Vajad abi?

Smart-ID PIN ja PUK koodid

Sinu PIN-koode kasutatakse kõikide Smart-ID abil autoriseeritavate tegevuste puhul.

  • PIN1 on vajalik e-teenustele ligi pääsemiseks, näiteks neti- või mobiilipanga avamiseks.
  • PIN2 on kasutusel tegevuste kinnitamisel, näiteks pangaülekande kinnitamine, lepingumuudatuste kinnitamine, elektroonilise allkirja andmine jms.

Kui sisestad PIN-koode 3 korda järjest valesti, lukustatakse need turvalisuse kaalutlustel kolmeks (3) tunniks. Kui teist korda sisestad PIN-koode 3 korda valesti, lukustatakse need 24 tunniks ja kui ka kolmas kord sisestad 3 korda valesti, lukustuvad PIN koodid igaveseks ning sel juhul on vaja registreerida uus konto.
Kiirel hetkel võib see päris ebamugav olla, ent ära unusta, et sellega kaitseme Sinu isikuandmeid ja pangakontot. Smart-ID rakendusest näed, kui kaua sul veel oodata tuleb enne, kui uuesti proovida saad. Soovitus: kui sul on nii kiire, et sa ei saa ajaluku möödumist ära oodata, registreeri endale uus konto.

Smart-ID PIN-koode muuta ei ole võimalik. Kui kahtlustad, et keegi teab Su Smart-ID PIN koode, tuleb avada uus Smart-ID konto. 

Selleks ava Smart-ID äpp ja kustuta oma konto. Uue konto loomise link ilmub äpis nähtavale pärast seda, kui aktiivne konto on kustutatud.