Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Mõistlik hind ja piiramatud paketid tõid Tele2-le 11 000 uut klienti
18.07.2023


Tele2 Eesti kliendibaas kasvas aastaga enam kui 11 000 kliendi võrra. Mõistlik hind ja uued paketid suurendasid jõudsalt ka lõpptarbija teenuste tulu, selgus ettevõtte teise kvartali majandustulemustest.

Kui 2022. aasta teises kvartalis oli Tele2 Eestil enam kui 467 000 klienti ehk sõpra, siis tänavu samas kvartalis ulatus kliendibaas 478 000 kliendini. „Niivõrd suur aastane kasv näitab, et oleme võitnud uute ja säilitanud ka varasemate klientide usalduse. Selle taga on järjepidev töö mõistlike hindade hoidmiseks ajal, mil enamik igapäevastest kulutustest inimeste jaoks kasvavad,” ütles ettevõtte finantsjuht Kristina Penu.

Kliendibaasi kasvu toetasid teises kvartalis ka Tele2 uued turvalised mobiilipaketid, mis pakuvad erinevaid lisateenuseid ning piiramatut kõne- ja internetimahtu. Penu sõnul võeti uued paketid hästi vastu ja see tõi kaasa lausa 7-protsendilise lõpptarbija käibe kasvu. „Proovime pidevalt oma toodete ja teenuste kvaliteeti veelgi paremale tasemele viia. Meie investeeringute maht Eesti äri arendamisse oli esimesel poolaastal ligi 11 miljonit eurot. Sellest suurema osa moodustas panus 5G võrgu arendusse, mis tagab parema töökindluse, efektiivsuse ja seega kliendile ka parima hinna ning kogemuse. Nüüdseks oleme 5G leviga katnud juba üle poole Eestist ja töö selles osas jätkub hoogsalt. Mais avasime Lagedil ka Eesti esimese millimeetrisageduste tugijaama, kus saavutasime hiljutise testi käigus rekordilise andmesidekiiruse 3,6 Gbit/s,” lisas ta.

Tele2 Eesti tegevjuht Margus Nõlvak rõhutas, et praegusel ajal vajavad Eesti inimesed, et ettevõtted neist veelgi enam hooliksid ja mõistliku hinnaga kvaliteetseid teenuseid pakuksid. “Telekomiettevõtetel on niivõrd suur kliendibaas, mistõttu omame väga olulist sotsiaalset vastutust ja peaksime ka raskel ajal õiglast teenust pakkuma. Meie majandustulemused kinnitavad, et klientide vajadustega kaasas käiv teenus ning korduvalt telekomide seas parimaks tunnistatud klienditeenindus on kombinatsioon, mida märgatakse ja väärtustatakse. Klientide rahulolu kinnitas ka aprillis avaldatud Kantar Emori suurimate teenindusettevõtete uuring, mille kohaselt olime kolmandat aastat enim soovitatud telekommunikatsiooni ettevõte Eestis,” kommenteeris ta.

Nõlvak ütles kokkuvõtteks, et Tele2 jätkab pingutusi kliendibaasi kasvu ning just klientide vajadusi arvestavate teenuste ning toodete valiku nimel. Üks ettevõtte eesmärk on ka 5G arendustega jätkamine, et Tele2 kiire internet jõuaks lähiaastatel kõigi Eestimaa inimesteni.

  2023 II kvartal 2022 II kvartal Kasv (%)
Kliendibaas 478 188 467 130 2%
Lõpptarbijate teenuste tulu (EuSR) €15,26 mln €14,33 mln 7%
Kasum (EBITDA) € 6,5 mln € 6,3 mln 3%