Vajad abi?

Lepingu ajutine peatamine

Mida tasub teada lepingu ajutise peatamise kohta?

Kui lähete mõneks ajaks välismaale või ei kasuta oma numbrit mingil muul põhjusel, siis on mõistlik leping peatada ja sellega oma number säilitada. 

Oluline teada:
  • Kui leping on peatatud, ei pea Sa maksma kuutasu.
  • Kui numbril on aktiivne seadmekindlustus, siis lepingu peatamise korral see katkeb ning seadmekindlustust uuesti aktiveerida enam ei saa.
  • Kui numbril on aktiivne Mobiil-ID teenus, siis saab numbrit peatada ainult Tele2 esinduses.
  • Kampaania ajal saadud soodustus peatamise võrra ei pikene.
  • Lepingut saab peatada maksimaalselt 12 kuuks.
  • Tähtajatut liitumislepingut saab peatada piiramatu arv kordi, kuid kahe peatamise vahele peaks jääma vähemalt 2 kuud.

Kuidas lepingut peatada?

Lepingut saab peatada Tele2 iseteeninduses „Numbrite ülevaade“ menüüst „SIM toimingud", "Peata ajutiselt teenus".

1.png

Loomulikult aitab Sind vajadusel ka meie klienditeenindus esindustes, e-maili teel (info@tele2.ee) või infotelefonile helistades (6 866 866). 

Lepingu taasavamine

Leping taasavatakse automaatselt kuupäeval, mil lepingu peatamine lõpeb. Soovi korral saab lepingu taasavada varem iseteeninduses või võttes ühendust meie klienditeenindusega.