52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

Nutikas lukustus

Teeme Sinu kodu-, kontori-, garaažiuksed ja kõik väravad nutikaks, turvaliseks ja mugavalt hallatavaks. Digitaalseid võtmeid saad turvaliselt kasutada mobiiliäpi kaudu.

Turvaline

Digitaalsed võtmed on tipptasemel turvalisusega. Nad asuvad ainult kasutaja mobiilis ja võtit ei saa jagada ega kopeerida teise telefoni. Võtmete lillepoti alla peitmise võid ära unustada.

Mugav

Vanaaegsete võtmetega sahmimise võid ära unustada. Piisab telefonis ühest nupuvajutusest ja uks avaneb. Kui oled kodust ära, saad personaalset võtit ka kaugelt teistele jagada.  

Lihtne

Erinevate võtmete haldamine pole kunagi varem olnud nii lihtne. Ühest kohast saad kiire ülevaate kõikide läbipääsude kohta ja veebiäpist näed kasutajatepõhist avamisajalugu.

Usaldusväärne

Sinu võtmed asuvad ainult Sinu mobiilis ja neid ei ole kellelgi teisel. Lukud ei vaja töötamiseks internetti. Ava uksi kasvõi sügaval keldris või metsas. Kui elekter läheb ära, saad ukse alati tavalise võtmega avada.

Kuidas see kõik töötab?

Digitaalne võti on nagu päris võti, ainult et ta asub Sinu telefonis, BLE Lockingu äpis. Seega pole võti füüsiline, vaid virtuaalne. Tele2 poolt vahendatav lahendus töötab üle Bluetoothi. Kui jõuad ukse lähedale, vajuta äpist nuppu ja uks avaneb! Lahenduse töötamiseks paigaldab LukuExpert Sinu uksele spetsiaalse mooduli, mis ukse avab. See tähendab, et ukse lähedal peab olema ka elektriühendus, mis vajadusel sinna tekitatakse. 

Lahenduse hinnad algavad 300 € (järelmaksu võimalus) ja sõltuvad ...

  • Olemasoleva ukseluku või värava tüübist
  • Paigalduse keerukusest

Liitumine on imelihtne!

1. Anna enda huvist ankeedi teel märku.

2. Võtame Sinuga ühendust, et täpsustada soove, vajadusi ja võimalusi.

3. Pärast lahenduses kokku leppimist tulevad külla tehnikud, kes paigaldavad vajaliku mooduli.

4. Lae alla äpp ja saadki kasutama hakata!

KKK

Mis äppi on ukse avamiseks vaja?

Ukse avamiseks tuleb telefoni alla laadida BLE Lockingu äpp. Android äpi leiad siit. iOS ehk Apple'i telefonidele sobiva äpi siit.

Kas füüsilise võtmega ukse avamise võimalus jääb alles?

Jah! Alati saad ukse lahti teha ka olemasoleva võtmega. Digitaalne võti on mugav lisavõimalus ukse avamiseks. 

Mida tähendab BLE?

BLE on lühend standardist ja tähendab Bluetooth Low Energy. See on Bluetooth, ehk „sinihamba“ juhtmevaba ühenduse standardi edasiarendus, mis võimaldab madala voolutarbega turvalist suhtlust pilveteenuste ja mobiilseadmetega erinevate lõpptarbija seadmete poolt.

Kas digitaalsed võtmed on turvalised?

BLE Locking kõige madalama turvataseme võtmed on turvalisemad kui tavaline füüsiline võti, RFID kaart või mõni muu laialt kasutusel olev elektrooniline vahend. BLE Locking võtmed asuvad ainult kasutaja mobiilis ja töötavad ainult antud mobiilis. Võtit ei saa jagada teistele ega kopeerida teise mobiiltelefoni. Sellisel juhul lakkab võti töötamast. BLE Locking võimaldab ka väga kõrge turvatasemega võtmeid, mis on panganduse taseme turvalisusega.

Mis juhtub kui elekter ära kaob?

Iga elektrilukk vajab töötamiseks elektrit. Elektrikatkestuse kaitseks on võimalik elektrilukk ja BLE Locking moodul varustada akuga, mis tagab luku töö ka elektrikatkestuse ajal.

