Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Tele2 blogi
Suvine puhkuste aeg tähendab paljudele ettevõtetele hõredamaid töögraafikuid ja paindlikumaid päevi – kuidas aga tegutseda nii, et ei peaks oma äri suvepuhkusele panema ning kliendi jaoks siiski olemas olla? Lahendust pakub Tele2 mobiilne kõnehaldusteenus.
Mobiilne kõnehaldusteenus on asendamatu abimees neile ettevõtetele, kelle jaoks on iga kõne oluline. Üheks heaks näiteks on Ränilinna perearstikeskus, kes hakkas aasta tagasi Tele2 kõnehalduse lahendust kasutama. Lisaks heale ülevaatele kõnedest on teenus pakkunud mugavust ja paindlikkust ka keskuse töötajatele.
„Kõige suurem kasu on meil veebitelefonist,“ sõnab Ränilinna perearstikeskuse perearst Anneli Rätsep. “Varem oli perearstikeskusel kaks numbrit: lauatelefoni- ja mobiilinumber, kuhu patsiendid said helistada. Kõnedele vastamise eest vastutas üks inimene ning vahetut ülevaadet teistel polnud.”
Nüüd on patsientidele mõeldud üks mobiilinumber, millele saavad kõik vastata. See tähendab, et kui samal ajal tuleb perearstikeskusesse kaks kõne korraga ning üks õde on hõivatud, saab teine kõne vastu võtta. “Meil on ka hea ülevaade, missugustele kõnedele on vastatud ja millistele mitte ning ka kõnede edasi suunamine on lihtsam. Kõik on arvutis ja ühel pildil,“ selgitab Rätsep.
Kui parasjagu telefonitsi patsientidega suhelda ei saa, võimaldab lahendus nii perearstidel kui ka -õdedel sisse lugeda personaalsed häälsõnumid, mida saab vastavalt olukorrale igal ajal muuta. “Anname inimestele teada, et neid on kuuldud ja et me teame, et nad on helistanud,“ sõnab Rätsep.
Lisaks võimaldab lahendus tööaja seadistamist telefonis. „Selle suur pluss on, et saame kõnede vastuvõtmise lõpetada tund aega enne tööpäeva lõppu. Siis jõuame lõpule viia kõik pooleliolevad tegemised ja õdedele jääb tööpäeva lõppu tunniajane päeva kokkuvõtmise aeg. See ei vähenda meie kättesaadavust – selleks ajaks jätame helistajatele sõnumi, et nüüd saab pöörduda e-perearstikeskusesse e-visiidile. Inimesed abita ei jää,“ toonitab Rätsep.
Hea abimees kodukontoris ja välismaal
Kõnehaldusteenus võimaldab teha kaugtööd ka välismaal olles. Rätsep meenutab üht olukorda, kus pereõde töötas nädal aega Soomest. „Veebitelefon toimis ka seal. Ta sai tegeleda patsiendi e-visiitidega ja see oli suur pluss.“ Rätsepa sõnul on paindlikum töögraafik ja vabadus asukoha valikul suureks toeks ka meditsiinitöötajate läbipõlemise ennetamisel.
Koroonapandeemia kõrghooajal, kui meditsiinitöötajad tegid väga palju ületunde, võimaldas kõnelahendus ka kriisiolukorras oluliselt suuremat paindlikkust. „Sa võisid minna koju, teha ära õhtusöögi ja vastata veel mõningatele pöördumistele või pikendada retsepte,“ meenutab Rätsep.
Rätsepa sõnul on veebitelefoni kasutamine muutnud oluliselt mugavamaks ka pereõdede igapäevatöö. Tänu sellele, et veebitelefoni saab kasutada juhtmevabade kõrvaklappidega, on pereõel võimalik minna juba kõne ajal arsti juurde täiendavaid küsimusi küsima. Lisaks on pereõdedel käed vabad ning patsienti kuulates saavad nad teha sissekandeid, tellida analüüsi või retsepti nii, et kael ei jää telefonitoru kõrva ääres hoidmisest kangeks.
