Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Ärikliendi müügispetsialist

Püsi lehel ja saad teada, kellega on tegu.

Kes on ärikliendi müügispetsialist?

Meie ärikliendi müügispetsialistid on pühendunud Tele2 äri kasvatamisele! Me panustame erinevatesse Eesti ettevõtetesse Tele2 suurepäraste teenustega, mis lihtsustavad neil oma äri juhtida ja kasvatada. Hea uudis on see, et sul on samuti võimalus kampa hüpata!

Pärast selle klipi vaatamist saad aru, mida teeme ja miks me seda teeme.

Ärikliendi müügispetsialistina saad põneva võimaluse töötada koos kiiresti arenevate ettevõtetega ja viia oma koostöö-, kuulamis- ja suhtlusoskused uutesse kõrgustesse. Igapäevaselt lood kontakte paljude tublide Eesti firmadega, kes veel ei ole kuulnud KUI vägevad lahendused Tele2l on. 

Sinu ülesandeks on välja selgitada ettevõtete vajadused ja soovid, pakkuda neile Tele2e lahendusi ja tuua nad Tele2e kliendiks. Tööpäeva lõppedes saad päriselt tunda, et sinu töö ja panus on oluline – aitad leida Eesti ettevõtetele parimad lahendused, et nemad seeläbi oma edule veelgi enam hoogu juurde saaksid!

Tule ja mässa põhjusega üheskoos meiega edasi parimate koostöösuhete suunas!

Selle küsimuse vastamiseks on oluline mõista, milline on ärikliendi osakond Tele2s. Ärikliendi osakonnas on:

  • Ärikliendi müügispetsialist (SOHO)

  • Ärikliendi müügijuht (SME)


Vastavalt rollile jagunevad sinu põhiülesanded just nii:  

SOHO – ärikliendi müügispetsialistina on sinu fookus kas külmadel kõnedel, lisamüügil või ristmüügil ning müügitöö toimub valdavalt telefoni teel. SOHOs keskendud ettevõtetele, kellel on kuni 20 töötajat.

SME – ärikliendi müügijuhina on sinu eesmärgiks pakkuda suurematele ettevõtetele (kuni 100 töötajat) täislahendust (st mobiilipakettidest kuni IT-lahendusteni). Müügijuhi töö on juhtida müüki alates külmast kõnest kuni uue ärikliendi Tele2te toomiseni. Sina oled see, kes leiab võimalusi ja lepib kokku ka kliendikohtumisi – seeläbi on sul võimalus tutvuda paljude põnevate ettevõtete tegemistega.

Mõlemas rollis kuuluvad igakuiste tegevuste juurde ka kõneanalüüsid, tagasisidestamine ja aeg järjepidevaks arenguks - seda ikka selleks, et saada veelgi paremaks ning viia müügid kõrgustesse! Igakuiselt toimuvad tiimikoosolekud ning regulaarsed 1:1 vestlused otsese juhiga, sest tahame päriselt teada, kuidas sinul läheb. Peame oluliseks ettevõtteülest info liikumist ning seega leiad eest erinevatel teemadel koosolekuid või koolitusi, mis toetavad sind sinu rollis meie juures.

  • Julge ja avatud mõtlemine: oled valmis väljakutseteks ja avatud uutele ideedele ja nende katsetamisele.
  • Lai silmaring: hindad teadmisi ja kogemusi, mis aitavad müügitöös edu saavutada.
  • Hea tööeetika: oled kohusetundlik, vastutustundlik ja eesmärgile pühendunud. Kui lubad, siis päriselt teed.
  • Empaatia ja kuulamisoskus: hoolid klientidest ja kolleegidest, kuulad kohaloluga ja püüad mõista.

