Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Ärikliendi müügispetsialist

Püsi lehel ja saad teada, kellega on tegu.

Kes on ärikliendi müügispetsialist?

Meie ärikliendi müügispetsialistid on pühendunud Tele2 äri kasvatamisele! Me panustame erinevatesse Eesti ettevõtetesse Tele2 suurepäraste teenustega, mis lihtsustavad neil oma äri juhtida ja kasvatada. Hea uudis on see, et sul on samuti võimalus kampa hüpata!

Pärast selle klipi vaatamist saad aru, mida teeme ja miks me seda teeme.

Ärikliendi müügispetsialistina saad põneva võimaluse töötada koos kiiresti arenevate ettevõtetega ja viia oma koostöö-, kuulamis- ja suhtlusoskused uutesse kõrgustesse. Igapäevaselt lood kontakte paljude tublide Eesti firmadega, kes veel ei ole kuulnud KUI vägevad lahendused Tele2l on. 

Sinu ülesandeks on välja selgitada ettevõtete vajadused ja soovid, pakkuda neile Tele2e lahendusi ja tuua nad Tele2e perre. Tööpäeva lõppedes saad päriselt tunda, et sinu töö ja panus on oluline – aitad leida Eesti ettevõtetele parimad lahendused, et nemad seeläbi oma edule veelgi enam hoogu juurde saaksid!

Tule ja mässa põhjusega üheskoos meiega edasi parimate koostöösuhete suunas!

Oota aga, kuidas mu tööpäev siis päriselt välja näeb?

Selle küsimuse vastamiseks on oluline mõista, milline on ärikliendi osakond Tele2s. Ärikliendi osakonnas on:

  • Ärikliendi müügispetsialist (SOHO)

  • Ärikliendi müügijuht (SME)


Vastavalt rollile jagunevad sinu põhiülesanded just nii:  

SOHO – ärikliendi müügispetsialistina on sinu fookus kas külmadel kõnedel, lisamüügil või ristmüügil ning müügitöö toimub valdavalt telefoni teel. SOHOs keskendud ettevõtetele, kellel on kuni 20 töötajat.

SME – ärikliendi müügijuhina on sinu eesmärgiks pakkuda suurematele ettevõtetele (kuni 100 töötajat) täislahendust (st mobiilipakettidest kuni IT-lahendusteni). Müügijuhi töö on juhtida müüki alates külmast kõnest kuni uue ärikliendi Tele2te toomiseni. Sina oled see, kes leiab võimalusi ja lepib kokku ka kliendikohtumisi – seeläbi on sul võimalus tutvuda paljude põnevate ettevõtete tegemistega.

Mõlemas rollis kuuluvad igakuiste tegevuste juurde ka kõneanalüüsid, tagasisidestamine ja aeg järjepidevaks arenguks - seda ikka selleks, et saada veelgi paremaks ning viia müügid kõrgustesse! Igakuiselt toimuvad tiimikoosolekud ning regulaarsed 1:1 vestlused otsese juhiga, sest tahame päriselt teada, kuidas sinul läheb. Peame oluliseks ettevõtteülest info liikumist ning seega leiad eest erinevatel teemadel koosolekuid või koolitusi, mis toetavad sind sinu rollis meie juures.

Millised omadused annavad mulle hoogu juurde, et olla aktiivmüügis edukas?
  • Julge ja avatud mõtlemine: oled valmis väljakutseteks ja avatud uutele ideedele ja nende katsetamisele.
  • Lai silmaring: hindad teadmisi ja kogemusi, mis aitavad müügitöös edu saavutada.
  • Hea tööeetika: oled kohusetundlik, vastutustundlik ja eesmärgile pühendunud. Kui lubad, siis päriselt teed.
  • Empaatia ja kuulamisoskus: hoolid klientidest ja kolleegidest, kuulad kohaloluga ja püüad mõista.

  • Oled ja ei ole rutiiniarmastaja – on tegevusi, mis on müügitöös päevast päeva ühtemoodi, kuid samas iga suhtlus kliendiga on omamoodi ainulaadne ja pakub võimalust loovuseks.
Sooviksin natukene rohkem detaile töö kohta.
  • Äriklientidega suhtled sa telefoni teel – mitte klassikalises mõttes, vaid kasutades meie ägedat tarkvaratelefoni (programmi).

  • Lisaks suhtled äriklientidega ka e-kirja teel – nagu kõigega Tele2s, vastavalt vajadusele!

  • Tööaeg on E-R, 9.00-17.00. Muidugi on Tele2 paindlik tööandja, mistõttu on ka sulle paindlikkus lubatud, kuid pea meeles, et ärikliendid on meile kõige paremini kättesaadavad just 9.00-17.00 vahemikus. Edu võti on edukas aja planeerimine!

  • Nädalavahetused on puhkamiseks!

  • Fookus on aktiivsel müügil: alates kõnest kuni müügiprotsessi lõpuni välja (sh pakkumiste koostamine, lepingud).

  • Tele2s on oma müügitreener: Veiko Reimand (pildil). Just Veiko juhendamise all läbid esmased müügikoolitused ja sisseelamisprogrammi abil õpid Tele2te, meie väärtuseid ja ambitsioone paremini tundma.

  • Kindlasti on sulle alguses toeks nii mentor, teised tiimiliikmed kui ka juht - saad pöörduda nende poole julgelt, kui tunned, et vajad tuge, nõu, juhiseid.

  • Mõned näited tänastest Tele2 äriklientidest: Värska Vesi, Sushi Plaza, Eesti Jalgpalli Liit.

