Kes on Tele2 Müügispetsialist?
Meie müügispetsialistid on meie esinduste süda! Me teeme üheskoos Eesti klienditeeninduses kannapöörde ja sul on samuti võimalus kampa lüüa. Ja me ei mõtle lihtsalt väikest pööret, vaid ikka sellist, millest räägitakse. Müügispetsialistid pakuvad teeninduskogemust, millest räägitakse naabrimehele ja mille kohta konkurendid mõtlevad, et hmmm… kuidas nad küll seda teevad?
Pärast selle klipi vaatamist saad aru, mida teeme ja miks me seda teeme.
Ootame meie sekka põhjusega mässajaid, kes armastavad inimestega suhtlemist, nende abistamist ja naudivad müügitööd. Seda kõike on võimalik teha pööraselt põnevas telekommunikatsioonimaailmas.
Meie Tele2s usume, et parim teenindus algab meie seest, meist endist. Me suhtume klientidesse kui sõpradesse ja mõtleme nii, et rõõmus tele2lane = rõõmus sõber (klient). Parim teenindaja on justkui tippspetsialist, kelle arengusse peab järjepidevalt panustama. Nii me usume ja nii me tegutseme!
Tule ja mässame üheskoos põhjusega kõige ägedama teeninduse suunas!
Meie müügispetsialistid on meie nägu! Just sina oled see, kes:
-
tervitab rõõmsalt meie sõpru (=kliente), kes on pöördunud esindusse;
-
leiab meie sõprade küsimustele ja muredele lahendused – me ei jää kinni probleemidesse, vaid otsime ka kõige keerulisemas olukorras lahendust seni, kuni leiame;
-
suudab oskuslikult kaardistada meie sõprade vajadusi ning tänu next level müügitööle pakkuda just neile parimaid lahendusi;
-
kasvatab meie kliendibaasi läbi proaktiivse müügitöö;
-
mässab põhjusega maailma parima teeninduskogemuse nimel, aga sealjuures võtab aega ka iseendale.
Tele2l on kokku 18 esindust üle Eesti. Kus täpsemalt? Tšeki siit.
Sinu tööaeg on graafikupõhine, mis jätab ka nädala sees aega hobide ja huvidega tegelemiseks. Graafik koostatakse vastavalt esinduse lahtiolekuaegadele. Oleme graafiku koostamisel paindlikud. Arvestame sinu soovipäevasid ning meie kokkuhoidev, põhjusega mässajate, tiim on valmis ka asendusteks.
Siin on piltlik näide, kuidas sinu nädala graafik võib välja näha:
-
Esmaspäev: vaba päev
-
Teisipäev: tööpäev 10:00-21:00
-
Kolmapäev: tööpäev 10:00-21:00
-
Neljapäev: tööpäev 10:00-21:00
-
Reede: vaba päev
-
Laupäev: vaba päev
-
Pühapäev: tööpäev 10:00-19:00
Iga nädal on erinev.
-
Sõbra (=kliendi) vajaduste väljaselgitamine ning sobivate Tele2e toodete ja teenuste tutvustamine nii Tele2e esinduses kui ka telefoni teel klientidega suheldes.
-
Müügieesmärkide täitmine läbi aktiivse müügiprotsessi teostamise ja parima kliendikogemuse pakkumise.
-
Sõbra (=kliendi) nõustamine igas aspektis – murekohad, kasutusõpetused, tulevikuplaanid, sobivaimad lahendused.
-
Arengukohtade märkamine Tele2e toodete ja teenuste portfoolios ning vastava sisendi edasiandmine Tele2 teistele osakondadele – sinu sõna loeb!
-
Igapäevane töö erinevate kliendiandmete, dokumentide ja andmebaasidega. Näiteks uute liitumislepingute tegemine.
-
Olla kindel, et esinduses on kõik vajalik olemas ja korras – kauba tellimine ja vastuvõtmine, inventuurid jne.
-
Esinduse igapäevane korrashoid.
Töötasu koosneb põhipalgast ja müügiboonusest. Lõplik palganumber on sinu enda kätes ehk müügiboonus sõltub sinu enda panusest ja pealehakkamisest!
Miks just Tele2?
Peale koolitusperioodi on sinu kõrval isiklik mentor, kes toetab sinu rolli sisseelamist – sa ei jää üksi!
Terve Tele2 on üks suur kokkuhoidev pere, kes tegutseb ühise eesmärgi (= maailma parima kliendikogemuse) nimel. Ükskõik, kelle poole sa ka ei pöörduks, siis ta aitab sind. Päriselt. Ja südamest.
Sul on võimalus valida vastavalt sinu harjumustele ja eelistustele sobiv toetuspakett, kas:
-
igakuine sporditoetus läbi Stebby keskkonna (33€ kuus);
-
põhjalik ja lai täiendav tervisekindlustus, mis katab näiteks eriarsti vastuvõtud ning hambaravi;
-
50-50 versioon mõlemast.
Lisaks toetame külastusi psühholoogi vastuvõtule, teeme koostööd MinuDoc keskkonnaga ning meil on oma sisecoach, kes toetab sind erinevate küsimustega.
Graafikupõhine töö tekitab vabu puhkehetki ka keset nädalat või hoopiski nädala alguses – nii saad sättida enda tegemisi ja toimetusi erinevatele ajahetkedele.
Tele2s on lubatud ka eksida, aga hästi oluline on see, et me oma vigadest ka õpiks. Tšeki lugu ühest meie apsakast siit.
Käivitasime ettevõttesisese, 6-kuulise kooskasvamise teekonna - Teenindusliiga arenguprogrammi. See toob kokku meie Tele2 põhjusega mässajad, kellel on ühine eesmärk – saada parimaks versiooniks iseendast, et seeläbi pakkuda parimat teeninduskogemust Eestis. Lubame, et meiega koos kasvad teeninduse tipuks! See pole lihtsalt koht, kus õpetame, kuidas olla viisakas ja öelda tere, vaid see on vägev kooskasvamise teekond, mis on elumuutev. Koos sellega õpid ennast ja enda emotsioone paremini tundma ja nendega toime tulema, läbi mille kasvad ka inimesena.
Kui aga sind huvitab mõni uus roll hoopis mõnes muus osakonnas, siis ka sellele saame anda hoogu juurde. Meie esinduse tiimidest on liigutud näiteks tehnoloogia osakonda, teenindusvõluriks, ärikliendi müügispetsialistiks ja tiimijuhiks. Kõik oleneb sinust ja sinu ambitsioonidest!
Kokkuleppel oma otsese juhiga saad puhata just siis, kui sina seda päriselt ja kõige enam vajad. Meil ei ole määratud erinevad lisapuhkepäevad, mil töötaja saab vaba aega paluda. Me kõik oleme erinevad ja võime vajada vaba aega erinevalt. Seetõttu on meie jaoks tähtis, et saaksid puhata siis, kui sina seda päriselt vajad. Piiramatut puhkust on kasutanud tänaseks enam kui 35 esinduse töötajat.
Muidugi. Ja tasuta.