UUDISED
Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!
Tele2 Eesti teise kvartali lõpptarbija müügitulu kasvas 2020. aasta sama perioodiga võrreldes 15%, ulatudes kokku 13,3 miljoni euroni. EBITDAal ehk kasum enne kulumit suurenes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 15%, ulatudes tänavu teises kvartalis 4,2 miljoni euroni.
Lisaks sideteenustele on ettevõte stabiilselt kasvamas internetilahenduste pakkujana – ainuüksi teises kvartalis kasvatati äri- ja erakliendi internetilahenduste turuosa 3% võrra. „Eesti tarbijad on ajaloolistel põhjustel harjunud maksma interneti eest rohkem kui naaberriikide elanikud – Tele2 Eesti strateegiline eesmärk on luua internetilahenduste turul tarbijale positiivset konkurentsi ning pakkuda hea katvusega piiramatuid internetipakette turu odavaimate hindadega,“ kommenteeris siinset turgu Tele2 Eesti tegevjuht Chris Robbins.
Tema sõnul arvestab ettevõte juba praegu võrkude planeerimisel tõsiasjaga, et andmemahu kasutus kasvab järgmise 5–7 aastaga arvestatavalt. “Senine elukorraldus ning töötamise dünaamika on paljuski muutunud – üha enam tehakse tööd suvilas asuvatest kodukontoritest, ning õpitakse e-kooli vahendusel. Ainuüksi teises kvartalis nägime maapiirkondades andmesidekasutuse mahu ligi 50 protsendilist tõusu. Oleme valmis pakkuma inimestele nende vajadustele sobivaid lahendusi turu mõistlikemate hindadega,” lisas Robbins.
Suure kiirusega püsiühenduse viimisel tarbijateni teeb operaator koostööd Enefit Connectiga, kelle valguskaablil põhinevale võrgule pakub Tele2 liitumisvõimalust enam kui 28 130 aadressil Eestis.
Kasvasid ka operaatori võrgus tehtud kõnede mahud – teises kvartalis tehti Tele2 Eesti võrgus üle 83 miljoni telefonikõne ning operaator tõi esimesena Eestis turule regioonipõhised piiramatud kõnepaketid Venemaale ja Skandinaaviasse. „Oleme saanud tagasisidet, et kliendid hindavad kõrgelt meie mõistliku hinnaga piiramatuid pakette, mis on oma hinnastamiselt selged ning ilma siduvate tähtajaliste lepinguteta. Näen, et see on Eestis endiselt tõsine probleem – mõned sideettevõtted seovad oma kliente mitmeaastastesse tähtajalistesse lepingutesse, mis mujal maailmas on ammu iganenud turupraktika. Eesti tarbija jaoks on see kahjuks endiselt normaalsus, mis tõstab tema jaoks varjatult ka lõppteenuse hinda,“ tõdes Robbins.
Robbinsi sõnul muutuvad äritulemuste kõrval järjest olulisemaks ka brändi- ja klientide emotsionaalse rahuloluga seotud mõõdikud. Tele2 on Kantar Emori poolt läbiviidud uuringu kohaselt kõige enam soovitatud sideoperaator Eestis – viimase aasta jooksul on ettevõte
kasvatanud oma soovitusindeksit 19 punkti, mis on parim tulemus telekomisektoris ning kolme parima tulemuse seas kõigi Eesti ettevõtete võrdluses. „Edu kuulub neile ettevõtetele, kes oskavad oma klientide kasvavate ootuste ja kvaliteedistandarditega ennetavalt toime tulla, pakkudes lisaks kõrge kvaliteediga teenusele ka inimlikku ning kliendi eripära arvestavat klienditeenindust. Meie kliendid ei ole meie jaoks pelgalt telefoninumber, vaid mõtleme neist kui sõpradest – hoiame nendega regulaarselt ühendust, et olla kursis nende murede ning rõõmudega,“ lisas Robbins.