Mis juhtub kui minu mobiiltelefon kaob või selle aku tühjaks saab?

Need olukorrad on võrreldavad tavalise võtme unustamise või kaotamisega. Samas saad tänu digitaalsele võtmele nendest olukordadest palju lihtsamalt välja.

1) Aku tühjaks saamine on võrreldav koduvõtme ununemisega näiteks töö juurde. Digivõtme lahenduse puhul saad paluda naabrilt laadijat või küsida naabri telefoni, et sinna ukse avamiseks ajutiselt uus võti genereerida. Kui koduuks lahti, saad BLE Lockingu äpi ja võtme naabri telefonist kustutada.

2) Mobiiltelefoni kadumine on võrreldav tavalise füüsilise võtme kadumisega. Ka siin on telefonis asuval digitaalsel võtmel oluliselt odavamad ja lihtsamad võimalused soovitud olukorra lahendamiseks. Esmalt on võimalik koheselt iga ettejuhtuva arvuti kaudu BLE Locking portaali kaudu oma telefonis asuvad võtmed kustutada. Uue telefoniga saad hõlpsasti uued võtmed selle telefoni jaoks genereerida. Uute digivõtmete genereerimine on kordades odavam kui tavaliste füüsiliste võtmete tegemine. Kui standard digivõti maksab umbes 2 €, siis uue kõige lihtsama tavavõtme tegemine maksab vahemikus 4-20 €. Kallimad ulatuvad 80 € või enamani. Sinna lisandub ka pikk ooteaeg.

Kas BLE Locking moodul/lukk vajab internetti?

Ei. BLE Locking moodul ei vaja toimimiseks internetti. Internetti on vaja ainult mobiiltelefonis selleks, et alla laadida BLE Locking äpp, ennast kasutajaks registreerida ning võtmed telefoni vastu võtta. Sellest hetkest kui võtmed on telefoni saabunud ei ole internetti vaja ka telefonis, ehk siis lukk võib asuda ka sügaval maa all ja mobiiltelefon saab endiselt lukuga Bluetoothi kaudu suhelda.

Kas mul on ülevaade võtmete kasutusest?

BLE Locking salvestab oma süsteemis iga võtme genereerimise, selle kasutamise ja ka kustutamise. Kogu logi salvestatakse krüpteeritud andmehoidlasse ja nendele andmetele on ligipääs ainult BLE Locking mooduli ehk luku omanikul.

Samuti on omanikule nähtavad kõik hetkel väljastatud digivõtmed. Igal ajal on teada, kes kuhu ja mis tingimustel ligi saab. Samuti on neid õigusi võimalik igal ajal tühistada ja uusi ligipääsuõigusi väljastada.

Kui mitu kasutajat ma saan ühe luku kohta lisada?

Iga luku kohta võib olla tuhandeid kasutajaid ja igas mobiilis võib olla tuhandeid lukke. Kasutajate lisamine on lihtne ja seda saab teha BLE Lockingu äpi kaudu.

Kas on võimalik anda ka ühekordseid ja ajaliselt limiteeritud läbipääsuõigusi?

Jah. Lisaks piiramatu kasutusõigusega võtmetele, võimaldab BLE Locking väljastada võtmeid, mis on mõeldud kasutamiseks ühekordselt või mitmekordselt ja konkreetsetel kuupäevadel ja kellaaegadel.

Mille poolest erineb BLE Locking teistest digivõtme lahendustest?

Enamus hetkel saadaolevatest lahendustest on piiratud kasutuse võimalustega. Näiteks on need seotud ühe konkreetse luku või kasutajate arvuga või on nende kasutamine võimalik ainult ühe ettevõtte osas ja selle administraatori kaudu (kontorites kasutatavad RFID süsteemid ning kortermajade elektrilised trepikodade lukustused).

BLE Locking erineb ülaltoodud lahendustest selle poolest, et töötab kõikide erinevate elektriliste lukkudega. Uste omanikud ühendavad BLE Locking mooduli oma kontori-, kodu-, kortermaja-, garaažiukse või autoväravaga. Kasutajad laevad alla BLE Locking äpi ja peale seda, olenemata sellest, kes on lukuga ühendatud BLE mooduli omanik, saavad kõik turvaliselt omavahel digivõtmeid jagada. Paralleelselt jääb tööle ka olemasolev lahendus, nt füüsiline võti.

