1. Üldsätted
1.1. Käesolevad teenuse kasutamise tingimused (edaspidi Tingimused) sätestavad Tele2 Eesti ASi (edaspidi Tele2) nutiluku teenuse kasutamise põhimõtted füüsilisest ja juriidilisest isikust klientidele (edaspidi Klient).
1.2. Tele2 vahendab BLE Locking OÜ poolt pakutavat teenust, mis võimaldab Kliendil juhtida oma elektrilisi läbipääse (uks, värav, garaaži uks) digitaalselt kasutades nn digivõtmeid mobiilirakenduses (edaspidi Teenus).
1.3. Teenuse tellinud klient saab kasutada Teenust vastavalt BLE Locking teenuse kasutamise kirjeldusele ja tingimustele, mis on kättesaadavad aadressil https://www.blelocking.com/
1.4. Nutilukkude pakettide hinnad ning muud tasumääradega seotud tingimused on avaldatud Tele2 hinnakirjast. Teenuste täpsemad tingimused leiab teenuste pakettide tingimustes, mis on kättesaadavad Tele2 kodulehel.
1.5. Tele2-l on õigus ühepoolselt muuta Tingimusi teavitades sellest Klienti Tele2 kodulehel vähemalt 1 kuu ette.
1.6. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Teenuse kasutamist ka Tele2 teenuse kasutamise üldtingimused, Tele2 privaatsuspoliitika, Tele2 järelmaksutingimused ning Teenusepakkuja BLE Locking OÜ teenuse osutamise tingimused ja valitud teenuspaketi tingimused.
2. Koostööpartnerid ning nende vastutusalad
2.1. Tele2 kasutab teenuse osutamiseks koostööpartnereid, kes on lepingu täitmisel ka andmetöötlejad.
2.1.1. BLE Locking OÜ: vastutav andmetöötleja, nutilukustuse lahenduse tarkvara haldaja ja digitaalsete võtmete tootja. Vastutab lukumoodulite, võtmete genereerimise, lahenduse turvalisuse ja toimimise eest.
2.1.2. Luku-Expert AS: volitatud andmetöötleja, füüsilise lahenduse paigaldaja ning hoolduse teostaja (füüsiliste murede korral).
3. Poolte õigused ja kohustused
3.1. Klient vastutab oma ukse, selle lukustamise ja luku digivõtme turvalisuse (sh. salajas hoidmise ja kolmandate isikutega jagamise) eest.
3.2. Klient vastutab oma mobiiltelefoni korrasoleku ja toimimise eest teenuse kasutamiseks.
3.3. Klient vastutab ja kannab vajalikud kulud seoses alternatiivse ukse avamise viisi korral (näiteks füüsilise võtme või lukuabi teenuse kaudu).
3.4. Klient vastutab oma BLE Locking konto loomise ja registreerimise eest aadressil www.blelocking.com/tele2 enne lahenduse paigaldust, ning mobiilirakenduse installimise eest oma mobiiltelefoni.
3.5. Tele2 ei garanteeri ega vastuta kliendile vahendatava Teenuse toimimise eest. Tele2 vahendab Teenust vastavalt BLE Locking teenuste tingimustele, kusjuures BLE Locking OÜ’il on õigus teenuse sisu muuta. Muudatustest teavitatakse klienti vastavalt BLE Locking kodulehel oleva teenuse osutamise tingimustele.
3.6. Tele2 ei vastuta lahenduse ega teenuse puuduste eest, mis on tekkinud teenuse otstarbele või nõuetele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.
3.7. Tele2 ei vastuta ühelgi juhul Kliendile põhjustatud kaudsete kahjude eest.
3.8. Tele2 on õigus lõpetada Teenuse vahendamine ja öelda teenusleping üles, teatades kliendile sellest vähemalt 30 päeva ette.
3.9. Tele2 ei vastuta Teenuse katkestuste ega muudatuste eest, kui see on tingitud BLE Locking tegevusest.
4. Arveldus
4.1. Klient tasub tellitud Teenuse eest tasu vastavalt Tele2 poolt esitatavale arvele. Teenuse eest on võimalik tasuda kolmel viisil:
4.1.1. Ühes osas peale lepingu sõlmimist ja enne teenuse lahenduse füüsilist paigaldamist.
4.1.2. Kahes osas - ettemaks 20% ulatuses teenuse kogumaksumusest peale lepingu sõlmimist ja enne teenuse lahenduse füüsilist paigaldamist; ning ülejäänud maksumus peale teenuse lahenduse füüsilist paigaldamist.
4.1.3. Järelmaksuga vastavalt Tele2 järelmaksu tingimustele, mis on kättesaadavad Tele2 kodulehel.
4.2. Iga teenuse lahenduse pakett sisaldab endas 20 digitaalset võtit. Iga järgnev genereeritav võti edastatakse Kliendile lisatasu eest vastavalt Hinnakirjas toodud tasule. Lisavõtmete tasu kajastub järgmise kuu arvel.
5. Lepingust taganemine
5.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Tele2 (k.a. koostööpartnerid) poolset täitmist (enne luku füüsilist paigaldamist) lepingust taganeda, siis kohustub Klient sellest koheselt Tele2-le teatama.
5.2. Tele2 tagastab taganemisel Kliendile kõik lepingu alusel tasutu (v.a. täiendavad kulud, mis erinevad tavapärastest kättetoimetamise kuludest), kasutades sama makseviisi mida Klient kasutas makse tegemiseks, viivitamatult või hiljemalt 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise avalduse kättesaamisest.
6. Kliendi kinnitused
6.1. Klient kinnitab, et annab Tele2-le nõusoleku alustada teenuse osutamisega või soorituse tegemisega peale lepingu sõlmimist.
6.2. Klient kinnitab, et ta sõlmib sidevahendi abil lepingu, mille esemeks on teenuse osutamine või muu kestva soorituse tegemine ning alates hetkest, mil Tele2 on lepingust tulenevad kohustused täielikult täitnud ning teenuse osutamine või muu soorituse tegemine on alanud tarbija sõnaselgel eelneval nõusolekul ning kinnitusel, kaotab ta oma taganemisõiguse.
7. Pretensioonide esitamise kord
Pretensioonide lahendamisel lähtub Tele2 Pretensioonide esitamise korrast, mis on kättesaadav Tele2 kodulehel.