Kuidas soovid meiega suhelda?

  Iseteeninduse vestlus

Iseteeninduses saad ise toiminguid teha ning vajadusel klienditeenindajaga vestelda.

Facebook

Tele2 Eesti Facebooki lehelt saad palju huvitavat infot ning vajadusel juturobotiga vestelda.

Infotelefon

Tele2 infotelefon on avatud iga päev 7.00 – 23.00.

  E-post

E-posti aadress dokumentide saatmiseks.

Esindused

Tele2 esinduste asukohad ja lahtiolekuajad.

Tule oma numbriga Tele2-te

Ootame Sind enda sekka!

  Ärikliendi kontaktid

Ettevõtjatel soovitame meie poole pöörduda läbi ärikliendile mõeldud kanalite.

  Tele2 ametlikud andmed

Aadress, registrikood, KMKR number, kontonumbrid.

Korduma kippuvad küsimused

Kõige olulisem on telefoni seadete alt mobiilse andmeside lubamine. Kui andmeside on lubatud, siis tasub ka kontrollida, et mobiili APN on korrektne. Tele2 APN on alati internet.tele2.ee.
Loe lähemalt mobiilse interneti ja interneti seadistamise kohta SIIT.

Välismaal helistamise maksumus sõltub suuresti riigist, kuhu reisid. Enamike Tele2 pakettidega on Euroopa Liidus reisides võimalik helistada ja internetti kasutada sama hinnaga nagu Eestis, kuid seda on vaja kontrollida oma isikliku paketi tingimustest. Loe lähemalt välismaal telefoni kasutamise kohta SIIT.

Kogu info Sinu paketi kohta on lihtsasti kättesaadav iseteenindusest minu.tele2.ee. Tingimuste vaatamiseks logi lihtsalt sisse, leia menüüpunkti Teenused alt oma paketi nimi ja kliki sellele. Sealt näed sa täpselt, mida sinu pakett sisaldab. Vaata piltidega iseteeninduse juhendit nii paketi kui ka paljude muude toimingute kohta SIIT.

Oleme kokku kogunud vastused sagedasti esitatud arveteemalistele küsimustele, näiteks kuidas muuta arve saamise viisi, kuidas ja kuhu arvet maksta, kuhu arve on tellitud, mis juhtub kui krediidilimiit on ületatud, millal number aktiveerub peale võlgnevusest tingitud teenusepiirangut jne. Vastuseid kõigile nendele ja paljudele teistele küsimustele leiad SIIT.