Perearst julgustab ka teisi ettevõtteid sarnast lahendust kasutama: „Kui kõnesid võtab vastu mitu inimest, on see igal juhul mõistlik lahendus.” Uue süsteemi seadistamine ning töös hoidmine on tänu Tele2 klienditoe panusele väga lihtne. „Meil on kontaktisik, kes on meid alati aidanud. Kui uuele süsteemile üle läksime, tuldi kiiresti kohale ja kogu meeskonnale tehti koolitus,“ kirjeldab Rätsep.
Taskukohane ka väikeettevõtetele
Tele2 kõnehaldusteenuse üks suurim eelis on kindlasti hind. „Meil on taskukohase hinnaga väga hea teenus. Teenus on kuutasu põhine, mille sees on kõik vajalikud funktsioonid olemas,” selgitab Tele2 ärikliendi lisaväärtusteenuste valdkonnajuht Keiu Sonn.
Selleks, et paremini aru saada kõnehaldusteenuse pakutavatest võimalustest ja proovida, kuidas oma igapäeva tööd efektiivsemaks muuta, pakub Tele2 ettevõtetele tasuta prooviperioodi. “Lisaks pakume piiramatult kõnesid ja sõnumeid – eraldi kõnede hinnastamist ei ole,“ sõnab Sonn.
Kõnehaldusteenus on kaasaegne, turvaline ning mugavalt mobiilne. Mistõttu on lahendus heaks alternatiiviks neile, kes lauatelefoni enam ei kasuta või soovivad sellest loobuda.
Lahendus on personaalne, kergesti hallatav ja lihtsalt üles ehitatud. Tele2 pakub lahendusega tasuta personaalselt teenuse tuge, aidates teha kõik vajalikud seadistused ja leida parimad lahendused ettevõtte vajadustest lähtuvalt.
Tele2 Piiramatu Äri Mobiilis lahendus muudab ettevõtte töökorralduse paindlikumaks ja efektiivsemaks, pakkudes järgmisi võimalusi:
- Nutikas kõnede jagamine töötajate vahel, mis võimaldab teenindada mitut klienti korraga, et ükski kliendikontakt ei läheks kaotsi.
- Automaatne kõnesalvestusteenus, mis aitab analüüsida klienditeenindust ja tõsta kliendirahulolu.
- Ettevõtte üldnumber, mis ühendab nii kõikide töötajate sissetulevad kui ka väljuvad kõned ühe numbri alla.
- Vastamata kõned salvestuvad kõnepostkasti ja ükski kõne ei lähe kaduma. Helistaja teade saadetakse mugavalt postkasti, mis võimaldab kiirelt reageerida.
- Personaliseeritud häälsõnumid ja tervitustekstid. End saab isikupäraselt tutvustada ja iga klienti nagu vana tuttavat tervitada. Häälsõnumid aitavad edastada infot osutatava teenuse, kampaaniate, uudiste või muu olulise kohta.
- Tööaja seadistus. Vali ise, millal vastad Sina ja millal teeb seda automaatvastaja. Kogu vajalik info jõuab kliendini ning Sinu töö- ja eraelu on tasakaalus. Nii saad peale tööpäeva keskenduda iseendale. Väljaspool tööaega seadista sobiv teavitus, et anda edasi oluline info tööaegade kohta või võimalusel e-maili teel.
- Äpp mobiiltelefonis. Mugav lahendus kõigi nende heade võimaluste haldamiseks. Rakenduse kaudu saab helistada ja kõiki lahendusega seotuid toiminguid teha. Samuti saab loobuda lauatelefonist.
- Virtuaalse häälmenüü kaudu jõuab klient võimalikult kiiresti õige spetsialistini.
Loe Piiramatu Äri Mobiilis paketi kohta lähemalt Tele2 kodulehelt.