Kas kontori ja kodu jaoks peab telefonis olema kaks eraldi BLE Locking äppi?

Ei. Siin on oluline koht sellel, et kui kontorisse paigaldatud luku omanik on ettevõte ja Sinu kodu luku omanik oled ise, siis võtmed tulevad mõlemal juhul ikka ühte ja samasse mobiilirakendusse. Ehk siis ettevõte jagab Sinule õiguse kontorisse saamiseks ja Sulle genereeritakse digitaalne võti, mis saabub Sinu telefoni just nende võimaluste ja piirangutega, mida ettevõte on Sulle lubanud. Samas Sinu kodu ligipääsuõigusi saad jagada ainult Sina.

Kas ma saan ukse avamist teha ka kaugelt, näiteks kui mind kodus ei ole?

Turvalisuse huvides töötab BLE Locking iga inimese jaoks genereeritud unikaalsete võtmete kaudu ukse asukohas ja ainult üle Bluetooth sidekanali. Seetõttu peab ukse avamise ajal inimene viibima ukse vahetus läheduses, mis siseruumides on 6-12m ja välistingimustes otse vaates kuni 60m. Hetkel on võimalik, olenemata Sinu asukohast, ukse taga olevale inimesele jagada näiteks ühekordne või püsiv läbipääsu õigus. Selle peale genereeritakse ukse taga olevale inimesele unikaalne digivõti ja see saadetakse tema telefoni ning ta saab ukse avada. Läbipääsu jagamiseks peavad Sinu ja võtme saaja telefon olema internetiühendusega, et võti telefoni jõuaks.

Millised lukud ühilduvad BLE Locking lahendusega?

Kõik elektrilised lukud ja garaažiuste ning autoväravate elektriajamid, mis töötavad 12-24VDC vooluga või muud elektrilised seadmed, mis töötavad 110-230VAC vooluga.

Nutiluku teenuse kasutamise tingimused
1. Üldsätted

1.1. Käesolevad teenuse kasutamise tingimused (edaspidi Tingimused) sätestavad Tele2 Eesti ASi (edaspidi Tele2) nutiluku teenuse kasutamise põhimõtted füüsilisest ja juriidilisest isikust klientidele (edaspidi Klient).
1.2. Tele2 vahendab BLE Locking OÜ poolt pakutavat teenust, mis võimaldab Kliendil juhtida oma elektrilisi läbipääse (uks, värav, garaaži uks) digitaalselt kasutades nn digivõtmeid mobiilirakenduses (edaspidi Teenus).
1.3. Teenuse tellinud klient saab kasutada Teenust vastavalt BLE Locking teenuse kasutamise kirjeldusele ja tingimustele, mis on kättesaadavad aadressil https://www.blelocking.com/
1.4. Nutilukkude pakettide hinnad ning muud tasumääradega seotud tingimused on avaldatud Tele2 hinnakirjast. Teenuste täpsemad tingimused leiab teenuste pakettide tingimustes, mis on kättesaadavad Tele2 kodulehel.
1.5. Tele2-l on õigus ühepoolselt muuta Tingimusi teavitades sellest Klienti Tele2 kodulehel vähemalt 1 kuu ette.
1.6. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Teenuse kasutamist ka Tele2 teenuse kasutamise üldtingimused, Tele2 privaatsuspoliitika, Tele2 järelmaksutingimused ning Teenusepakkuja BLE Locking OÜ teenuse osutamise tingimused ja valitud teenuspaketi tingimused.

2. Koostööpartnerid ning nende vastutusalad

2.1. Tele2 kasutab teenuse osutamiseks koostööpartnereid, kes on lepingu täitmisel ka andmetöötlejad.
2.1.1. BLE Locking OÜ: vastutav andmetöötleja, nutilukustuse lahenduse tarkvara haldaja ja digitaalsete võtmete tootja. Vastutab lukumoodulite, võtmete genereerimise, lahenduse turvalisuse ja toimimise eest.
2.1.2. Luku-Expert AS: volitatud andmetöötleja, füüsilise lahenduse paigaldaja ning hoolduse teostaja (füüsiliste murede korral).