  • Mõned näited tänastest Tele2 äriklientide poolt kasutatavatest teenustest: kõneteenused, mobiilne internet, nii juhtmevaba kui ka valguskaabliga kontorinett ning mitmed IT-teenused (näiteks digikaitse, lunavara- ja viirusetõrje, VPN teenus, küberturbe analüüs, DDoS kaitse, domeen, e-post ja koduleht). Ära üldse muretse, kui sa nende teenustega kursis ei ole – sisseelamisprogramm valmistab sind hästi ette enne päriselt tööpostile asumist!

  • Vähemalt 2x kuus toimub ka sinu kõnede analüüs koos tiimijuhiga, kes tunnustab sind hästi tehtud töö eest ning aitab sul võimalikud arengukohad üles leida ja ületada!

  • No worries, kui sa pole varasemalt telekommunikatsiooni valdkonnaga kokku puutunud ja tundub, et seda kõike on meeletult palju! Meiega õpid sa tooteid ja teenuseid tundma põhjalike koolituste abil - valmistame su pööraseks lennuks hästi ette! Lubame, et sa ei kasva mitte ainult erialaselt, vaid ka inimesena, sest meie Tele2s usume, et parem mina = parem Tele2.

Kas on ka kodukontori võimalus?

Muidugi! Ikka nii, nagu sulle endale sobib. Võid töötada kodukontorist (muide, pakume ka kodukontori toetust näiteks laua ja tooli ostuks, et saaksid mugavalt ja turvaliselt ka kodust töötada). Oluline on vaid see, et oleksid valmis aeg-ajalt oma armsa tiimiga kohtuma ka – täpsemad kokkulepped tehakse üheskoos otsese juhiga.

Selleks, et kiirendada sisseelamist, infoliikumist ja õppimist, oleme kokku leppinud, et esimestel kuudel töötame ennekõike kontoris.

Miks just Tele2?

Igakuine kindel töötasu + võimalus teenida vastavalt oma tublile tööle

Lisaks igakuisele kindlale põhitasule on sul võimalus teenida ka müügiboonust ning võtta osa vägevate auhindadega müügivõistlustest.

Põhjalik sisseelamise programm

Peale põhjalikku koolitusperioodi on sul isiklik mentor, kes toetab sinu rolli sisseelamist – sa ei jää üksi!

Ühtehoidev põhjusega mässajate seltskond

Terve Tele2 on kui üks suur kokkuhoidev pere, kus me kõik tegutseme ühise eesmärgi (= maailma parima kliendikogemuse) nimel. Ükskõik, kelle poole sa ka ei pöörduks, siis ta aitab sind. Päriselt. Ja südamest.

Kodukontori toetus

Tee tööd seal ja nii, nagu sinule on mugav. Sa ei pea elama Tallinnas selleks, et olla osa meie B2B tiimist! Toetame ka kuni 350€ ulatuses näiteks tooli, laua ja/või laualambi ostu. Ikka selleks, et kodukontoris töötamine oleks võimalikult tervislik ja mugav.

Toetame nii vaimset kui füüsilist tervist

Sul on võimalus valida vastavalt sinu harjumustele ja eelistustele sobiv toetuspakett, kas:

  • igakuine sporditoetus läbi Stebby keskkonna (33€ kuus);

  • põhjalik ja lai täiendav tervisekindlustus, mis katab näiteks eriarsti vastuvõtud ning hambaravi.

Lisaks toetame külastusi psühholoogi vastuvõtule, teeme koostööd MinuDoc keskkonnaga ning meil on kaks ettevõttesisest sisecoachi, kes toetavad sind erinevate küsimustega.

Vigade tegemine on okei

Tele2s on lubatud ka eksida, aga hästi oluline on see, et me oma vigadest ka õpiks.

Tšeki lugu ühest meie apsakast siit.

Ärikliendi osakonnas saad soovi korral anda hoo sisse oma arengule

Käivitasime ettevõttesisese, 6-kuulise kooskasvamise teekonna - Teenindusliiga arenguprogrammi. See toob kokku meie Tele2 põhjusega mässajad, kellel on ühine eesmärk – saada parimaks versiooniks iseendast, et seeläbi pakkuda parimat teeninduskogemust Eestis. Lubame, et meiega koos kasvad teeninduse ja müügi tipuks! See pole lihtsalt koht, kus õpetame, kuidas olla viisakas ja öelda tere, vaid see on vägev kooskasvamise teekond, mis on elumuutev. Koos sellega õpid ennast ja enda emotsioone paremini tundma ja nendega toime tulema ehk kasvad ka inimesena.

Kui aga sind huvitab mõni uus roll mõnes muus osakonnas, siis ka sellele saame anda hoogu juurde. Meie ärikliendi osakonnast on näiteks liigutud ka esinduste tiimijuhtideks. Kõik oleneb sinust ja sinu ambitsioonidest! :)

Loe, mida arvab meie ärikliendi müügijuht, Carola

Tele2 ei ole tavaline ettevõte, vaid imeline ettevõte, kes väärtustab ja panustab oma töötajatesse kirega. Mitmekesised koolitusvõimalused ja toetavad kolleegid on aidanud mul avastada endas palju uusi külgi ja avardanud silmaringi ning tänu sellele mõistan ka kliente. Minus on kasvanud enesekindlus = julgus, võtan ettevõtmisi kirega, olen õppinud hindama hoolivust ja usaldust töökeskkonnas. Seda on näha, et Tele2 väärtused peegelduvad kõigis meie töötajates ning tunnen, et minu panus organisatsioonis on oluline ja hinnatud.“

Saa tuttavaks oma võimalike tiimijuhtidega