Siit leiad mõnusat lugemist ettevõtte alustamise, kliendi hoidmise, turundamise ja muu olulise kohta!
MySushi lugu: kuidas kasutada kriisi võimalusena ja oma äri kasvatada?
MySushi on ilmselt üks neist vähestest restoranidest, kes on suutnud kriisi kiuste oma äri kasvatada. Aastaga on nad avanud üheksa uut restorani ja tänaseks on neil ühtekokku 20 restorani.
Kuidas nutikate turundustegevustega alustavale brändile hoog sisse anda?
Andri-Peedo talu, Baltikumi moodsaima kitsefarmi perenaine Linda Pajo suutis koos elukaaslase Kermo Rannamäega nelja aastaga luua brändi, mille tooteid kliendid täna poeriiulilt ise otsimas käivad. Kuidas nad seda tegid ja mida alustava ettevõtjana neilt õppida?
360 KRAADI lugu: ettevõtlus nõuab palju, ent annab veel rohkem tagasi
Ettevõtlus nõuab palju, ent annab veel rohkem tagasi, leiab 360 KRAADI partner Taavi Puuorg. Ehkki töö on tema jaoks hobi – ning vastupidi –, teab Puuorg omast kogemusest, mida peaks alustav ettevõtja enda heaolu nimel meeles pidama.
Distantsitöö on nii mõnegi juhi jaoks suureks väljakutseks. Kuidas oma meeskonna motivatsiooni ja tulemusi distantsijuhtimise abil hoida? Siin paar olulist nõuannet, kuidas kriisist tugevama meeskonnana väljuda.
Kuidas kaks tudengit maale kolisid ja Eesti edukaima kitsefarmi rajasid
Kui Linda Pajo isa tegi talle ja tema elukaaslasele ettepaneku asuda Läti-ja Venemaa piiri läheduses asuvas Andri-Peedo talus kitsi kasvatama ja ettevõtlusega tegelema, oli nende esimene mõte, et isa on natuke segi läinud. „Mida meie, linnainimesed, sellest ka teame?“ meenutas Linda Pajo oma esimest reaktsiooni.
Ettevõtlusega alustamine eeldab head äriideed, tahtejõudu ja riskivalmidust. Kuidas aga väikeettevõtjana oma äri kasvatama hakata ja väljakutsed edukalt ületada? Graafilise disaini stuudio BYNEW asjutaja ja loovjuht Ronald Uus jagab oma kogemusi.
Kuidas oma ettevõtet e-kanalites edukalt turundada?
Alustava ettevõtjana on oluline olla potentsiaalsetele klientidele nähtav ja leitav. Tänapäeval ei tähenda see, et sinu pood või esindus peab olema prominentses ja suure külastatavusega asukohas, vaid kordades olulisem on ettevõtte olemasolu ja silmatorkavus veebis.
Tankeri lugu: kuidas miinimumeelarvega maksimaalselt pildis olla?
Alustava ettevõtjana ei ole turunduse jaoks kunagi raha liiga palju. Samas on tegemist valdkonnaga, mis äri kasvule tohutult kaasa võib aidata. Kuidas väikeettevõtjana minimaalse eelarvega maksimaalselt pildis olla? Oma kogemust jagab Tankeri asutaja Jaanis Tammela.
Kas tuleb ette tuttav olukord: helistad murega klienditeenindusele ja sinu kõnele vastab robot, kes paneb sind pikaks ajaks ootele või on teisel pool toru mitte just kõige sõbralikum teenindaja?
Kuidas tulla uue tootega turule nii, et kliendid selle käest rabaksid?
Tanker tuli kuus aastat tagasi oma käsitööõlledega turule nii, et ei tehtud otseselt ei müüki ega turundust, aga kliendid rabasid piltlikult öeldes tooteid käest ära. Kuidas nad seda tegid?
Elektritakso: hirmutavast kogemusest sai alguse teekond parima klienditeeninduseni
Klienditeenindus on ettevõtte edukuse seisukohalt võtmetähtsusega, leiab Elektritakso omanik Ermo Kontson. Tema väide tugineb kaheksale pöörasele aastale taksomaailmas ja tuhandete klientidega saadud kogemustele.
Kuidas alustava ettevõttena müüginumbrid taevasse lennutada?
Kolm aastat tagasi loodud tööstusautomaatika müügi ja masinaehitusega tegelev ettevõte KEMERI on tänaseks oma kliendibaasi mitmekordselt kasvatanud. Ettevõtte müügijuht Marti Merirand jagab oma kogemusi ja nõuandeid.
Kuna paljude jaoks saab järgnevatel nädalatel kodust kontor, siis siin on mõned soovitused, kuidas uue töökorraldusega võimalikult hästi kohaneda. Et töö ikka tehtud saaks ja eraelu elatud saaks.
Kuidas oma ettevõte müügitulu aastaga 150% kasvatada?
Iga ettevõte tahab kasvada, aga sageli ei teata, kuidas seda saavutada. Tarkvaraarendusettevõte Dolm IT kasvatas möödunud aastal ekspordi toel oma müügitulu ligi 150%.
Kuidas olemasolevad kliendid ettevõtet turundama panna?
Ermo Kontson asutas kaheksa aastat tagasi taksoteenust pakkuva Elektritakso, mis on nüüdseks teenindanud pea 200 000 klienti. Ometigi mäletab ta hästi seda, kui müügi ja turundusega töötati alles esimeste klientideni jõudmise nimel.
Skype, e-mail ja Slack on küll ääretult vahvad töövahendid, aga tihti tuleb projekti õnneliku tuleviku või hea konverentsielamuse nimel kodulinnast lahkuda ja inimestega näost näkku kohtuda.
Ettevõtte esimesed eluaastad on märgilise tähtsusega – sellest võib saada alguse Sinu edulugu või hoopiski valusaim õppetund. Selleks, et kindlustada endale koht esireas, vaata üle mõningad nõuanded, mis tulevad kasuks nii alustavale, aga ka juba tegutsevale ettevõtjale.
Kuidas alustava ettevõtjana kümmet ametit korraga pidada?
Millest unistavad kirglikud õllesõbrad? Eks ikka oma õlletehasest! Tankeri looja Jaanis Tammela ja Ameerika käsitööõllede pealinnast San Diegost pärit Ryan Suske on ühe oma suure unistuse täitnud – nad on loonud Eesti ühe tuntuima käsitööõllebrändi Tanker.
Usalduse loomine on oluline, aga kui ettevõte on veel vähetuntud, tuleb enamasti klientide usalduse loomiseks kõvasti vaeva näha. Arhitektibüroo Control AB OÜ juhataja Toivo Vaher annab nõu, mil viisil väikeettevõtjana klientide usaldust võita.
Kuidas luua 30 000 kliendiga ettevõte? Autolevi näitel
Kuidas ehitada nullist üles 30 000 kasutajaga teenus, mis töötab Eestis, Lätis ja Soomes? Autolevi asutaja Tauri Kärson annab nõu, mis aitas temal eduka ettevõte luua.
Koroonakriis vähendas päeva pealt paljude ettevõtete tegutsemisvõimalusi. Osa ettevõtjaid oli sunnitud oma töö pausile panema, teine osa aga leidis võimaluse tegevuse ümber kohandamiseks. Siin nõuandeid, kuidas oma tegutsemine keerulisel ajal ümber korraldada ja mida seejuures silmas pidada.