon on kadunud või varastatud, siis peaksid oma Smart-ID konto kustutama.

Selleks:

  • mine Smart-ID iseteenindusportaali ja kustuta konto. Portaali saad siseneda ID-kaardi või Mobiil-IDga. Kui sul on mitu aktiivset Smart-ID kontot eri nutiseadmetel, saad iseteenindusportaali sisse logida ka oma teiselt Smart-ID seadmelt.
  • võta ühendust Smart-ID klienditeenindusega telefonil +3727151606 või help.ee@smart-id.com ja palu oma konto kustutada.