52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Kas Samsung S24 Ultra on Tehnoloogia Tippsaavutus?
Kas Samsung S24 Ultra on Tehnoloogia Tippsaavutus?

Meie #tele2lane Hannes sai endale proovimiseks ja katsetamiseks Samsung Galaxy S24 Ultra. See on viimase peal nutitelefon, mis lubab mitte ainult kiiret ja sujuvat kasutuskogemust, vaid ka hunniku uuenduslikke funktsioone, mis peaksid iga tehnoloogia fänni südame kiiremini põksuma panema. Hannes on tänaseks uut vidinat kasutanud üle kuu aja, seega on aeg, et ta jagab oma muljeid ja kogemusi. Kas see tõesti vastab kõikidele lubadustele? Loe, mis Hannes arvab.

Majanduslanguses ellujäämiseks vaata üle oma ettevõtte püsikulud
Majanduslanguses ellujäämiseks vaata üle oma ettevõtte püsikulud

Tänases muutuvas maailmas on ettevõtetele oluline iga kulutatud euro. Samas peab kokkuhoiu arvelt säilima toote või teenuse kvaliteet. Seda, kuidas majanduslanguses paremini ellu jääda räägib pikemalt järgnevas arvamusloos Tele2 IT-teenuste juht Janek Jaago.

Mihkel Raud: Kõige olulisem asi maailmas
Mihkel Raud: Kõige olulisem asi maailmas

Käin aeg-ajalt koolides esinemas. Reeglina gümnasistidele, aga viimati sattusin Tabasalus saalitäie algkoolilaste ette. Ja läks raskeks, et mitte öelda piinlikuks. Küsisin laste käest, milline aine neile kõige vähem meeldib. „Matemaatika!“ kõlas kui ühest suust.

Ühe pere erinevad lapsed: Samsung A35 vs A15  - kumb valida?
Ühe pere erinevad lapsed: Samsung A35 vs A15 - kumb valida?

Tele2 tehnokratt Silver Tilk katsetab videos Samsungi A-seeria kahte mudelit ja annab põhjaliku ülevaate, mis on A35 ning A15 peamised sarnasused ja erinevused. 

Teeninduskultuuri puudumine peegeldab juhi suhtumist oma inimestesse
Teeninduskultuuri puudumine peegeldab juhi suhtumist oma inimestesse

Märts on hea teeninduse kuu, kuid teenindajate tunnustamine ja teeninduskultuuri arendamine on oluline ka ülejäänud 11 kuul aastas. Tele2 müügikoolitaja Veiko Reimandi sõnul on klienditeenindajad ettevõtte visiitkaardid – nendest peegeldub ettevõtte juhi suhtumine oma töötajatesse. Paraku näitab uuringufirma Norstati hiljutine uuring, et Eesti klienditeeninduse olukord on viimase kolme aasta jooksul halvenenud.

Mihkel Raud: Miks enda mobiiltelefoni SIM-kaarti turvata?
Mihkel Raud: Miks enda mobiiltelefoni SIM-kaarti turvata?

Mihkel annab nõu, miks peaks oma mobiiltelefoni SIM-kaardi turvama ja kuidas seda teha nii, et keegi seda kurjade kavatsustega kasutada ei saaks.