  • Oled ja ei ole rutiiniarmastaja – on tegevusi, mis on müügitöös päevast päeva ühtemoodi, kuid samas iga suhtlus kliendiga on omamoodi ainulaadne ja pakub võimalust loovuseks.
  • Äriklientidega suhtled sa telefoni teel – mitte klassikalises mõttes, vaid kasutades meie ägedat tarkvaratelefoni (programmi).

  • Lisaks suhtled äriklientidega ka e-kirja teel – nagu kõigega Tele2s, vastavalt vajadusele!

  • Tööaeg on E-R, 08:30-17.30, sh 1h lõuna. Muidugi on Tele2 paindlik tööandja, mistõttu on ka sulle paindlikkus lubatud, kuid pea meeles, et ärikliendid on meile kõige paremini kättesaadavad just 9.00-17.00 vahemikus. Edu võti on edukas aja planeerimine!

  • Nädalavahetused on puhkamiseks!

  • Fookus on aktiivsel müügil: alates kõnest kuni müügiprotsessi lõpuni välja (sh pakkumiste koostamine, lepingud).

  • Meil on põhjalik sisseelamisprogramm, mille abil õpid Tele2te, meie väärtuseid, ambitsioone kui ka tooteid, teenuseid ja programme hästi tundma. Loomulikult on meil ka põnevaid müügikoolitusi!

  • Kindlasti on sulle alguses toeks nii mentor, teised tiimiliikmed kui ka juht - saad pöörduda nende poole julgelt, kui tunned, et vajad tuge, nõu, juhiseid.

  • Mõned näited tänastest Tele2 äriklientide poolt kasutatavatest teenustest: kõneteenused, mobiilne internet, nii juhtmevaba kui ka valguskaabliga kontorinett ning mitmed IT-teenused (näiteks digikaitse, lunavara- ja viirusetõrje, VPN teenus, küberturbe analüüs, DDoS kaitse, domeen, e-post ja koduleht). Ära üldse muretse, kui sa nende teenustega kursis ei ole – sisseelamisprogramm valmistab sind hästi ette enne päriselt tööpostile asumist!

  • Vähemalt 2x kuus toimub ka sinu kõnede analüüs koos tiimijuhiga, kes tunnustab sind hästi tehtud töö eest ning aitab sul võimalikud arengukohad üles leida ja ületada!

  • No worries, kui sa pole varasemalt telekommunikatsiooni valdkonnaga kokku puutunud ja tundub, et seda kõike on meeletult palju! Meiega õpid sa tooteid ja teenuseid tundma põhjalike koolituste abil - valmistame su pööraseks lennuks hästi ette! Lubame, et sa ei kasva mitte ainult erialaselt, vaid ka inimesena, sest meie Tele2s usume, et parem mina = parem Tele2.

Muidugi! Ikka nii, nagu sulle endale sobib. Võid töötada kodukontorist. Oluline on vaid see, et oleksid valmis aeg-ajalt oma armsa tiimiga kohtuma ka – täpsemad kokkulepped tehakse üheskoos otsese juhiga.

Selleks, et kiirendada sisseelamist, infoliikumist ja õppimist, oleme kokku leppinud, et esimestel kuudel töötame ennekõike kontoris.

Miks just Tele2?

Lisaks igakuisele kindlale põhitasule on sul võimalus teenida ka müügiboonust ning võtta osa vägevate auhindadega müügivõistlustest.

Peale põhjalikku koolitusperioodi on sul isiklik mentor, kes toetab sinu rolli sisseelamist – sa ei jää üksi!

Terve Tele2 on kui üks suur kokkuhoidev tiim, kus me kõik tegutseme ühise eesmärgi (= maailma parima kliendikogemuse) nimel. Ükskõik, kelle poole sa ka ei pöörduks, siis ta aitab sind. Päriselt. Ja südamest.

Tee tööd seal ja nii, nagu sinule on mugav. Sa ei pea elama Tallinnas või Tartus selleks, et olla osa meie B2B tiimist! Oluline on vaid see, et oleksid valmis aeg-ajalt oma armsa tiimiga kohtuma ka – täpsemad kokkulepped regulaarsuse osas tehakse üheskoos otsese juhiga.

