Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Tele2 kasvas esimeses kvartalis enam kui 12 000 uue kliendi võrra

Tele2 Eesti lõpetas esimese kvartali märkimisväärse kliendibaasi kasvuga, mis ulatus 486 000 kasutajani. Ettevõtte fookus on jätkuvalt kõrgel kliendikogemusel – Tele2 on viiendat aastat järjest enim soovitatud sideoperaator. Tele2 esimese kvartali tulemusi mõjutasid nii kuluefektiivne tegutsemine kui ka mõistlik hinnakujundus, mis aitas hoida teenused klientidele taskukohased.

2025. aasta esimeses kvartalis kasvas Tele2 kliendibaas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 2,6%. Oluliseks teguriks stabiilses kliendibaasi tõusus oli kõne- ja netiteenuste populaarsus, lisaks kõnekaartide nähtavuse ja müügi suurendamine. Samuti toimus arvestatav kasv Tele2 äriklientide segmendis, mida toetas uute tehnoloogiate kasutusele võtmine ning turu parim hinna ja kvaliteedi suhe.

„Eestis on keeruline majanduskeskkond pannud paljusid ettevõtjaid oma kulusid üle vaatama ja optimeerima. Just mõistlik hind koos kõrge kvaliteediga on olnud peamine põhjus, miks üha enam ettevõtteid on Tele2 kasuks otsustanud,” selgitas Tele2 Eesti tegevjuht Margus Nõlvak.

Samuti on Tele2 viiendat aastat järjest enim soovitatud mobiilioperaator Eestis, mis kinnitab ettevõtte fookust kliendikogemusele ja -teenindusele. Kliendid hindavad eriti Tele2 personaalset lähenemist, kasutajasõbralikke lahendusi ja paindlikku hinnastamist, mis andis ettevõttele kõrgeima soovitusindeksi (NPS) sektoris.

Kliendikesksus ja mõistlik hinnakujundus viisid kasvuni

Tele2 lõpptarbija teenustulu kasvas 8,7% ja ulatus enam kui 16 miljoni euroni. See oli osaliselt tingitud 2024. aasta 1. jaanuaril jõustunud käibemaksutõusust, kui Tele2 otsustas selle mõju ise katta ja andis eraklientidele võimaluse teenust pikemalt soodsama hinnaga tarbida. Lisaks viidi konkurentsi- ja kliendiuuringute toel sisse muudatusi teenuste ülesehituses ning hinnakujunduses.

„Enamik meie kliente eelistavad suuremate andmemahtude ja laiema teenuste valikuga pakette, sest nende vajadused on ajas muutunud. Pakume võimalikult personaalseid lahendusi, mis vastavad tänapäeva tarbimisvajadustele ja on mõistliku hinnaga,” ütles Nõlvak.

Ettevõtte kasum kasvas aastaga ligi 26% ja küündis enam kui 7 miljoni euroni. Kasumlikkuse taga on efektiivne kulude juhtimine, kliendibaasi suurenemine ja uute teenuspakettide edukas müük.

Tele2 jätkas investeeringuid oma võrkudesse ja seadmetesse, et pakkuda klientidele parimat 5G-ühendust. Esimeses kvartalis investeeris Tele2 enam kui 3 miljonit eurot, mis on veidi vähem kui eelmisel aastal samal ajal. Põhjuseks olid pikemalt kestnud läbirääkimised võrguseadmete tootjatega eesmärgiga saada parimad tingimused uue põlvkonna 5G-seadmete ostmiseks. Teises kvartalis jätkab Tele2 aktiivsemalt investeerimist, keskendudes veelgi ökonoomsemate ja võimekamate võrguseadmete kasutamisele.