52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Tele2 võttis Eesti Parim Teenindaja 2023 konkursilt kolmikvõidu
14.04.2023

Foto: Tiit Mõtus

Eile, 13. aprillil toimunud üleriigilises klienditeenindajate superfinaalis pärjati 2023. aasta parimaks teenindajaks Tele2 ärikliendi müügispetsialist Andrus Punt. Esikolmikusse jõudsid Tele2-st ka Priit Allik ja Kristi Arula. Tegu oli esimese korraga konkursi kahekümneaastases ajaloos, kui kolmikvõit ühe ettevõtte esindajatele läks.

„Nii hea kui ka halb teeninduskogemus ei mõjuta ainult ühte inimest, kes seda kogeb, vaid lisaks keskmiselt nelja inimest. Sooja tunde saanud inimene jagab rõõmu ka teistele edasi. Sellele peaks iga teenindusvaldkonnas töötav inimene rohkem mõtlema – just tema käes on parema kodukoha või rõõmsama ühiskonna võti ja võimalus maailma iga kontaktiga veidi paremaks muuta,“ toonitas Eesti parim teenindaja Andrus Punt.

Eesti parima teenindaja tiitli pälvinud Punt valiti hiljuti ka Tartu parimaks teenindajaks. „Võita nii Tartu kui ka Eesti parima teenindaja tiitel tuli suure positiivse üllatusena, sest mõlemal konkursil osales väga palju erakordselt kogenud teenindusvaldkonna inimesi, kellelt kõigilt sain midagi uut ja põnevat ka kaasa võtta. Mõistagi on mul suur au tuua Eesti parima teenindaja tiitel oma armsasse Tartusse, kus minu meelest ongi Eesti parima teeninduse kodu,“ toonitas Punt.

Pundi sõnul näitab tunnustus, et töökus, õiged sihid ja väärtused toovad ka tulemuse. „Sain kinnituse, et teen õiget asja,“ lisas ta. Parim teenindus algab Tele2 müügispetsialisti sõnul empaatiavõimest. „Oluline on soov mõista, kuulda võtta ja lahendusi leida. Hea teenindaja peab olukorda vaatama läbi südame, sest just nii näeb kõige paremini. Kõike muud annab juurde õppida,“ sõnas Punt.

Parim Teenindaja Konkursi ja Hea Teeninduse Kuu algataja ning eestvedaja Urmas Kõiv sõnas, et „Kiida teenindajat“ algatus on 20 aastat seisnud hea teeninduse märkamise ja arendamise eest. “Kuigi tehnoloogia areng on vähendanud vahetut kliendisuhtlust, on ootus klienditeenindajate professionaalsusele suurem kui kunagi varem. Klienditeenindaja töö on muutunud järjest nõuandvamaks ning neilt oodatakse seda, mida masinad ei suuda pakkuda: lisaks kompetentsusele ka inimlikkust, hoolivust ja personaalsust,“ kirjeldas Kõiv.

„Oleme ääretult uhked, et parim teenindus elab Tele2-s! Seda kinnitavad 2023. aasta Eesti teeninduse uuringud ja ka parima teenindaja konkursid. Parim teenindus saab alguse ettevõtte seest ja sellest, kuidas oma teenindajaid väärtustatakse. Meil Tele2-s on teenindus au sees ning läbi selle peegeldub äge suhtumine ka meie sõpradele ehk klientidele. Sellise mõtteviisiga soovime olla eeskujuks kõigile ettevõtetele ja tõsta Eesti klienditeeninduse taset,“ sõnas Tele2 teenindusguru Helena Viiroja. 

Eesti Parima Teenindaja konkursil osales sel aastal pea 400 teenindajat üle Eesti. Osalejatel tuli esimeses voorus lahendada 75-st küsimusest koosnev test, mis hõlmas endas nii mälu testimist, suhtlemisoskuste proovilepanekut kui ka tarbijakaitseseaduse tundmist. Teise vooru pääsenud 100 teenindajat tutvustasid end ja vastasid žüriiliikmete küsimustele Zoomi kaudu.

13. aprillil Ülemiste Apollo Kinos toimunud superfinaali pääses 12 teenindajat, kes pidid vastama nii žüriiliikmete küsimustele kui ka lahendama keeruka situatsiooni näitlejast kliendiga. Superfinaali pääsesid Priit Allik (Tele2 Eesti AS) Tallinnast, Andrus Punt (Tele2 Eesti AS) Tartust, Laura Kivijärv (Estonian Plywood AS) Jõgevamaalt, Andri Kompus (Tele2 Eesti AS) Tartust, Anu Ehrlich (Põldma Kaubanduse AS) Tallinnast, Viktoria Vlassenko (Tele2 Eesti AS) Tallinnast, Carolina Roolaht (Põldma Kaubanduse AS) Pärnust, Kristi Arula (Tele2 Eesti AS) Tallinnast, Tiina Soovares (Tele2 Eesti AS) Tallinnast, Marian Piirimägi (Tele2 Eesti AS) Võrust, Rita Poljakov (Eesti Maksu- ja Tolliamet) Tartust ja Mariliis Pelberg (Roosikrantsi Hotell OÜ) Tallinnast.

Finaali hindasid Merli Viks Rakvere Aqva Hotel & Spa-st, Julia Estreich Telia Eesti AS-st, Kristine Müürsepp Põldma Kaubanduse AS-st, Ivika Kook Tradehouse Ilukaubamajast ja Siim Lääts Tele2 Eesti AS-st.