Vajad abi?

Go3 teenuse kasutamine

Miks ma ei saa vaadata videot HD-kvaliteedis?

Sellisel juhul ei ole antud saate sisu HD kvaliteedis saadaval.

Miks ma ei saa video keelt vahetada?

Kui sisu ei ole võimalik muuta eestikeelseks, siis antud saatel puudub eestikeelne tõlge. Info, kas soovitud kanalil on tõlge saadaval, leiad siit.

Miks ma ei näe videotel tõlkeid?

Enamik Go3 sisust on varustatud eestikeelsete subtiitritega, seda juhul, kui saade on tõlgitav. Juhul, kui subtiitrid on olemas, saad need valida klikkides sisu vaatamise ajal hammasratta ikoonile ekraani paremal all nurgas. Info, millises keeles mõnda kanalit näeb, leiad siit.

Miks ma ei näe kogu sisu?

Vaata üle, kas antud sisu on sinu paketis saadaval. Kui on, siis taaskäivita seade. Kui taaskäivitus ei aita, võta ühendust meie klienditoega.

Kuidas muuta videokvaliteeti?

Vaikimisi on valitakse video kvaliteet automaatselt olenevalt interneti ühenduse kiirusest. Kui soovid kvaliteeti käsitsi määrata, vajuta konkreetse video mängimise ajal hammasratta ikooni parempoolses alumises nurgas ja vali soovitud video kvaliteet.

Kuidas ma tean, kas Go3 töötab minu arvutis?

Selle jaoks, et veenduda kas Go3 töötab sinu seadmes, ava lehekülg https://go3.tv/compatibility-test ning teosta ühilduvuskatse. Kui ühilduvuskatse õnnestub, on võimalik nautida kõiki meie pakette ja sisu täies ulatuses.

Ma kasutan adBlocki ja ei näe kogu sisu, kaasaarvatud videosid. Millest on see tingitud?

Go3 platvorm on mõeldud kasutamiseks ilma reklaamiblokeerijata. Sisu nägemiseks peata blokeerija.

Kuidas kasutada Chromecast funktsiooni?

Selleks, et peegeldada Go3 sisu Chromecast võimekusega telerisse, peavad seadmed olema samas WIFI võrgus.

Kui seadmed on samas võrgus, ilmub nutiseadme Go3 rakendusse järgmine ikoon: 

Peegeldamise alustamiseks kliki nutiseadmes antud ikoonile. 

Kui mitut seadet saan oma tellimusega kasutada?

Sama kasutajaga saad olla sisse logitud kuni 5 seadmes, korraga saad sisu vaadata 2 seadmest. Digiboks annab lisa vaatajakoha.

Tõrked teenuse kasutamisega – mida teha?

  1. Kontrolli, kas seade on ühendatud internetiga ning kiirus on piisav teenuse kasutamiseks;
  2. Kontrolli, kas seade vastab tehnilistele nõuetele ning viimased uuendused on tehtud;
  3. Tee seadmele restart

Kui probleem ei lahene, võta ühendust meie klienditoega.

Milline on Go3 videokvaliteet?

Filmide, sarjade ja saadete kvaliteet oleneb mitmest faktorist:

  1. Internetiühenduse kiirus - Kui interneti kiirus on aeglane, siis võib videote kvaliteet olla madalam
  2. Sisu enda kvaliteet

Spordiülekannete kvaliteet sõltub kahest asjast:

  1. Internetiühenduse kiirus - Kui interneti kiirus on aeglane, siis võib ülekande kvaliteet olla madalam
  2. Otseülekande edastamise kvaliteedist

Lineaarkanalid:

  1. Erinevused SD ja HD kanalites
  2. Internetiühenduse kiirus - Kui interneti kiirus on aeglane, siis võib videote kvaliteet olla madalam

Kui alustan filmi või sarja vaatamist telefonist, siis kas mul on võimalik jätkata vaatamist samast kohast mõnest teisest seadmest?

Jah, see võimalus on olemas, kui olete sisse logitud sama kontoga.

Kas ma saan vaadata varem toimunud ülekandeid?

Jah, järele saab vaadata enamik sisust. Ülekannete vaatamiseks vajuta "TV", vali sobiv saade ja aeg ning naudi elamust. Kui saatele vajutades ei ilmu järelvaatamist, siis see saade või sari ei ole kahjuks järelvaadatav.

VEATEATED
Vaata enimlevinud veateadete tähendusi siit: https://abi.go3.tv/article/veateade/