3. Poolte õigused ja kohustused

3.1. Klient vastutab oma ukse, selle lukustamise ja luku digivõtme turvalisuse (sh. salajas hoidmise ja kolmandate isikutega jagamise) eest.
3.2. Klient vastutab oma mobiiltelefoni korrasoleku ja toimimise eest teenuse kasutamiseks.
3.3. Klient vastutab ja kannab vajalikud kulud seoses alternatiivse ukse avamise viisi korral (näiteks füüsilise võtme või lukuabi teenuse kaudu).
3.4. Klient vastutab oma BLE Locking konto loomise ja registreerimise eest aadressil www.blelocking.com/tele2 enne lahenduse paigaldust, ning mobiilirakenduse installimise eest oma mobiiltelefoni.
3.5. Tele2 ei garanteeri ega vastuta kliendile vahendatava Teenuse toimimise eest. Tele2 vahendab Teenust vastavalt BLE Locking teenuste tingimustele, kusjuures BLE Locking OÜ’il on õigus teenuse sisu muuta. Muudatustest teavitatakse klienti vastavalt BLE Locking kodulehel oleva teenuse osutamise tingimustele.
3.6. Tele2 ei vastuta lahenduse ega teenuse puuduste eest, mis on tekkinud teenuse otstarbele või nõuetele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.
3.7. Tele2 ei vastuta ühelgi juhul Kliendile põhjustatud kaudsete kahjude eest.
3.8. Tele2 on õigus lõpetada Teenuse vahendamine ja öelda teenusleping üles, teatades kliendile sellest vähemalt 30 päeva ette.
3.9. Tele2 ei vastuta Teenuse katkestuste ega muudatuste eest, kui see on tingitud BLE Locking tegevusest.

4. Arveldus

4.1. Klient tasub tellitud Teenuse eest tasu vastavalt Tele2 poolt esitatavale arvele. Teenuse eest on võimalik tasuda kolmel viisil:
4.1.1. Ühes osas peale lepingu sõlmimist ja enne teenuse lahenduse füüsilist paigaldamist.
4.1.2. Kahes osas - ettemaks 20% ulatuses teenuse kogumaksumusest peale lepingu sõlmimist ja enne teenuse lahenduse füüsilist paigaldamist; ning ülejäänud maksumus peale teenuse lahenduse füüsilist paigaldamist.
4.1.3. Järelmaksuga vastavalt Tele2 järelmaksu tingimustele, mis on kättesaadavad Tele2 kodulehel.
4.2. Iga teenuse lahenduse pakett sisaldab endas 20 digitaalset võtit. Iga järgnev genereeritav võti edastatakse Kliendile lisatasu eest vastavalt Hinnakirjas toodud tasule. Lisavõtmete tasu kajastub järgmise kuu arvel.

5. Lepingust taganemine

5.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Tele2 (k.a. koostööpartnerid) poolset täitmist (enne luku füüsilist paigaldamist) lepingust taganeda, siis kohustub Klient sellest koheselt Tele2-le teatama.
5.2. Tele2 tagastab taganemisel Kliendile kõik lepingu alusel tasutu (v.a. täiendavad kulud, mis erinevad tavapärastest kättetoimetamise kuludest), kasutades sama makseviisi mida Klient kasutas makse tegemiseks, viivitamatult või hiljemalt 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise avalduse kättesaamisest.

6. Kliendi kinnitused

6.1. Klient kinnitab, et annab Tele2-le nõusoleku alustada teenuse osutamisega või soorituse tegemisega peale lepingu sõlmimist.
6.2. Klient kinnitab, et ta sõlmib sidevahendi abil lepingu, mille esemeks on teenuse osutamine või muu kestva soorituse tegemine ning alates hetkest, mil Tele2 on lepingust tulenevad kohustused täielikult täitnud ning teenuse osutamine või muu soorituse tegemine on alanud tarbija sõnaselgel eelneval nõusolekul ning kinnitusel, kaotab ta oma taganemisõiguse.

7. Pretensioonide esitamise kord

Pretensioonide lahendamisel lähtub Tele2 Pretensioonide esitamise korrast, mis on kättesaadav Tele2 kodulehel.