Tele2 Eesti esimese kvartali müügitulu oli 18,7 miljonit eurot, kasvades mullu sama perioodiga võrreldes 7%. EBITDA ehk ärikasum enne kulumit suurenes 2019. aastaga võrreldes 20%, ulatudes esimeses kvartalis 4 miljoni euroni.

Aasta esimese kolme kuuga kasvas enim äriklientide internetilahenduste müük, suurenedes eelmise aasta sama ajaga võrreldes 66%. „Meie jaoks on ühtemoodi olulised nii suured, keskmised kui väikesed ettevõtted ning tahame igaühele pakkuda parima lahenduse vastavalt ettevõtte spetsiifikale ja vajadustele,” kommenteeris finantstulemusi Tele2 Eesti tegevjuht Chris Robbins. „Tugevad majandustulemused annavad kinnitust klientide usaldusest ja näitavad, et valitud strateegia on õige – jätkame samal kursil.“

Eraklientide müügitulemusi vaadates paistab silma järjest kasvav mobiilsete teenuste tarbimine, mis tähendab ka üha suuremaid vajadusi andmemahtude järele. Aina enam toiminguid tehakse mobiiltelefoniga ja eeldatavasti näitavad andmemahud kasvutrendi ka järgnevatel aastatel. „Inimeste jaoks muutub järjest olulisemaks, et nad saavad kasutada mobiilset internetti igal ajal ja kõikjal olles. Mul on hea meel, et saame oma klientidele pakkuda kiiret ja piiramatut mobiilse interneti teenust ühe taskukohaseima hinnaga Euroopas,“ rääkis Robbins. „Selleks, et tarbimise kasvu toetada, suurendame võrguhooldustööde käigus pidevalt interneti kiirusi ja mahte üle kogu Eesti. Samuti rajame sel aastal Eestisse kokku 336 uut tugijaama.”

Tele2 ühe pikaajalise strateegilise suunana tõi Robbins välja esmaklassilise klienditeeninduse. „Tulevikus saavad edukad olla ettevõtted, kes suudavad pakkuda eristuvat kliendikogemust. Meie lähiaastate eesmärgiks on saada Eesti parima klienditeenindusega ettevõtteks, kes pakub kliendikeskset ja positiivselt üllatavat teenindust,“ ütles Robbins ja lisas, et parimat kliendikogemust pakkuvaks ettevõtteks ei saada üleöö, vaid selle saavutamine eeldab järjepidevat tööd. “Oleme väga uhked, et liigume selles suunas suurte sammudega, millest annab tunnistust asjaolu, et Eesti Parima Teenindaja 2020 konkursi piirkondlike voorude 30 finalistist on 12 Tele2 klienditeenindajad ja müügispetsialistid,” ütles Robbins.