Sul on võimalus valida vastavalt sinu harjumustele ja eelistustele sobiv toetuspakett, kas:

  • igakuine sporditoetus läbi Stebby keskkonna (33€ kuus);

  • põhjalik ja lai täiendav tervisekindlustus, mis katab näiteks eriarsti vastuvõtud ning hambaravi.

Lisaks toetame külastusi psühholoogi vastuvõtule, teeme koostööd MinuDoc keskkonnaga ning meil on ettevõttesisene sisecoach, kes toetab sind erinevate küsimustega.

Tele2s on lubatud ka eksida, aga hästi oluline on see, et me oma vigadest ka õpiks.

Tšeki lugu ühest meie apsakast siit.

Tele2s on meie südameasjaks tele2laste areng. Oleme loonud tugeva sisseelamisprogrammi, et toetada uusi töötajaid nende esimestel kuudel – see hõlmab onboardingu päeva, põhjalikku baaskoolituste kava ning mentorlusprogrammi ärikliendi osakonna töötajatele. Lisaks pakume oma koolituskeskkonnas mitmekesiseid sisekoolitusi, mida saab läbida just endale sobival ajal ja tempos. Paar korda aastas toimuvad ka üle-ettevõttelised koolitustesarjad, mis toovad kokku nii ärikliendi osakonna töötajad kui ka kogu Tele2, et koos õppida ja kasvada.

Kui aga sind huvitab mõni uus roll mõnes muus osakonnas, siis ka sellele saame anda hoogu juurde. Meie ärikliendi osakonnast on näiteks liigutud ka esinduste tiimijuhtideks. Kõik oleneb sinust ja sinu ambitsioonidest! :)

Kui inimesed küsivad minult, miks ma Tele2s töötan – ja mitte lihtsalt töötan, vaid tunnen end siin päriselt hästi – siis vastus tuleb üsna kiiresti: inimesed ja eesmärk.

Olen osa Tele2 äriklienditiimist, kus iga päev tähendab midagi uut. Meie kliendid on ettevõtjad – suured ja väikesed, alustavad ja kogenud. Meie töö on neile partneriks olemine, see tähendab kuulamist, kaasa mõtlemist ja – mis mulle eriti meeldib – päriselt oluliste probleemide lahendamist.

Ja see, kui kuuled hiljem kliendilt "te päästsite mu päeva", annab nii palju jõudu juurde. See ei ole lihtsalt müük, see on päris mõju päris inimestele.

Aga miks just Tele2?

Tele2s väärtustatakse vabadust ja usaldust. Meil ei mõõdeta igat hingetõmmet, vaid vaadatakse tulemust ja väärtust, mida loome. Mul on vabadus otsustada, kuidas oma tööd teen, ja võimalus olla loominguline. Siin julgetakse teha teistmoodi – me ei tee asju lihtsalt seetõttu, et "alati on nii tehtud".

Meie äriklienditiim on väga kokkuhoidev. Me naerame koos, pingutame koos ja tähistame koos. Kui keegi vajab abi, siis ei pea küsima kaks korda. Inimesed hoolivad – nii klientidest kui ka üksteisest.

Lisaks hindan väga seda, et Tele2 on koht, kus areng on päriselt võimalik. Mind julgustatakse õppima, katsetama ja edasi liikuma – mitte ainult karjääriredelil, vaid ka inimesena. Kui sul on ambitsioon ja huvi, siis siin seda märgatakse ja toetatakse. Mulle meeldib töötada Tele2s, sest ma saan olla mina ise, teha tähendusrikast tööd koos ägedate inimestega ja aidata ettevõtetel Eestis iga päev veidi paremini toimida. See ei ole lihtsalt töö – see on koht, kus on hea olla.

Saa tuttavaks oma võimalike tiimijuhtidega