52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Eesti mehed saavad teeninduses rohkem tähelepanu kui naised
04.02.2020

Uuringufirmade Inspired UM ja Norstat läbiviidud teeninduse uuringust selgub, et 78% eestimaalastest peab kohalikku klienditeeninduse taset heaks või isegi väga heaks. Teeninduse suhtes on kriitilisemad ennekõike nooremad inimesed.

Tele2 personali- ja klienditeenindusdirektori Sirli Seliovi sõnul väärtustatakse teeninduses viisakust, asjatundlikkust, kiirust, probleemide mõistmist ja nende sujuvat lahendamist. „Need on kiiduväärt teeninduse alused ja rõõm on näha, et eestimaalased kogevad üha rohkem head teenindust. Selleks, et muuta head teenindust suurepäraseks, on vaja astuda samm personaalsema lähenemise poole ja pakkuda klientidele positiivseid üllatusi,“ tõdes Seliov uuringu tulemusi kommenteerides.

Seliovi hinnangul on huvitav fakt see, et mehed tundsid keskmisest enam, et nad saavad teeninduses piisavalt komplimente. Uuringust tuli välja, et nooremad inimesed nõuavad klienditeeninduselt rohkem kui vanemad. Kehva teenindusena toodi välja peamiselt solvavat ja ebaviisakat käitumist. Samuti hinnati negatiivseks pealetükkivust, ebakompetentsust oma teenuse ja toote osas ning seda, kui teenindaja on tööpostilt kadunud.

Uuringu käigus küsiti inimeste käest, kuidas nad tahaksid klienditeenindajatega suhelda. „59% vastanutest sõnas, et eelistavad suhelda klienditeenindajaga näost näkku, 16% valiks meili teel suhtluse ja 9% esimene valik oleks telefonikõne. Just mehed, vanemaealised ja väljaspool Tallinna elavad inimesed eelistavad näost näkku suhtlust,“ selgitas Seliov, kelle sõnul telliti uuring eelkõige selleks, et saada inimeste tagasisidet Eesti teeninduse üldisele tasemele. „Kuna Tele2 üks lähiaastate olulisimaid eesmärke saada Eesti parima klienditeenindusega ettevõtteks, on meie jaoks oluline saada inimeste tagasisidet Eesti teeninduse kohta,“ lausus Seliov.

Inspired UM ja Norstat viisid Tele2 tellitud uuringu läbi 2019. aasta detsembris 1000 eestimaalase seas.